Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö miehellesi pilven polton?

Vierailija
23.04.2010 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vertailuja "punaisia päin kävelemisestä".

Vierailija
22/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ilmiantaisin hänet poliisille kuten ilmiannoin pikkuveljeni. Tein sen hänen parhaakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun tavattiin, se oli aina välillä poltellut, sanoin jos haluaa olla mun kanssa niin lopettaa, yksikin kerta seurustelun aikana niin jätän sen heti!

Vierailija
24/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän kanssa erottiin pääasiassa just siitä syystä että hän valitsi pilven polton minun ja syntymättömän vauvamme sijaan. On edelleen ihan sekaisin eikä tajua mistään mitään, eikä ole lapseemme yhteydessä, omasta halustaan.

Se oli yhtä helvettiä kun vielä asuimme yhdessä, miehen tarvi aina polttaa että pystyi mitään tekemään, ei esim saanut tiskejä tiskattua ellei ensin käynyt partsilla polttamassa. Soitti uhkailevia puheluita mulle töihin kun ei löytänyt huumeitaan kotoa (oli käskenyt mua piilottaa ne ettei polta kaikkea kerralla). Ei pystynyt edes seksiä harrastamaan selvinpäin.

Huhhuh, eipä tee edes mieli muistella koko asiaa! Onneksi nykyinen miesystäväni ei ole koskaan edes kokeillut huumeita tai ollut edes kännissä, enää en toista kertaa tekisi sitä virhettä että erehtyisin olemaaan jonkun huumehörhön kanssa.

Vierailija
25/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyisin. Jos kyse ei olisi mistään ongelmasta,vaan satunnaisesta polttelusta. Ja kaikille pelottelijoille tiedoksi, että sakkorangaistuksella siitä selviää eikä mitään julkista häpeää tule.

Vierailija
26/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan hyväksyisi!!

En hyväksy sen tupakanpolttoakaan, on luvannut jo pari vuotta lopettaa.

Vierailija
27/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy, eikä meidän perheellä ole varaa maksella sakkoja. Lapset ovat tärkeämpiä ja kulutamme rahamme heihin.

Vierailija
28/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laitonta ja jokainen huumeiden käyttäjä on riski lapsillemme!

Vierailija
29/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sen lisäksi myöskään sitä, miksi joku haluaa hengittää sisäelimiinsä savua?

Savu tukkii keuhkorakkuloita. Ja niin moni pössyttelijä kuitenkin polttelee vaikka joku kohta heittää vastakommentin ettei sitä tarvitse polttaa. Silti moni valitsee polton.

Se on epäterveellistä. Ja kukaan ei todellisuudessa nauti sitä syömällä tai juomalla.

Aivan turha jankata asiasta.

Minä teen kaikkeni että pilvenpolttajat jäävät kiinni. Olen antanut ilmi jo 2 naapurustosta.

Merkeiksi riittävät kovaääninen bassomusiikki, rastapukeutuminen ja imelä löyhkä rappukäytävässä.

Siivotkaa tekin naapurustonne huumeista! Ilmiantakaa ne roistot!

Vierailija
30/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka "kaverini" laittoikin linkin että auttaa reumaan ja astmaan ni silti ei. vai ottasko pojalta astmapiipun pois ja toinen "piippu" tilalle ku se auttaa.. Jollekki syöpäsairaalle joka ei voi parantua ni hyväksyn mutta muuten en.

Vierailija
31/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tupakkaa, enkä älytöntä alkoholin nauttimistakaan.

En myöskään järjetöntä ylinopeuden ajamista tai muuta törkeää liikenteen vaarantamista.

T: Nipo

Vierailija
32/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laitonta ja jokainen huumeiden käyttäjä on riski lapsillemme!

En polta tupakkaa, en juo alkoholia, teen väitöskirjaa. Poltan pilveä ehkä kerran kesässä.

Vierailija
33/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyisin. Jos kyse ei olisi mistään ongelmasta,vaan satunnaisesta polttelusta. Ja kaikille pelottelijoille tiedoksi, että sakkorangaistuksella siitä selviää eikä mitään julkista häpeää tule.

Meillä ainakin kävisi niin, että miehellä menisi työpaikka, ja kyllä siitä tulisi melkoinen julkinen häpeäkin sitä kautta. Lisäksi tietysti perheen elistaso romahtaisi työpaikan menetyksen kautta melkoisesti.

Vierailija
34/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut väkivaltaista pössyttelijää .

Parhaimmillaan taisi hakata minua 20 tuntia, välillä aina pössyteli lisää.

Vierailija
35/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen kanssa joka polttaa kerran viikossa tai useammin. Noin kerran kuussa olisi ok. Itse olen kokeillut pari kolme kertaa, polttamisella ei ollut mitään vaikutusta mutta semmoisella kakulla muutuin tosi flegmaattiseksi ja semmoista miestä ei jaksaisi koko aikaa katsella. Tykkäsin kyllä olosta, että sikäli ikävää että se on laitonta, mieluummin olisin kerran kuussa tai puolessa vuodessa pilvessä kuin kännissä.

Vierailija
36/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran takavuosina ehdottanut ja nanoin, että teeppä se niin yksin jäät. Oli hölmö, eikä ole kysellyt enää. Enkä kyllä katselisi mitään jokailtaista tissuttelijaakaan, onneksi on lähes absolutisti ja lopettanut tupakoinninkin, ihanan raikas, mieheltä tuoksuva mies! =)))

Vierailija
37/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä poltti. Eipä siinä paljon mun hyväksymisiä kysytty. Persoonallisuus muuttui täysin mukavasta ihmisestä ahdistuneeseen ja narsistiseen. En enää ikinä halua pilata elämääni ihmisen kanssa, joka ei kestä itseään selvinpäin! Ihan riittävästi traumoja minulla ja lapsilla (jotka eivät suoranaisesti nähneet polttelua). Se vaan pilasi meidän elämän.

Vierailija
38/38 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska se on laitonta ja ei voi verrata punaisiin kävelyyn tai tappoon

Pidät siis pahempana polttaa satunnaisesti pilveä kuin TAPPAA joku? Kummastahan tulisi suurempi häpeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi