Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisille lapsille vanhempien avioero on rankinta?

Vierailija
23.04.2010 |

Karkeasti jaoteltuna.... alle kouluikäiset, ala-aste-ikäiset, yläaste jne...?? Tarkemmin toki saa eritellä jos näkemys...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään silloin kun olin teini-ikäinen, ja aloin nähdä/ymmärtää asioita... Niin moni asia voisi olla toisin nyt. Nyt kun ne eros kun ollaan siskon kanssa 25-30v, vanhemmat jo vanhoja, tää on raskainta kaikille. Olen jo päässyt asiasta yli (onhan siitä jo pari vuotta), mutta silti...

Mulla oli hyvä lapsuus, vaikka koti ei ollut mikään ehjin mahdollinen. Silti toivoisin, että en olisi nähnyt täysin olematonta parisuhteen/rakkauden mallia. Vaikka enhän minä osaa sanoa millaista olisi elää yh-äidin ja vkonloppuisän kanssakaan.

Vierailija
2/4 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 31 ja odotin toista lasta, kun vanhempani erosivat. Ihan kamalaa.

viimeistään silloin kun olin teini-ikäinen, ja aloin nähdä/ymmärtää asioita... Niin moni asia voisi olla toisin nyt. Nyt kun ne eros kun ollaan siskon kanssa 25-30v, vanhemmat jo vanhoja, tää on raskainta kaikille. Olen jo päässyt asiasta yli (onhan siitä jo pari vuotta), mutta silti... Mulla oli hyvä lapsuus, vaikka koti ei ollut mikään ehjin mahdollinen. Silti toivoisin, että en olisi nähnyt täysin olematonta parisuhteen/rakkauden mallia. Vaikka enhän minä osaa sanoa millaista olisi elää yh-äidin ja vkonloppuisän kanssakaan.

viimeistään silloin kun olin teini-ikäinen, ja aloin nähdä/ymmärtää asioita... Niin moni asia voisi olla toisin nyt. Nyt kun ne eros kun ollaan siskon kanssa 25-30v, vanhemmat jo vanhoja, tää on raskainta kaikille. Olen jo päässyt asiasta yli (onhan siitä jo pari vuotta), mutta silti... Mulla oli hyvä lapsuus, vaikka koti ei ollut mikään ehjin mahdollinen. Silti toivoisin, että en olisi nähnyt täysin olematonta parisuhteen/rakkauden mallia. Vaikka enhän minä osaa sanoa millaista olisi elää yh-äidin ja vkonloppuisän kanssakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen avioero on ikävä asia. ja jos avioero on helpotus lapselle, niin silloin todellinen avioero on jo tapahtunut eli vanhemmat ovat jo ottaneet eron siitä rakkaudellisesta aviosuhteestaan, joka vanhemmilla pitäisi keskenään olla. En soisi, että minkään ikäisen lapsen vanhemmat elävät riidoissa tai erossa.

Vierailija
4/4 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitten loppuelämänsä kärsiä siitä taakasta/huonommuuden tunteesta ellei saa asiantuntevaa apua. Ei taida olla "oikeaa" ikää lapsille missä vanhempien kannattaa erota....