3-viikkoinen vauva ähisee ja ährää kokoajan...
...ihan kun yrittäs tehdä kakkaa 24h/vrk. Kakka tulee useamman kerran päivässä ja pieruja myös, mutta jo hetken päästä ähinä alkaa. Yötkin menee levottomasti, kun noin kolmesta eteenpäin alkaa ähinä. Pitäskö huolestua,että onkohan vauvalla kaikki hyvin? Cuplista ollaan annettu ja omaa ruokavaliotani seuraan, että kahvia ja ruis on ainakin nyt pannassa.
Kommentit (6)
meillä ainakin on helpottanut ajan myötä. Noin pienen suolisto on vielä ihan kehittymätön ja tuollaiset pienet ähistelyt kuuluu asiaan.
Meilläkin molemmat (mulla kaksoset) pitivät ihan pieninä aikamoista metakkaa nukkuessaan, mutta eipä se kauaa kestänyt sitten.
ja saman ikäinen vauva. on kyllä nyt flunssassa että siitä varmaan suurimmaksi osaksi johtuu. mutta kakkaa tulee vähä väliä. mulla ainaki maito tulee niin vauhdilla että menee hirveesti ilmaa mukana. eihän tästä nyt mitään apua ollut mutta ajattelimpa sanoa vain :)
eli siis meni ohitse ehkä noin parin kuukauden iässä, ehkä aiemminkin.
Mun poika piti ihan kummallista ääntä tuon ikäisenä, jotenkin niinkuin "kuorsasi" tai "hihitteli". Anoppi sanoi, että se kuulostaa ihan yhdeltä linnulta.
Piti siirtää poika heti omaan huoneeseen, kun ei sen kanssa voinut nukkua samassa huoneessa.
Tämä "ääntely" meni itsestään ohi ajan myötä.