Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko RUSKEA vuoto olla raskausoire?

Vierailija
23.04.2010 |

Vähäistä tuhrua tuli muutamana päivänä, mutta nyt kolmeen päivään ei mitään. Nyt on kiertopäivä n. 35. Rinnat samalla lailla kipeet kuin aina ennen menkkoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just vastaava tilanne, tosin ruskea vuoto tuli 24 päivänä. Nyt menossa 38 pvä eikä menkkoja kuulu. Tein testin eilen ja negaa näytti. HUH!

Vierailija
2/4 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun kuukautisten piti alkaa olikin vain ruskeaa vuotoa. Toisessa raskaudessa vain muutaman päivän ja toisessa jopa kuukauden. Yhdessä muuttui jopa veriseksi.

Kaikki raskaudet onnellisesti meni kuitenkin loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskeskelin että oletetusta ovulaatiosta oli tuhrun ilmaantuessa jo lähes 2 vk. Onko kellään ollut ruskeeta tuhrua (ei yhtään punasta) ja on ollut raskaana? ap

Vierailija
4/4 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menkkojen pitäisi alkaa ma tai ti. Olemme yrittäneet raskautta kovastikin. Tänään tuli vähän vaaleanpunaista vuotoa, joka ei kuitenkaan lisääntynyt vaan loppui parin tunnin päästä kokonaan (toivottavasti!). Olin jo ostanut ensi viikkoa varten raskaustestin ja hetken mielijohteesta teinkin sen jo nyt ja SE NÄYTTI POSITIIVISTA, heikkoa mutta kuitenkin.. Nyt vain huolettaa, että olikohan tuo vuoto merkki alkavasta keskenmenosta...???

Kokemuksia??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän