Peseekö kaikki av-mammat lattiat viikoittain?
Kommentit (36)
Minä en koskaan, joskus pyyhkäisen keittiön ja siinä se.
Hmm, viime aikoina oon pessyt ehka 2-3 viikon valein. Ennen pesin harvemmin, ehka samaan tahtiin kuin tuo eka vastaaja. Mutta se oli kylla mielestani liian harvoin, ainakin meidan taloudessa.
Sitten kahden viikon välein ja nyt ehkä kuukauden välein. Lapset ovat jo koululaisia eivätkä nuohoa lattioita enää niin paljon, tahrat toki pyyhin heti.
meillä meneillään yhdistetty koiran karvanlähtöaika/kura-aika/lapsen kuivaksiopettelu-aika. Joka päivä imuroin ja lähes joka päivä pyyhin lattiat. En erityisesti pidä siivoamisesta mut nyt on pakko.
jos imuroin niin tunnen ettei ole puhdasta ennenku lattiat on pesty =D mies aina vitsailee, että kohta näkyy alakerran naapuri lattiasta läpi.. =D
tuntuu että vielä useammin pitäisi :(
Tarttuu moppiin.
Meillä luututaan kahden viikon välein.
kaikki tahrat näkyy vaaleissa muovilattioissa niin hyvin :(
Läikkiä pesen lattioilta päivittäin mm. keittiöstä.
Tai useammin. Mutta ei aina tuu pestyä.
joskus vähän useammin, ja joskus vähän harvemmin. WC:eiden lattiat pyyhitään kyllä useammin, tarpeen mukaan.
pitävät minua siivoushysteerikkkona
...pitäis pestä kahdesti viikossa, kun lapset tiputtelee ruokaa. Muun talon osalta ehkä neljästi vuodessa, vessan lattia noin kerran kuussa. :-)
Keittiö ja eteinen imuroidaan joka toinen päivä (pitäsi kyllä imuroida just nyt joka päivä) ja muu talo kerran viikossa.
Meillä ei todellakaan ole tällä siivouksella mitenkään puhdasta, mutta enempää ei ehditä, kun molemmat vanhemmat on töissä. Toisaalta eipä täällä oo kukaan päivisin sotkemassakaan nykyään viikolla.
Silloin kun oli koira niin monta kertaa viikossa. Oli pakko.
Keittiöstä kyllä saisi pestä joka päivä vaikka on kouluikäiset lapset. Kiiltävässä laatassa näkyy jopa varpaan jäljet jos on vähänkin hikiset sukat olleet jalassa.
kerran viikossa tai joka toinen viikko pyyhkäisen lattiat kostealla.
Meillä 2v, 6v eikä tällä hetkellä eläimiä. Kyllä lattiat likaantuu...
pyrin pesemään kerran kk pesuaineella ja muuten pelkällä vedellä
hänen lapsuudenkodissaan pestään vieläkin joka viikko, vaikka siellä ei asu kuin yksi vanhus, joka tuskin kauheasti likaa.
Minun lapsuudenkodissani pestiin lattiat jouluna ja juhannuksena.
En edes kuukausittain, ehkä 3-4 kertaa vuodessa.