Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
21/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:04"]

Jakanut itseäni useille ukkomiehille "miesten mökkireissulla". Eli olin vain sperma/kusiviemäri subina 7 ukkomiehelle kaksi päivää. Pahimmillaan putsasin mökiltä  tulleilta kahdelta mieheltä kalujuustot, kainalot, jalat ja todella haisevan reiän kielelläni.

Ja tämä on vain yksi kokemus.

Mies 25v.

[/quote]

Kiitos illan nauruista

Vierailija
22/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:53"]

Pokasin baarista miehen ja pantiin yöllä sekä aamulla. Sitten eksä tuli illalla käymään ja vinkui seksiä. No panin sitten sitäkin.

[/quote]

WOOOU, vähäks oot hurja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:09"]

Pannut miestäni sträppärillä peppuun. Pannut miehen kanssa julkisilla paikoilla. Ottanut mieheltäni suihin bussissa. Runkannut kaverini lattiamopin varrella hänen vessassaan. Runkannut kirjaston lukusalissa. Runkannut koulun atk luokassa. Nuollut ystävättärieni pilluja. Pannut miehen fleshlightia sträppärillä ja saanut siitä orgasmin :D

[/quote]

mä oon pannu miestä nyrkillä peppuun.dildojen lisäksi.

Vierailija
24/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:53"]

Pokasin baarista miehen ja pantiin yöllä sekä aamulla. Sitten eksä tuli illalla käymään ja vinkui seksiä. No panin sitten sitäkin.

[/quote]

WOOOU, vähäks oot hurja!
[/quote]
No ei ollut tarkoitus vaikuttaa hurjalta. Mutta se on pervoin asia mitä olen tehnyt.

Vierailija
25/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:15"]

No ei nyt mitääh hirveän pervoja, mutta nuollut parin miehen persereikää, sormettanut heitä perseeseen, antanut miehen kusta päälleni ja katsonut kun mies ulostaa lattialle. Paljon vielä sairaita juttuja mitä haluaisin toteuttaa. :)

jotenkin nauratta nää "otin ulkona suihin" tyypit jotka luulee olevansa jotenkin pervoja vaikka toi on normaalia...

N19

[/quote]

:D vittu mikä tyyppi olet. Millee se siivos sen ulosteläjän poois?

Vierailija
26/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakanut itseäni useille ukkomiehille "miesten mökkireissulla". Eli olin vain sperma/kusiviemäri subina 7 ukkomiehelle kaksi päivää. Pahimmillaan putsasin mökiltä  tulleilta kahdelta mieheltä kalujuustot, kainalot, jalat ja todella haisevan reiän kielelläni.

Mies 25v.

[/quote]

Kerro lisää! Mitä kaikkea muuta olet tehnyt?

Vierailija
27/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 25v.

[/quote]

Naurattaa noi alapeukut kans. Kyllä nyt on menny mammoilta suklaapatukat väärään kurkkuun.

Vierailija
28/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronut ulostetta rinnoilleni ja pilluuni

Vierailija
29/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:21"]

No ei nyt mitääh hirveän pervoja, mutta nuollut parin miehen persereikää, sormettanut heitä perseeseen, antanut miehen kusta päälleni ja katsonut kun mies ulostaa lattialle. Paljon vielä sairaita juttuja mitä haluaisin toteuttaa. :)

jotenkin nauratta nää "otin ulkona suihin" tyypit jotka luulee olevansa jotenkin pervoja vaikka toi on normaalia...

N19

[/quote]

[/quote]

Niin, onhan se nyt outoa et jollain on vähän oudompia fetissejä kuin ne iänikuiset raiskausfantasiat ja puistossa suihin-jutut. :O

Np miten ulosteet nyt yleensä lattialta siivotaan? Kumihanskat käteen, vessapaperilla kakka pönttöön ja käsien pesu. Ei vaadi mitään ydinfysiikkaa.

Vierailija
30/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:16"]

Mies 25v.

[/quote]

Kiitos illan nauruista

[/quote]

No jos et usko tämän tapahtuneen, niin eipä minua millään tapaa  hetkauta.

Saan kiksini muualta kuin av-mamman propseista.

Mies25v

Vierailija
31/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut tähän itse vaikuttaa, mutta sain monta peräkkäistä orgasmia synnytyksen aikana.

N31

Vierailija
32/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:33"]

En voinut tähän itse vaikuttaa, mutta sain monta peräkkäistä orgasmia synnytyksen aikana.

N31

[/quote]

jos nainen saa orgasmeja synnytyksestäkin niin ei kyllä ole vaikea uskoa että sais myös raiskauksen yhteydessä

[/quote]

No kyllä mieskin varmaan saisi orgasmin, jos hänet kaapattaisiin sidottaisiin ja joku kaappajamies runkkaisi tunnin putkeen. Et varmaan silti haluaisi sellaista.

Vierailija
33/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:22"]

Mies 25v.

[/quote]

Kerro lisää! Mitä kaikkea muuta olet tehnyt?

[/quote]

Samantyylistä palvelua olen antanut useita kertoja.  Janakkalan levarilla käyn näin kesäaikaan usein Vantaalta asti autolla ollakseni suu miehille, ja välillä reikänäkin.

Vierailija
34/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:21"]

N19

[/quote]

[/quote]

Niin, onhan se nyt outoa et jollain on vähän oudompia fetissejä kuin ne iänikuiset raiskausfantasiat ja puistossa suihin-jutut. :O

Np miten ulosteet nyt yleensä lattialta siivotaan? Kumihanskat käteen, vessapaperilla kakka pönttöön ja käsien pesu. Ei vaadi mitään ydinfysiikkaa.
[/quote]

Haisko miehes kakka hyvälle?

Vierailija
35/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:21"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:15"] No ei nyt mitääh hirveän pervoja, mutta nuollut parin miehen persereikää, sormettanut heitä perseeseen, antanut miehen kusta päälleni ja katsonut kun mies ulostaa lattialle. Paljon vielä sairaita juttuja mitä haluaisin toteuttaa. :) jotenkin nauratta nää "otin ulkona suihin" tyypit jotka luulee olevansa jotenkin pervoja vaikka toi on normaalia... N19 [/quote]   :D vittu mikä tyyppi olet. Millee se siivos sen ulosteläjän poois? [/quote] Niin, onhan se nyt outoa et jollain on vähän oudompia fetissejä kuin ne iänikuiset raiskausfantasiat ja puistossa suihin-jutut. :O Np miten ulosteet nyt yleensä lattialta siivotaan? Kumihanskat käteen, vessapaperilla kakka pönttöön ja käsien pesu. Ei vaadi mitään ydinfysiikkaa. [/quote] Haisko miehes kakka hyvälle?

[/quote]

ei. Uloste ei mielestäni koskaan haise tai näytä hyvältä mutta itse ulostamisprosessi on kiihottava. Niin intiimi, häpeällinen ja salattu asia että kiihottaa. Siksi nautin katsoa kun miehet tai naiset kakkaa. Netistä onneksi löytyy paljon salakuvattuja videoita vessoista, ulkoa jne. :3

N19

Vierailija
36/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:16"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:04"] Jakanut itseäni useille ukkomiehille "miesten mökkireissulla". Eli olin vain sperma/kusiviemäri subina 7 ukkomiehelle kaksi päivää. Pahimmillaan putsasin mökiltä  tulleilta kahdelta mieheltä kalujuustot, kainalot, jalat ja todella haisevan reiän kielelläni. Ja tämä on vain yksi kokemus.   Mies 25v. [/quote]   Kiitos illan nauruista [/quote]   No jos et usko tämän tapahtuneen, niin eipä minua millään tapaa  hetkauta. Saan kiksini muualta kuin av-mamman propseista.   Mies25v   [/quote] Mitä sä uliset homo, nauroin jutuilles enkä sille etteikö se olis totta

[/quote]

Ulisen vain ollessani raavaan miehen alla, en av-palstalla mammojen kommenteille.

Vierailija
37/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin salaa Sexcetera-ohjelmaa pari minuuttia, kun yökylässä ollut kaverini oli pesemässä hampaitaan.

Vierailija
38/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N19

[/quote]

Anna miehen paskantaa naamallesi

Vierailija
39/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistänyt (vuosi ennen armeijaan lähtöäni) n. 30-v miehelle sen kotonaan mulle tarjoamissa minihameessa ja sukkahousuissa sille ja annoin sen repiä ne päällä ollessa rikki ja nussia perseeseen siinä kun kyykistyin sen edessä niissä.

Ihan saatananmoiset orkut tuli vaikken huomannut edes että itsellä olisi seisonutkaan kun se pani.mua

Jälkeenpäin vain tunsin ,että eturauhaskiihotuksen johdosta,siinä ihanasti sen miehen kulli sisällä supistellessani olin vain jotenkin lauennut ,eli sperma valui ikäänkuin sivutuotteena kun perse otti nautintoa vastaan.

Ihan mieletöntä! (...tästä en muuten   intissä sitten puhunut)

Paljastan tämän vain tässä teille.

Vierailija
40/1495 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps * ai niin...melkein tuossa unohdin kertoa,että olen siis....mies !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme