Mitkä jumppakengät olisivat hyvät?
Tarvitsisin kunnon vaimennuksella olevat kengät joita voisi käyttää jumpassa, salibandyä pelatessa ja kuntosalilla. Haluan vain yhdet kengät en joka lajiin omia.
Mitkä olisi hyvät? Olen kierrellyt jonkun verran kauppoja, mutta vaikuttaa sieltä että naisille ei tehdä kunnon vaimennuksilla enää kenkiä ollenkaan vaan kaikki ovat tyyliä tennari-suorakovapohja-vapaa-ajan kenkä.
Kommentit (5)
Sukkasillaanko te liikutte?
Vai huijaatteko vain käyvänne salillä, jumpassa, kuntosalilla yms.?
kuntosalilla saa painojen kanssa aika nopeasti vaimennukset kengistä pilalle. Mulla on ainakin aina jumpassa eri kengät, pysyy jalatkin paremmassa iskussa.
Mun vanhat on adidakset ja ainakin 10 v, olleet käytössä ja pohjat ihan kovettuneet.
monien adidasten ja reebokien jälkeen ihan parhaat. Toki kenkäkaupassa merkki ensin vähän kummastutti, kun en ollut aiemmin kuullut ja kuulosti hassultakin. Mutta kannattaa tosiaan ainakin käydä sovittamassa. Itse en näiden jälkeen merkkiä helposti vaihda.
Mulla on sellaiset juuri vastaavaan käyttöön kuin sun tarve on eli salilla, Zumbassa, Pumpissa, rasvanpoltossa ja työpaikkasählyssä. Hyvin ovat toimineet jo useamman vuoden. Tykkään mallista, joka tukee myös nilkkaa. Esim. Reebokit vois mun mielestä heittää mäkeen kaikki!