Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan mahdottomuus löytää/saada työpaikka, jossa

Vierailija
23.04.2010 |

on hyvä henki, mielenkiintoinen työ ja sopiva palkka työhän nähden, liukuva työaika ja mahdollisuus tehdä etätöitä, työpaikan raha-asiat kunnossa, etenemis- ja koulutusmahdollisuuksia? Onko?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista kylläkin.

Itse olen pitkän linjan kotiäiti, jolla kuitenkin hyvä koulutus (kaksi akateemista tutkintoa, muutenkin ollut aktiivinen ja kehittänyt itseäni 9 kotivuoden aikana). Vastoin kaikkia ennustuksia sain juuri unelmieni työpaikan, haastavan mielenkiintoisen, suht hyvin palkatun ja työyhteisössäkään ei ole alun perusteella moittimista. Työyhteisö riittävän iso, muttei kuitenkaan liian iso, se on varmaankin aika olennaista. Olen aika onnellinen. :-)

Vierailija
2/2 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap siis lähti reilu 2v sitten huonopalkkaisesta työpaikasta, työkaverit olivat kyllä mahtavia. Pääsin suht kivoihin hommiin, mutta sitten Yt-neuvotteluissa tuli 6kk lomautus. No, pääsin toiseen paikkaan töihin, palkka oli taas parempi ja oman tiimin työkaveritkin kivoja, mutta muuten hommat rempallaan ja nyt Yt:ssä tuli kenkää ja firma ajetaan alas. Miksi oi miksi en saa noita asioita millään yhdistettyä, eli sopivaa palkkaa, kivoja työkavereita ja mielenkiintoisia hommia? Olisin ikionnellinen vakaasta ja mukavasta työpaikasta, Huoh. Kiitos kun sain avautua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla