Poistettiinko ketju "naapurin äiti käyttää hyväksi" ?
vai mihin se hävisi?
Kommentit (9)
se sivu jäi mun välimuistiin sitten, koska mulla aukee. Ja sain sinne yhen UPin ja sinne ilmestyi jonkun muunkin kommentti vielä. outoo...
ja tässä viimeinen kommentti mitä siel on:
anteeksi, jotkut vastaa täällä minun nimellä
menen nyt nukkumaan. en tiedä, mistä hamstereista tai muista ällöttävistä eläimistä puhut. Mutta tyttösi on ainakin sanonut teillä olevan hamsterinpoikasia uunissa. Siis tehneet sinne pesän tms.
Pitäisikö vähän tarkistaa, mitä tuon ikäinen lapsi suustaan päästää. Mieti, jos kertoo koulussa vaikka opettajille näitä juttujaan. Voi tulla oikeasti ongelmia teidän perheelle. Tytölläsi on kylläkin plussaa se, että on älyttömän kaunis, varmaan ne geenit kun on kurdilainen puoliksi.
ap
kokeilin nyt vielä ja suosikeistani aukeaa. mut se on selkeesti sit vaan välimuistista. Mut ennen kylläkin on käynyt aina niin et poistetut ketjut ei aukea enää suosikeista! vähän hämää nyt...
Mut jos tyhjäisin välimuistin, eipä aukeisi enää. Mut kaikki poistetut prinsessaketjut ynnä muut mitä oon merkannut favoriteihin, eivät ole koskaan poiston jälkeen auenneet.
sinne tuli ton ap:n kommentin jälkeen vielä pari UPpia ja yks provoepäily. sitten poistui. eli ei ehtinyt äityä enempää.
sitä kautta sen löydän ja siihen pystyi nostoakin laittamaan, mut ei näy listassa?! tosi jännä?!?!?!?
Laitan linkin tähän, ootas