Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
41/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 03:38"]ps * ai niin...melkein tuossa unohdin kertoa,että olen siis....mies !
[/quote]
Ei ois kyllä mitenkään voinut päätellä. Hyvä kun tarkensit.

Vierailija
42/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä orgasmin saaminen on ihan normaalia eikä mitenkään pervoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 03:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 03:38"]ps * ai niin...melkein tuossa unohdin kertoa,että olen siis....mies ! [/quote] Ei ois kyllä mitenkään voinut päätellä. Hyvä kun tarkensit.

[/quote]Sori, huomasin saman  itsekin,mutta se tunne mieheydestä vaan häipyi päästäni silloin niin täysin ja kun siihen muistoon tuossa kirjoittaessa vielä palasin ja hetkeksi eläydyin ,niin myönnän...taisi olla ihan ´tyttömäinen olo ja tunne´ minulla silloin !

Vierailija
44/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin mieheni syliin.

Vierailija
45/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 03:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:15"]

No ei nyt mitääh hirveän pervoja, mutta nuollut parin miehen persereikää, sormettanut heitä perseeseen, antanut miehen kusta päälleni ja katsonut kun mies ulostaa lattialle. Paljon vielä sairaita juttuja mitä haluaisin toteuttaa. :)

jotenkin nauratta nää "otin ulkona suihin" tyypit jotka luulee olevansa jotenkin pervoja vaikka toi on normaalia...

N19

[/quote]

Anna miehen paskantaa naamallesi

[/quote]

naah. Kuten sanoin, mua ei kiihota paskan ulkomuoto tai haju vaan itse prosessi kun ihminen kusee tai paskoo. En halua olla paskaan mitenkään kosketuksessa, ainoastaan seurata toimitusta. Kusen kanssa olen vähän vapaamielisempi, ja yksi fantasiani onkin että joku seksikäs, mielellään vanhempi mies virtsaisi päälleni. Olisi ihanan alistunut olo :3 näen myös jatkuvasti unia missä koskettelen naisten pilluja samaan aikaan kun ne kusee. Sit herään ihan pillu märkänä. :/ 

N19

Vierailija
46/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuollut mieheni persereikää, hän usein nuolee minun peppureikää (vaikka olisin käynyt kakalla ja vain pyyhkinyt sen jälkeen), pannut miestäni strap-onilla useita kertoja, piereskellyt usein seksin aikana koska mies kiihottuu kun panee peppuani ja pieren samalla, harrastettu seksiä julkisilla paikoilla: jopa lasten leikkihuoneessa runkkasimme toisiamme käsillä (ja huoneessa oli siis paljon niitä leikkijöitä), mies pissannut päälleni, syönyt voileivän täytteenä sperma, dippaillut mieheni munaa vaikka mihin jogurtteihin ja ottanut suihin, ja myöhemmin tietty syönyt sen jogurtin jossa dipattu likainen muna, sitten on näitä perus seksileikkejä joissa olen orja eli mies piiskaa kovaa, työntelee dildoja ja pippeliä kaikkialle, minulla suukapula ja käsiraudat. En nyt muuta keksi :) N23

Vierailija
47/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentuna oltiinkohan 5v, kun kokeiltiin ystäväpojan kanssa terveyssiteitä, kun sen äiti piti jotain terveysputiikkia ja se poika pihisti hyllystä paketin. Oltiin oikein laadittu tarkka suunnitelma. Mä en kokeillu, mutta oli jännää sommitella sen pojan pippeliä siihen Vuokkosiin.

Tiedettiin, että tehtiin jotain TOSI salassapidettävää. Tietysti sen äiti oli kuunnellu oven takana ja sai ihan karmean raivokohtauksen.

No, kakaroiden kokeiluja ei tietysti lasketa, mutta kyllä mielikuvitusta riitti.

Vierailija
48/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin mieheni kanssa seksiä kissan möllöttäessä ja tuijottaessa vieressä.

Vierailija
49/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin kerran tupakkia väärästä päästä.

Vierailija
50/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avasin tämänkin ketjun...

Vierailija
51/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri olevani todella sovinnainen ja konservatiivnen kun pervoimmat jutut on peppuseksi ja paneminen julkisella paikalla keskellä päivää.

Vierailija
52/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä toisen parin ollessa samassa huoneessa.

Vierailija
53/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiin n. 10v vanhempaa varattua kotirouvaa baari-illan päätteksi parhaan kaverini kanssa, oltiin silloin jotain 25v. Rouva oli kostoretkellä ja makseli kalavelkoja miehelleen. Tuplana ykköseen ja kakkoseen, minä pilluun, kaverini anneliin, paljaalla molemmat. Kassit koskettivat, sori. Sessiosta otettiin polaroid-kameralla kuvia miehen kiusaamiseksi. Lopuksi tultiin molemmat rouvan naamalle ja räpsittiin kuvia. Itselläni on vieläkin 20v myöhemmin näitä kuvia tallessa. En ole kertonut tästä vaimolleni.

Vierailija
54/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:25"]Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23
[/quote]
Toi "pojat on poikia" ei tehoa ainakaan muhun. Ai sen takia että oot poika, ni saat tehä mitä huvittaa? Jos toi kyseinen nainen ois saanu tietää, ni tuskin ois kelvannu selitys "pojat on poikia". Ihan törkeää.
N21

Vierailija
55/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen runkannut kahta miestä yhtäaikaa, toinen oli oma mies ja toinen joku täysin tuntemattomuus.

mieheni nuoli minulle orkun niin että meillä oli joku runkkari katsomassa

Vierailija
56/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoin on kun miesystävän kanssa kerran kännissä harrastettiin kyysysiä. Vieläkin hävettää. 

Vierailija
57/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:15"]No ei nyt mitääh hirveän pervoja, mutta nuollut parin miehen persereikää, sormettanut heitä perseeseen, antanut miehen kusta päälleni ja katsonut kun mies ulostaa lattialle. Paljon vielä sairaita juttuja mitä haluaisin toteuttaa. :)

jotenkin nauratta nää "otin ulkona suihin" tyypit jotka luulee olevansa jotenkin pervoja vaikka toi on normaalia...

N19
[/quote]

Mitä juttuja on vielä toteuttamatta?

Vierailija
58/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 06:37"]

Nuollut mieheni persereikää, hän usein nuolee minun peppureikää (vaikka olisin käynyt kakalla ja vain pyyhkinyt sen jälkeen), pannut miestäni strap-onilla useita kertoja, piereskellyt usein seksin aikana koska mies kiihottuu kun panee peppuani ja pieren samalla, harrastettu seksiä julkisilla paikoilla: jopa lasten leikkihuoneessa runkkasimme toisiamme käsillä (ja huoneessa oli siis paljon niitä leikkijöitä), mies pissannut päälleni, syönyt voileivän täytteenä sperma, dippaillut mieheni munaa vaikka mihin jogurtteihin ja ottanut suihin, ja myöhemmin tietty syönyt sen jogurtin jossa dipattu likainen muna, sitten on näitä perus seksileikkejä joissa olen orja eli mies piiskaa kovaa, työntelee dildoja ja pippeliä kaikkialle, minulla suukapula ja käsiraudat. En nyt muuta keksi :) N23

[/quote]

Sinun kaltainen nainen on aarre

Vierailija
59/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:25"]Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)   Mikä sun pervoin teko?   M23 [/quote] Toi "pojat on poikia" ei tehoa ainakaan muhun. Ai sen takia että oot poika, ni saat tehä mitä huvittaa? Jos toi kyseinen nainen ois saanu tietää, ni tuskin ois kelvannu selitys "pojat on poikia". Ihan törkeää. N21

[/quote]

Ei tuossa ketään satutettu

Vierailija
60/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:34"]

Pervoin on kun miesystävän kanssa kerran kännissä harrastettiin kyysysiä. Vieläkin hävettää. 

[/quote]

Miten tuo on pervoa? Tuohan on aivan tavallista seksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi