Onko 14 cm penis liian pieni?
Eli kelpaisiko sinulle mies tuolla pituudella vai haluatko isompaa?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
14 cm paras,
Sopii joka reikään sattumatta.
Ja voi huoletta ottaa pohjaan asti.
Niin kehtais vaan lähestyy naisia.
Siitin on, siitin on, siitin mulla pieni on.
Kuka tämän ketjun kaivoi esiin? Vastaan silti, on liian lyhyt. Teille, jotka sanotte, ettette ole mitanneet eikä kukaan ole valittanut. Se on siis pieni. Ei nainen yleensä kerro miehelle sen olevan lian pieni. Olen itsekin valehdellut että hyvältä tuntuu ja on iso kyllä kun mies on kysynyt. Miten siinä tilanteessa voi sanoa että pieni on ja surkea?
Tietysti on liian lyhyt, niinkun esim 175 cm mieskin. Ei sitä tarvitse ihmetellä miksi naiset ei yhdynnässä saa. Tosin paksuushan se enemmän vaikuttaa, mut kuitenkin. Esim, asennot ynm. Ja kun ajattelee mitä sinne vaginaan mahtuukaan, niin pieni muna onkuin patonki porttikongissa.
Riittää hyvin!
Täällä on harvinaisen väljä pilluisia naisia kommentoimassa. Olen synnyttänyt 2 lasta ja tuon kokoinen kalu on riittävä joka asennossa. Isompi sattuu jos on tohelo mies hommissa.
Pieni kalu on väljä pillujen propagandaa!
Vierailija kirjoitti:
Riittää hyvin!
Täällä on harvinaisen väljä pilluisia naisia kommentoimassa. Olen synnyttänyt 2 lasta ja tuon kokoinen kalu on riittävä joka asennossa. Isompi sattuu jos on tohelo mies hommissa.
Pieni kalu on väljä pillujen propagandaa!
No kas Pertti, löysit sinäkin sitten tiesi tänne.
1) 14 cm on lyhyt, sillä pystyy vain tökkimään ja nylkyttämään
2) Pituudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko pillu väljä vai tiukka.
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista jos keskikokoinen ei muka riitä....
Aika surullista jos corolla ei muka riitä...
Vierailija kirjoitti:
Täällä on miehillä ongelma. Toinen on kolmetoista v ja miesystäväni 40. Tämä miesystäväni alkoi suhtautua varsin nihkeästi poikaani ensimmäisen yhteisen saunareissumme jälkeen.
Pojalla on huomattavasti isompi penis lepotilassa kuin miesystävälläni. Mitähän tästä vielä tulee
Lepotilan koko ei kerro mitään paraatikunnon koosta. Kai nyt aikuinen 40v mies sen tietää...
Noin 25% miehistä on showereita, 75%growereita.
Vaginan syvyys on 7-12cm. Riittääkö 14cm kalu.
Riittää!
Mun ukolla on 18cm ja menee kokonaan sisään. Vähän sattuu, mut ei haittaa, jossakin asennossa sais olla vieläkin pidempi. Tosin se 14 cm riittää, jos on paksu. Sit vaan naidaan sen mukaan.
Mulle toi 14cm pituus on just hyvä, koska mun vaginan syvyys on juurikin 14cm eikä niillä ylimääräisillä senteillä kullissa tee mitään.
Visuaalista efektiä ehkä, mutta käytännössä ainakaan itselläni ei ole mitään erogeenista aluetta pimpin pohjalla, vaan suuaukolla ja sisällä etuseinämässä, joihin tietysti hinkkaa pienempikin penis.
Eikä 14cm ole edes millään muotoa pieni, vaan tosi perus ja peruspenis mätsää ainakin mun peruspilluun parhaiten.
Kerran tapasin oikeasti pienen ja ohuen peniksen, mutta pyysin miestä tuleen takaapäin päälle ja laitoin jalat tiukasti ristiin siinä, niin kyllä lähti!
Pillu oli täynnä munaa tuossa asennossa ja tulin huutaen, vaikka penis olikin pieni.
En osaa senttejä arvioida, mutta selvästi peruspenistä pienempi ja ohuehko, muttei mikään mikropenis kuitenkaan. Oiskohan se ollut hieman mun peukaloa isompi :D
Vierailija kirjoitti:
Vaginan syvyys on 7-12cm. Riittääkö 14cm kalu.
Riittää!
Taisit saada anatomian opinnosta hylätyn?
Mies voi ensin rakastella ja nuolla naisen ja laittaa sen jälkeen hyvän lannedildon ja paukuttaa menemään vaikka kuinka.
Jos ympärysmitta on 14cm, niin juuri sopiva ainakin mulle. Pituudella ei niin merkitystä.
Riittää. Varsinkin, jos sen omistaja on ihana ja estoton. Ylimääräiset sentit jää ulkopuolelle, jos pituus on tuosta yli. Ja mitä niitä mittailemaan.
No on. Toivottavasti ei ole vielä ohutkin.
Pieni on, max 11cm mitaltaan ja ympärys ehkä samaa luokkaa. Olen sillä kyllä itse tyydyttynyt yhden varvin ihan hyvin, mutta etukäteen en toki mainosta asiaa, tietenkään.
Tälle peniskompleksin kanssa painivalle samoja aloituksia tekevälle terveisiä, ettei se näin kasva.
Vierailija kirjoitti:
No itselläni on sen verran tiukat paikat että 14 cm riittää kyllä ihan hyvin (vaikka paksuudella tietysti itselleni on enemmän merkitystä, ihan mikä tahansa vehje ei mahdu). Olen myös tuota lyhyemmästäkin peniksestä nauttinut.
Naisen vagina kyllä mukautuu peniksen kuin peniksen kokoon kunhan nainen on kiihottunut eli ei ole siinä mielessä tiukkoja naisia. Ja laittaahan gynekin kaksi sormea vaginaan kuin vaginaan ihan helposti liukasteen kera.
14 cm paras,
Sopii joka reikään sattumatta.
Ja voi huoletta ottaa pohjaan asti.