Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö miehesi raivareita ja kiroilua? Oletko varpaillasi, ettei mies suuttuisi?

Vierailija
24.04.2010 |

Siltä täällä monen kirjoitukset vaikuttavat.

Kuka voi olla sellaisen miehen kanssa parisuhteessa, jota pelkää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten niistä tykkääkään.

Vierailija
2/10 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu 28 vuotta : )

Joskus harvoin hän suuttuu, painuu autotalliin nikkaroimaan ja leppyy saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siitä entisessä elämässä ihan tarpeekseni.

Vierailija
4/10 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pelkää jne mut en tykkääkää sellasest.ei onneks nykysin saa kovin pahoja ainakaa.vauva vissii rauhotti.

Vierailija
5/10 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan itse nynnyjä, jotka ei ikinä sano mitä ajattelevat, vaan kantavat hiljaista kaunaa 20 vuotta.

Ja inhoan arkajalkoja, jotka pissaavat housuun heti, kun joku kerran karjaisee.

Vierailija
6/10 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suuttuu, se mököttää. Ja mua ärsyttää suunnattomasti, kun joudun tappelemaan ihan keskenäni :D

Vierailija
7/10 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pelkää omia ja toisten kielteisiä tunteita niin paljon että saan hyssytellä ja varoa itseäni koko ajan. Onko se sitten hyvä, häh!

Vierailija
8/10 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka ottais päähän niin jotku käytöstavat pitäis kuitenkin olla. Yleensä otan lapset mukaan ja häivyn tai jos lapset on nukkumassa tms niin poistun yksin vähäksi aikaa. Kun mä en tohon huutokilpaan todellakaan lähde.

Vierailija
9/10 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännyt kiroilemisesta, mutta mieheni perheessä on kiroiltu sitäkin enemmän. En yhtään tykkää kun hän kovasti suuttuessaan kiroilee tosi paljon ja voimakkailla sanoilla. Toisaalta ymmärrän hyvin ja muutama kavereistanikin on aikamoisia kiroilijoita.

Mies myös karjuu lujaa suuttuessaan, mutta siihenkin olen tottunut ja odotan että leppyy taas, jolloin on ihana ihminen. Edellisessä suhteessa ei mies kiroillut, mutta ei myöskään puhunut mistään ja kaikki asiat patoutuivat ja oli kamalasti katkeruutta ja selvittämättömiä asioita. Nyt korotetaan ääntä ja riidellään, mutta ilma puhdistuu, ei synny katkeruutta ja välit on onnelliset ja selvät:) Eli olen oppinut, että huutaminen ei ole pahasta;)

Vierailija
10/10 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parin kolmen "raivarin" (ei hajottanut mitään, mutta huusi ja kiroili, ei mulle eikä mun "takia" vaan yleensä) jälkeen huomasin, että aloin pelätä ja lopetin koko jutun. Ihan paska ero oli, vaikea erota tuollasesta ihmisestä, en uskaltanut sitä edes kahden ollen kertoa, vaan tylysti puhelimessa ja jatkot parkkipaikalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi