Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mut eiks tuo uuden äp:n toppapuku ole kauhean poikamainen..

Vierailija
23.04.2010 |

itse ainakin haluaisin jos tyttö meille tulee niin beigen tai esim. keltaisen

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olisikin joskus poikamainen, niin mitä väliä? Vauva ei saa traumoja, jos luullaan pojaksi! :D

Keltainen sopii väriltään aika harvoille suomalaisille ja vaikka silläkään ei ole vauvalle väliä, niin itseäni häiritsisi enemmän, jos vauva näyttäisi aina toppapuvussa siltä, kuin kärsisi keltataudista. Tosin, voisihan kasvot kehystää jollain sopivamman värisellä myssyllä. ;)

Vierailija
22/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on tyttö, vanhemmat voivat hankkia myssyjä jne. tehdäkseen asusta tyttömäisen. Poikien vanhempien ei moiseen tarvitse ryhtyä, koska Kela ajattelee ensisijaisesti heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietysti keltainen yms.

Mutta minun makuuni liian väritöntä ja kylmää.

Mutta sitähän kaikki on toivoneet;neutraalia,

nyt saitte sen!

itse en tykkää!

Vierailija
24/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla enemmän. Vihreässä on paljon kauniita sävyjä ja sopii molemmille. Ja on raikas väri,toisin kuin esim. oranssi

Vierailija
25/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just meilläkin näin

Meillä 2004 pakkaus ja siitä käytettiin tosi vähän vaatteitä (isoja, rumia, epäkäytönnöllisiä)

Nyt olin jo päättänyt ottaa rahana, mutta nyt kuvat katsottuani...

Meillä la lokakuussa, joten uusi pakkaus varmaan jaossa jo sitten

Vierailija
26/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just meilläkin näin

Meillä 2004 pakkaus ja siitä käytettiin tosi vähän vaatteitä (isoja, rumia, epäkäytönnöllisiä)

Nyt olin jo päättänyt ottaa rahana, mutta nyt kuvat katsottuani...

Meillä la lokakuussa, joten uusi pakkaus varmaan jaossa jo sitten

Vierailija
27/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden keltastenkin sävy on kylmä keltainen.

jollekkin aikaisemmalle kommentiksi että harmaa ei todellakaan oo poikien väri, vaan täysin totaalisen neutraali.

Vierailija
28/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsiluku täynnä, mutta jos neljäs lapsi olisi tulossa, niin ottaisin pakkauksen. Ekalle otin vuonna 2002, mutta toiselle ja kolmannelle en, kun perusvaatetta oli jo ennestään. Nyt kun melkeen kaikki pienet vaatteet on laitettu kiertoon/kulutettu puhki, voisin pakkauksen ottaakin, kun oli niin nätti.

Vierailija
29/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kun meidän tietsikalla toppapuvun väri näytti aivan vaaleansiniseltä. Kävin Lapsimessuilla ja yllätys oli melkoinen Siis se pakkaus on aivan huippu ja puku on tosi nätti eli se makuupussi on vähän poikomainen mutta ei tosiaan toppapuku.

Kiitos kaikille kommenteistanne ja sorry kauheesti mutta niin ne värit vaan eri koneilla vääristyy.

Vierailija
30/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä pukisin ne mieluummin pojalle kuin tytölle.

Vierailija
31/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappiosuma!

Vierailija
32/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua kertakaikkiaan, että missä vaiheessa tää jaottelu tyttöjen ja poikien väreihin on tapahtunut. Kattokaa 1970-luvun valokuvia: kaikilla lapsilla on kirkkaita kivoja värejä. No, onhan ruskeaakin tosi paljon, mutta mikäs sen käytännöllisempi väri lapsilla, jotka sotkevat vaatteet siinä yhen vuoden kieppeillä, kun opettelevat syömään yms. Meidän pojilla on paljon käytettyjä, ilmaiseksi/lainaan saatuja vaatteita, eikä mulle oo tullut mieleenkään, miksen esim. päiväunille pukis "tyttömäistä" haalaria. Siellähän ne vaunuissa parvekkeella pötköttää, eikä kukaan välitä haalarin väristä.

Ja tää nyt on tietysti sanottu jo monta kertaa vaikka missä ketjussa, että eihän sitä pakkausta oo pakko ottaa. Ite en ottanut, kun tosiaan sain vanhempien vintille kertyneet vaatteet käyttöömme. Mut jos ei tätä mahista oo, niin sitten vaan vaikka kirppikselle kokoamaan mieleinen setti edellisvuosien pakkausten vaatteista.

Vierailija
33/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut pakkauksen vain esikoiselle ja kahdelle seuraavalle rahana...

Nyt jos olis vauva tulossa, niin ottaisin kyllä tuon pakkauksen.

Vierailija
34/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olla tyytyväisiä kun ilmaseksi saadaan? Ei sillä rahalla samaa määrää vaatetta uutena saada. Ei ymmärrä!!! Itellä 3 lasta ja joka kerta ottanu pakkauksen ja tyytyväinen ollu.

Vierailija
35/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ottaisin jos o9lisin raskaana.

Vierailija
36/36 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläpä outo vauva kun jäi vastasyntyneen kokoiseksi.

no musta se olis ollu jo vaarallista käyttää terällisiä kokopotkareita kävelevällä (ja juoksevalla) lapsella...

Siinä 2004 pakkauksessa oli siis isoja vauvanvaatteita. Siis sellasia, joita pidetään paikoillaan makoilevalla vauvalla. Ei toiminu meillä.