Onko 14 cm penis liian pieni?
Eli kelpaisiko sinulle mies tuolla pituudella vai haluatko isompaa?
Kommentit (169)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:28"]Eli kelpaisiko sinulle mies tuolla pituudella vai haluatko isompaa?
[/quote]
Minulle kelpaisi todella hyvin!
Olisi juuri minulle sopiva!
No en haluaisi isompaa, koska se sattuu kun ottaa "pohjaan". Mulle riittäisi vallan mainiosti.
Itseä huvittaa kalun koko seksustelut, jotenkin automaattisesti se on se 20cm joka on hyvä... noh mutta ei tuo 14cm oo paha toimii kyllä.. kun on sopivan paksu... lopulta enemmän törmännyt isokaluisiin jotka kuvittelee että pelkkä koko riittää... normi kokoisista kaluista usein löytyy ne jotka tietää miten kaluaan käyttää.. eli ihan ihanne olisi 15-18cm joka on paksu... ei sitä naista pituudella täytetä vaan paksuudella :D
Ei taida naiset osata arvioida kalun pituutta jos 20cm on just sopiva.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:44"]
Itseä huvittaa kalun koko seksustelut, jotenkin automaattisesti se on se 20cm joka on hyvä... noh mutta ei tuo 14cm oo paha toimii kyllä.. kun on sopivan paksu... lopulta enemmän törmännyt isokaluisiin jotka kuvittelee että pelkkä koko riittää... normi kokoisista kaluista usein löytyy ne jotka tietää miten kaluaan käyttää.. eli ihan ihanne olisi 15-18cm joka on paksu... ei sitä naista pituudella täytetä vaan paksuudella :D
[/quote]
Tämä on tyypillistä naisen puhetta. Ensiksi annetaan toivoa ja sitten lyödään taas ihan vittuillakseen maan pinnalle. Miten luulet, että kuinka monella alamittaisen peniksen omistajalla löytyy housuista oikeasti paisunut lenkkimakkara? Eivät nämä pituutensa kanssa tuskailevat saa mitään itsetuntokohotusta tuollaisista sanoista. Lyhyen ja ohuen peniksen omaavat miehet taas nielevät aseen piipun heti suorilta käsin.
No ei auta vaikka olisi 30 cm jos se on tulitikun paksuinen... Ukot ylpeilee peniksensä pituudella eivätkä tajua että paksuus merkitsee.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:44"]
[/quote]
ne 20cm on oikeesti vieläpä harvinaisia ja eiköhän se ole myös vähän pillukohtasta
Jos on kunnon terska ja varressa paksuutta niin erittäin hyvä mitta. Tärkein mitta on kuitenkin intohimon määrä. Vaikka olisi 20cm lerssi eikä tunne yhtään himoa toista kohtaan niin eihän tuosta nauti
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:16"] Paremman seksin puolesta: Voisitteko lakata mittailemasta peniksiänne? [/quote] Minä luulin, että juuri naiset mittaavat niitä peniksiä ja taitaa juuri siitä mittaustavasta syntyä nämä todelliset jätit. Jos on kahden nyrkin mittainen, se on varmasti 20 cm jne. [/quote] Mieheni penis oli ihan mittanauhalla 20cm ja mitattuna yläpuolelta ei palleista. Namm. Aika isohan se on, mutta pitää lämmitellä kunnolla kosteaksi ja aloittaa hitaasti ja pikkuhiljaa. En vaihtaisi.
[/quote]
Täytyy olla tytsällä isot nyrkit jos 2 nyrkkiä tekee 20cm:) Mun miehellä on tuollainen, vielä terska jää 2 nyrkin otteen ulkopuolelle eikä mittaa silti kuin n 17cm
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:28"]
Eli kelpaisiko sinulle mies tuolla pituudella vai haluatko isompaa?
[/quote]
Olipa hyvä kun tarkennit. Luulin että tarkoitat paksuutta.
Mutta kysymykseesi vastaukseni on: ON EHDOTTOMASTI LIIAN PIENI
Olen mies 45v, en ole koskaan tajunnut miksi muna pitäisi mitata, ei kyllä kukaan ole valittanutkaan ja on sen verran paksukin, että ei meinaa normiakan suuhun mahtua kakomatta. Sen olen huomannut, että naiset kyllä sanovat sen olevan mahtavan paksuinen, mutta pituudesta ei kukaan ole sanonut mitään, eli kai se on sitten ihan jees, ainakin mulle
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:23"]
Täytyy olla tytsällä isot nyrkit jos 2 nyrkkiä tekee 20cm:) Mun miehellä on tuollainen, vielä terska jää 2 nyrkin otteen ulkopuolelle eikä mittaa silti kuin n 17cm
[/quote]
juurikin näin. 4" olisi se 10cm. Eli XL kokoinen rodeohanska on vielä liian pieni kyseiselle naiselle...
http://cdn2.bigcommerce.com/server5800/qs7lwtm/product_images/uploaded_images/glove-chart.jpg
kyllä näissä kokoarvioissa mennään metsään varmaan aika usein.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:16"] Paremman seksin puolesta: Voisitteko lakata mittailemasta peniksiänne? [/quote] Minä luulin, että juuri naiset mittaavat niitä peniksiä ja taitaa juuri siitä mittaustavasta syntyä nämä todelliset jätit. Jos on kahden nyrkin mittainen, se on varmasti 20 cm jne. [/quote] Mieheni penis oli ihan mittanauhalla 20cm ja mitattuna yläpuolelta ei palleista. Namm. Aika isohan se on, mutta pitää lämmitellä kunnolla kosteaksi ja aloittaa hitaasti ja pikkuhiljaa. En vaihtaisi.
[/quote]
[/quote] En mitännut nyrkillä, muru, vaan ihan mittanauhalla kuten sanoin. Mistähän tuon nyrkit tohon keksit ?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:23"]
[/quote]
juurikin näin. 4" olisi se 10cm. Eli XL kokoinen rodeohanska on vielä liian pieni kyseiselle naiselle...
http://cdn2.bigcommerce.com/server5800/qs7lwtm/product_images/uploaded_images/glove-chart.jpg
kyllä näissä kokoarvioissa mennään metsään varmaan aika usein.
[/quote] en mitannut nyrkeillä, vaan mittanauhalla yläpuolelta, en palleista. Niinkuin jo kerroin, mistä tämä nyrkkisetti tulee ? Ärsyttävää tuo luetunymmärryksen puute.
Hahhahhaa. 90% Suomalaisista naisista ei ole edes nähnyt 14cm pidempää. Jos te kyrvänpituuden perusteella valitsette elämänkumppaninne niin olen todella huolestunut.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:10"]
Minusta kummallakin on merkitystä. Mutta olet oikeassa ja pitääkin tuo paksuus mitata kun mieheni palaa lomalta. Mikäköhän on keskimääräinen ympärysmitta ? Mites teidän miehillä ?
[/quote]
17 tutkimuksen meta-analyysissä tultiin siihen tulokseen, että peniksen keskimääräinen pituus on 13.12 cm, ja ympärysmitta 11.66 cm.
http://www.realclearscience.com/journal_club/2015/03/03/is_your_penis_normal_theres_a_chart_for_that_109106.html