Uudessa äitiyspakkauksessa on jälleen kevytvanupuku. Harmittaa
kun 2009 pakkauksessa sitä ei ole.
Se on tosi käytännöllinen. Esikoisen kevytvanupuku on laitettu eteenpäin ja nyt sitten 2009 pakkauksessa ei olekaan sitä.
Ja tänään sitten kuulin, että 2010 pakkauksessa se on taas. Höh!
Kommentit (28)
villahaalarikin sen vanupuvun lisäksi:
"Viime vuoden uutuutena esitelty villasekoitepotkupuku on saanut asiakkailta myönteistä palautetta. Nyt villainen potkupuku on ulkohaalarin sävyyn sopiva harmaa."
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/230410094109SS?OpenDocument
Ks. kuva villapuvusta: http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/NET/200410132444NU/$File/13204…
Tosi hyvä juttu - molempia tarvitaan!
meillä ollut ja aivan ehdoton on ollut tuo vanupuku. Aino makuupussin lisäksi mille on oikeasti ollut tosi paljon käyttöä.
vanhoissa, esim 04 pakkauksessa oli vielä hyvänmallinen puku mutta uusimmissa ( ainakin 08 pakkauksessa) oli huonompi mallinen. Paljon pienempi ja materiaali ei niin pehmeää.
Toi 2009 välipuku on tosi hyvä Ja katoin, että sitä ei enää ollut uudessa pakkauksessa. Äp:n paras vaate ehdottomasti. Onneksi sen sain -ja sen helistimen (jota ei enää saa).
ihmeen välipuku 2009 pakkauksessa on ollut? Ei meidän pakkauksessa ainakaan ollut kuin toppapuku?!
toivottavasti ovat edes "isoa" mitoitusta. Meillä ei yhdellekään lapselle ole edes vastasyntyneenä mahtunut tuon kokoinen.. vähemmän harmia olisi kaikille, jos vaatteissa olisi kasvunvaraa ,saati että jää heti käyttämättä.
Minä lukeudun myös vanupuvun kannattajiin. Isommat lapset ovat syysvauvoja, ja vanupuku on ollut ehdottoman kovassa vaunukäytössä makuupussin kanssa!
toivottavasti ovat edes "isoa" mitoitusta. Meillä ei yhdellekään lapselle ole edes vastasyntyneenä mahtunut tuon kokoinen.. vähemmän harmia olisi kaikille, jos vaatteissa olisi kasvunvaraa ,saati että jää heti käyttämättä.
Minä lukeudun myös vanupuvun kannattajiin. Isommat lapset ovat syysvauvoja, ja vanupuku on ollut ehdottoman kovassa vaunukäytössä makuupussin kanssa!
meidän pakkauksessa ollut ainakaan 50 senttisiä vaatteita. kaikki liian isoja vastasyntyneelle.
on nyt niin että jos ei kiinosta ottakaa rahana. Mikä helveta se on et joka asiasta, vaik ilmaseks sais ni pitää valittaa. eli raha ja ostakaa mitä haluatte. Nykymeininkiä tuo ainainen marina.
mä olin jo päättänyt, ettei me toista pakkausta oteta. Mutta nyt kun katsoin kuvat uudesta pakkauksesta, niin kivalta tuo näytti. Hormonit on varmaan pehmittänyt pään...
Oikeesti, esikoisen paketista käytössä oli vuodevaatteet, makuupussi ja kynsisakset. Muut vaatteet oli ihan epäkäytönnöllisiä ja isoja ja rumia (2004). En ihan oikeasti keksinyt käyttöä kokopotkupuvuille kokoa 74 (iso mitoitus), kun lapsi jo seisoi ja käveli...
Nyt olin tosiaan päättänyt ottaa rahana ja laittaa rahan turvakaukaloon, mutta siellä oli kivan näköisia ja käytännöllisen kokoisia vaatteita. Ja nimenomaan se villasekoitehaalari ja ulkohaalaari olis just hyvän kokoinen...
äityispakkauksessa.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/03/620186
joskohan olisi valituksia tullut..