Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siirsin lapsen perhepäivähoitajalta päiväkotiin.

Vierailija
23.04.2010 |

Tuo pph arvosteli päätöstäni ollen sitä mieltä, että tytölle olisi hänen hoitonsa ollut parempaa.

Just joo, hoitaja asuu isossa omakotitalossa. Neljä hoitolasta leikkivät kaikki yhdessä mun vaatehuoneen kokoisessa leikkihuoneessa. Hyvä kun lattialle mahtuvat kaikki edes yhtaikaa istumaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin siirsin esikoisen päiväkotiin. Hoito oli heti parempaa. Ruoka terveellisempää, lapsilla enemmän tilaa leikkiä, lasten kanssa touhattiin enemmän. Ei ollut enää hoitajan omat lapset kiusaamassa...

Vierailija
2/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen vienyt ja vien kolmannenkin päiväkotiin n 1v:nä hoitoon, koska riski mennä sukset ristiin pph kanssa on suuremmat kuin päikkäris ku siel monta hoitajaa, jos jostakusta ei niin tykkäiskään. Ja päiväkodissa "laatua" valvotaan paremmin. pph voi yksin tehdä mitä tahtoo ja kukaan ei näe. Enkä nyt millään pahalla sano, on todella paljon hyviä pph, mut mistä sen tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirsin lapseni päiväkodista pph:lle. Ratkaisu on ollut loistava.. Paras mahdollinen meidän perheelle. Lapset tykkäävät todella paljon ja koko perheen elämä on parantunut huomattavasti! Et näinkin päin mahdollista käydä hyvin..

Vierailija
4/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun miehen lapset aikoinaan oli hoidosta haettaessa kovin tokkuraisia. Lopulta selvisi, että olivat saaneet lääkkeitä ollakseen rauhallisia.

sisko oli kovin tyytyväinen pph:honsa, oli sydämellinen.

Itse en veisi pph:lle juuri siitä syystä, että miteäs sitten, jos se on kipeenä? mihin ihmeeseen ne lapset sitten viedään?

Vierailija
5/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset menevät varahoitoon. Joko toiselle pph:lle tai perhepäivähoitajien lapsille tarkoitettuun ryhmikseen. Yleensä lapsella vakituinen varahoitopaikka.

Vierailija
6/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se laatu sitten oikeen mielestäsi on?

Vierailija
7/11 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun miehen lapset aikoinaan oli hoidosta haettaessa kovin tokkuraisia. Lopulta selvisi, että olivat saaneet lääkkeitä ollakseen rauhallisia.

sisko oli kovin tyytyväinen pph:honsa, oli sydämellinen.

Itse en veisi pph:lle juuri siitä syystä, että miteäs sitten, jos se on kipeenä? mihin ihmeeseen ne lapset sitten viedään?

oikean rangaistuksen. Tuohan on lasten pahoinpitelyä.

Vierailija
8/11 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nyt ,uuteen hoitopaikkaan, jospa siellä on kaikki hyvin. Eikä lapsesi ikävöi entisiä kavereita.

Vierailija
9/11 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset menevät varahoitoon. Joko toiselle pph:lle tai perhepäivähoitajien lapsille tarkoitettuun ryhmikseen. Yleensä lapsella vakituinen varahoitopaikka.

Jos varahoitopaikassa lapsiluku täynnä, ei ota vastaan koska on kiellettyä pitää ylimääräisiä. Käytännössä ei ole varahoitopaikkaa.

Vierailija
10/11 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen pph täynnä niin pk on seuraava mahdollisuus.

Vierailija
11/11 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hoitaja oli sitä mieltä ja niin oltiin itsekin. Jotenkin ei tultu tän hoitajan kanssa kovin hyvin juttuun ja itselläni oli aina jotenkin kiusaantunut olo tän hoitotädin kanssa. Tyttö ei myöskään koskaan jäänyt tämän hoitajan luokse hyvillä mielin ja paljon paremmin alkoi menemään päiväkodissa. Siellä viihtyi paremmin. Tyttömme on ollut myös aiemmin yhdellä pph:lla ja se täti oli kyllä ihan tajuttoman mukava..harmi, kun jouduttiin vaihtaan paikkakuntaa :(