Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mut eiks tuo uuden äp:n toppapuku ole kauhean poikamainen..

Vierailija
23.04.2010 |

itse ainakin haluaisin jos tyttö meille tulee niin beigen tai esim. keltaisen

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se norsu on hellyyttävä kummalla vaan ja jos haluaa sukupuolta korostaa, niin esim. vaaleanpunaisella myssyllä ja töppösillä asusta saa ihan eri näköisen. :)

Vierailija
2/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt harmaa on muotia. Siihen sopii tosi upeasti melkein mikä tahansa väri yhdistettynä pipon värinä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan mahtava pakkaus tänä vuonna!

Pari-kolme vuotta sitten oli pakkaus joka oli lähes kauttaaltaan vaaleansininen, ikävä ja tylsä.

Tämänvuotinen puku näyttää todella kauniilta! Meilkein tässä toivoisi vauvaa, että saisi tuon pakkauksen... ;-)

Vierailija
4/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite mietin että kerrankin on lähes täysin neutraali. korkeintaan jos oikein pitäis jotain tyttö/poikamaiseksi sanoa niin makuupussi. toppapuku ei ole kyllä poikamaisuutta nähnytkään (eikä tyttömäisyyttäkään sen puoleen)

Vierailija
5/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainneet sitä Kelassakin miettiä, kun on oikein korostettu lehdistötiedotteessa, että on "väreiltään kokonaan neutraali". Ei tosiaan ole. Vaaleansinistä ja harmaata, poikien värejä.

Vierailija
6/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva pukee pojan pinkkiin, mutta tytölle sopii silti sininenkin. oranssin ja keltaisen miellän tyttöväreiksi,joten uusi pakkaus voidaan tulkita myös tyttömäiseksi. oranssi sopii tosin pojallekin minun mielestä. musta uusi pakkaus oli tosi kiva, toivottavasti saan sen, la 28.7 ja vielä 1 kk aikaa jättää hakemus.

Vierailija
7/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikki muu paitsi pinkki tai keltainen on poikamainen. ITse en suinsurmin pukisi lastani keltaiseen haalariin, oli sitten tyttöö tai poika.

Oletteko muuten huomanneet että vauvan vaatteiden alehyllyistä lähtee aina ekana ne poikien vaatteet ja vaaleansiniset, jäljelle jää pinkit ja hörhelöt?

Ja nuohan usein juuri niitä pienimpiä, 50-60cm kokoja joita ostetaan kun vauva on vielä masussa.

Vierailija
8/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli edellisen paketin toppapuku, jäi tytöltä käyttämättä. Kunnon kirkkaita värejä lisää!

Vierailija
9/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa sievä äitiyspakkaus. Se makuupussikin oli kaikessa hölmöydessään tosi suloinen.

Verrattuna meidän saamaan vuoden 2006 pakkaukseen toi on designia!

Vierailija
10/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin enemmän väreistä, aika harmaa kokonaisuus...

Vierailija
11/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäis saada ittensä äkkiä raskaaksi, että vois tilata tuon. Mieeeees! Millon tuut töistäääää!

Vierailija
12/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa mikään!

Pakkaustahan ei ole pakko ottaa vaan äitiysavustuksen voi ottaa myös rahana. Sillä rahalla voi sitten itse ostaa sellaisen haalarin mikä miellyttää.

Vierailija
13/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille ei kelpaa mikään.. Tehkääs vähän vertailevaa työtä ja kertokaa sit mulle, missä muussa maassa uuden kansalaisen tuloa tuetaan niinkin hienolla lahjalla, kuin äitiyspakkauksella!!

Musta on ihan syvältä valittaa siitä!

Vierailija
14/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva, ikinä en ole nähnyt noin kivaa pakkausta. Siis missä on noin paljon kivoja vaatteita.

Esikoiselle otin pakkauksen ja siitä käytin muutamia vaatteita, hirveä sininen/ruudullinen toppapuku jäi kokonaan käyttämättä samoin se järkky pottamallinen hattu.

Peitto ja makuuussi oli toki jatkvassa käytössä.

Kuopukselle en pakkausta ottanutkaan juuri sen vuoksi ,etä ne vaatteet suurimmaksi osaksi sen verran rumia.

Mutta nyt kerrankin kerrassaan hyvä pakkaus!

Vierailija
15/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos ilmaiseksi annetaan niin kaikki paska pitää kiltisti ottaa vastaan vai? nyt ei kuitekaan ole kysymys kokomuksen tai keskustan tai sdp ilmaisista heliumpalloista joita tuolla torilla jokaiselle tyrkytetään ja joiden väriin ei pysty vaikuttamaan:)

Vierailija
16/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kakkoselle en sitten enää halunnut. Nyt olin jo tehnyt päätöksen etten pakkausta ota tälle kolmannelleekkaan vauvalle, mutta.. Näin kuvat ja olin ihan myyty! Tuo on pakko saada!:) Ihana toppapuku, kauniita sisävaatteita, hillityt värit ja muutenkin miellytti kovasti silmää. Laskettuaika syyskuussa joten varmuudella tuo pakkaus on meidän!:)

Vierailija
17/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailukohteena pakkaukset vuodelta -96 ja -99.

Jos noin paljon tavaraa saa sen summan sijaan, niin olisin tosi kiitollinen.

Äitiyspakkaus on huippujuttu!

Vierailija
18/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat värit käy mielestäni molemmille sukupuolille.

Poikani 13 v lempivärit ovat järjestyksessä: kirkas punainen, oranssi ja keltainen. Tytär 11 v tykkää erisävyisistä sinisistä ja violeteista.

Vierailija
19/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä paskaa ei ole pakko ottaa! Ota raha jos pakkaus ei miellytä.

Tai ehkä voit vaikka kehitellä sellaisen pakkauksen, mikä miellyttää IHAN_KAIKKIA ihmisiä niin kenenkään ei tarvitse tyytyä PASKAAN. Kuulostaako helpolta?

eli jos ilmaiseksi annetaan niin kaikki paska pitää kiltisti ottaa vastaan vai? nyt ei kuitekaan ole kysymys kokomuksen tai keskustan tai sdp ilmaisista heliumpalloista joita tuolla torilla jokaiselle tyrkytetään ja joiden väriin ei pysty vaikuttamaan:)

Vierailija
20/36 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmasti ottaisin tuon paketin. Mutta nyt on esikoiselta v. 07 pakkaus tallessa, niin ottaisin tällä kertaa mieluummin rahana. Sillä summalla saa jo ihan mukavasti ostettua tarpeellista. :)

Muakin ärsyttää nää valittajat, mun mielestä viime vuosien pakkauksissa on ollut ihania neutraaleja perusvaatteita. Sopii molemmille.

Jos olisi punaista, niin siitäkin valitettaisiin. Huoh teitä!