Onko 14 cm penis liian pieni?
Eli kelpaisiko sinulle mies tuolla pituudella vai haluatko isompaa?
Kommentit (169)
Aika surullista jos keskikokoinen ei muka riitä....
No itselläni on sen verran tiukat paikat että 14 cm riittää kyllä ihan hyvin (vaikka paksuudella tietysti itselleni on enemmän merkitystä, ihan mikä tahansa vehje ei mahdu). Olen myös tuota lyhyemmästäkin peniksestä nauttinut.
Jättipillun pillun täytyy taada jättimunaa. Tiukkapillulle riittää pienempikin. 14 senttinenhän on suomalaiselle keskikokoinen.
en oo noin pientä saanut koskaan niin en osaa sanoa.. en usko että oisin tyytyväinen. 20cm on ok ja pituuden lisäks täytyy tietty olla sellanen käteen sopiva kalu eikä mikään tökkivä nakki.
ole hyvä.
tuota, täällä puhutaan pituudesta eikä paksuudesta ni automaattisesti ne jotka haluaa isompaa on jättipilluja?? :DDD av-mammoilla on pienimunasia miehiä näemmä...
Vääränkokoinen penis (liian iso tai liian pieni) on äärimmäisen paljon harvinaisempi kuin ongelmat henkilössä, jolla se penis on. Usein ongelmat ovat asenneongelmia. Siinä tietyllä tavalla menee todella paljon oikein hienoja ja kivoja peniksiä hukkaan.
Eli kysymys on täysin triviaali.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:46"]
tuota, täällä puhutaan pituudesta eikä paksuudesta ni automaattisesti ne jotka haluaa isompaa on jättipilluja?? :DDD av-mammoilla on pienimunasia miehiä näemmä...
[/quote]
Eihän, vaan keskivertokokoisia.
Mitä helvettiä peniksen pituudella on emättimen väljyyden kanssa tekemistä? Ei yhtään mitään. Väljä emätin vaatii paksun peniksen, pituudella ei ole väliä. Ei ihme, että täällä av-papat ei löydä naista, kun naisen anatomia on noin pahasti hakusessa.
Keskikokoinen, vastauksena ap:lle.
Kelpaisi. Jos on kovin ohut, niin ongelmia voisi tulla, mutta ei tuo nyt niin pieni voi olla että muodostuu kynnyskysymykseksi.
Lepotilassa vai juhlakunnossa 14 cm?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:58"]
[/quote]
Juhlakunnossa 14cm, lepotilassa paljon pienempi
-AP
Anteeksi, mutta miksi miehet/pojat yleensä edes mittailevat peniksiään?
Asettaa aivan väärän vireen esim. seksiin.
Ja jos pissaamisvertailutarkoituksessa mitataan niin ilman muuta pitäisi mitata lepotilaista, koska käsittääkseni erektiopeniksellä ei pissiminen edes kovin hyvin onnistu.
Paremman seksin puolesta: Voisitteko lakata mittailemasta peniksiänne?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:58"]
[/quote]
Juhlakunnossa 14cm, lepotilassa paljon pienempi
-AP
[/quote]
Hanki topatut kortsut, niin kyllä se siitä. Suurin osa niitä +20 senttisiä kokeilleet naiset on olleet juuri noiden topattujen kortsujen kanssa tekemisissä.
Erittäin pieni.. kyllä pitäs joku 22cm olla :P
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:16"]
[/quote]
Minä luulin, että juuri naiset mittaavat niitä peniksiä ja taitaa juuri siitä mittaustavasta syntyä nämä todelliset jätit. Jos on kahden nyrkin mittainen, se on varmasti 20 cm jne.
Hyvin riittäisi, omalla miehellä ei taida olla noinkaan iso.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:19"]
Erittäin pieni.. kyllä pitäs joku 22cm olla :P
[/quote]
Jos naiset laittaisi piirtämään miehensä alasti, olisi varmaan aika monen miehellä penis samankokoinen kuin käsivarret.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:16"]
[/quote]
Minä luulin, että juuri naiset mittaavat niitä peniksiä ja taitaa juuri siitä mittaustavasta syntyä nämä todelliset jätit. Jos on kahden nyrkin mittainen, se on varmasti 20 cm jne.
[/quote]
Minä olen nainen ja todellakin arvosta hyvää seksiä. En ikinä ole törmännyt ongelmapeniksiin. Ongelmamiehistä sitten onkin jo paljon laajempi tarjonta.
Enkä ole ikinä, ikinä mittaillut penistä enkä tule ikinä mittaamaankaan. Sen verran tärkeä asia seksi minulle on.
en oo noin pientä saanut koskaan niin en osaa sanoa.. en usko että oisin tyytyväinen. 20cm on ok ja pituuden lisäks täytyy tietty olla sellanen käteen sopiva kalu eikä mikään tökkivä nakki.
ole hyvä.