Miksei abortin vastastajat keskitä energiaa mielenterveysongelmaista lasten ja nuorten auttamiseen?
Auttaisivat niitä jotka jo ovat tähän maailmaan syntyneet eivätkä parhaille mahdollisille vanhemmille.
Kommentit (12)
ei abortinvastustaminen vaadi muuta kuin että istuu perseellään sohvalla ja kirjottelee houreitaan nettiin. Muusta on ihan liikaa vaivaa että jaksais vaivautua.
Moraalisesti paheksuvien katseiden ja panettelu ei vaadi niin paljon omaa toimintaa ja energiaa. Lisäksi lisää omaa "paremmuutta".
että siinä voisi joutua tekemään jotain ja ihan itse. Tuomitseminen näes on helppoa, ei siitä vaivaa ole.
Eivät nuo asiat ole toisiaan poissulkevia.
jo syntyneihin lapsiin/nuoriin? Kova uho kyllä on kaikesta...
Kantakoon jokainen huolen omasta lapsestaan!
Jos ei halua kantaa huolta omasta lapsesta niin se kannattaa antaa mahdollisimman pienenä pois, silloin joku muu voi kantaa vastuun.
Turha se on nuorta yrittää heivata pois kodista kun se on sairas. Kantakoon jokainen vanhempi vastuun omista lapsistaan!
Miksi sotaveteraanikeräystä keräävät eivät keskitä energiaansa eläinten suojeluun?
Miksi Amnesty ei käy keväisin keräämässä teiden varsilta roskia?
Miksei kirkon ulkomaanapu keskitä joukkojaan AA-kerhoihin Suomessa?
Mikä siinä on niin vaikea tajuta, että jokainen valitsee itse mitä ja ketä auttaa??? Tärkeintä on, että jokainen auttaa jotakin! Käsittämätöntä touhua tämä, että aina kun joku alkaa ajamaan itselleen tärkeän epäkohdan korjaamista, tulee lauma ihmisiä huutamaan; "Tee mieluummin sitä ja tätä, eikö näillä ole mitään väliä" jne. Haloo, jos kerran sinua ap tämä asia on lähellä sydäntä niin eikun hommiin! Se, että netissä yrität velvoittaa tuntemattomia ajamaan sinun asiaasi, ei auta ketään!
Ei ole olemassa vain tiettyä joukkoa "auttajaihmisiä", jotka tekevät kaiken avustustyön ja muut voivat sitten sivusta huudella ohjeita, vaan ihan jokaisen on kannettava se oma kortensa kekoon.
Mikä siinä on niin vaikea tajuta, että jokainen valitsee itse mitä ja ketä auttaa??? Tärkeintä on, että jokainen auttaa jotakin!
joku abortinvastustaja kertoa, miten on konkreettisesti auttanut näitä alkioita, ennen kuin ne abortoidaan?
t. nuorten mielenterveyden ammattilainen, joka vastustaa aborttia
noissa pro-life piireissä..
kun ovat itse asiansa sössineet, viinaa vetäneet ja ties mitä esiaviollista seksiäkin harrastavat. Niistä on jumalallisuus kaukana ja voi olla, että niiden kanssa joutuisi kyseenalaistamaan mustavalkoista ajatusmaailmaansa. Sen sijaan syntymättömien lapsien henkien pelastaminen on paljon jumalallisempaa ja siinä asiassa on niin helppo olla ehdoton ja uskoa omaan oikeassa olemiseensa.