Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laukeaa liian nopeasti :/ Vinkkejä?

Vierailija
21.08.2013 |

Olemme surustelleet mieheni kanssa vähän yli vuoden ja alan olla kyllästynyt. Mies laukeaa lähes heti. Kun olen pääsemässä juttuun mukaan ja alan kiihottua, mies laukeaa ja tunnelma on lässähtää.
 Olen yrittänyt olla  näyttämättä pettymystäni ja toisinaan on ollut itsellenikin ok että on lauennut nopeasti, jos itseäni ei ole niin kiinnostanut koko akti.. Aiemmin olen todennut, että ei se mitään. Mulle oli ok että mies laukeaa nopeasti ja yleensä tyydytti minut sitten jollain muulla tavoin. Aika harvoin kuitenkin vaivautuu minua tyydyttämään.. . Minua on alkanut vaan harmittamaan kamalasti että itse en oikein saa nautintoa itse seksistä. Tai juuri kun olen itsekkin saamassa, mies laukeaa!!. :/

Muutaman kerran jälkeen olen purskahtanut itkuun silkasta pettymyksestä. Miksi edes vaivauduin harrastamaan seksiä, kun en saanut siitä itse mitään nautintoa? Olen yrittänyt ymmärtää miestäni, mutta tuntuu etten pysty siihen enää.. Nyt emme ole 2 viikkoon harrastaneet seksiä, koska viimekerralla taas purskahdin itkuun.. Tuntui niinkuin olisin joku reikä johon voi aina pari kertaa tökätä peniksellä ja siinä se!!

Eikö näihin vaivoihin ole olemassa jotakin? Jotain geeliä/voidetta olen kuullut olevan ja kondomeja.. Kaipaisin nyt mielellään omakohtaista kokemusta tälläisistä tai mitä olette kuulleet. Mikä auttaisi :(
Ei auta se, että harrastettaisiin seksiä useammin. Olemme yleensä harrastaneet jokapäivä seksiä, välillä jokatoinen ym.  Mutta ihan päivittäin! Ja seksin keskeyttäminen ei onnistu kun tuntuu että laukeaa, mies tulee heti kun aletaan taas hommiin..

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

62, ei se vaan mene noin. Onglema on usein ihan konkreettinen serotoniinin tasoihin liittyvä eikä siinä ole kyse millään tasolla miehen haluttomuudesta tyydyttää nainen (ei vaatimiset auta), eikä uusinta kierros takaa (juuri) yhtään lisää panoaikaa. Lisäksi tilanteen ollessa jo hankala miehen laukeamiseen liittyy molemminpuolinen pettymys, siinä usein tunnelma lopahtaa niin plajon, että kun mies pystyis uusintakierrokseen on tilanne jo ohi. Miehen orgasmi kun useimmiten tarkoittaa myös erektion kaikkoamista.

Erityisesti ärsytää naisten kommentit tyyliin: "mies on itsekäs". Ei todellakaan ole kiva harrastaa yhdyntää niin, että ainoa ajatus on "en saa laueta, en saa laueta, vittu nyt tuntuu siltä". Ja että aina kun laukeaa päälimmäinen tunne on vitutus, huono omatunto, pettymys ja olo miehisestä kyvyttömyydestä. Ennenaikainen siemensyöksy on miehelle todella kurjaa.  Jos laukeaa 5-10 min ajassa tilanne on tietysti eri, tarkoitan ihan oikeaa ennenaikaista. 

Vierailija
22/107 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on ennenaikaista? Meillä ei koskaan mies kestä kuin max 5 minuuttia ja mä olen tavallaan tyytynyt osaani, enkä odota enempää. Tyydyttää mut kyllä esileikeissä moneen kertaan eli ei nyt itsekkyydestä ole kyse. Toisaalta joskus salaa haaveilen saavani orgasmin yhdynnässä. Tai voi olla, etten edes pysty saamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/107 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikainen siemensyöksy lääke - http://fi.buyclimaxcontrol.com Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

Vierailija
24/107 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää saada ensin. Eli et laske misetä sisälle enne kuin olet saanut omasi.

t.mies

Vierailija
25/107 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä sama juttu. Laukeaa aina nopeeasti, vaikka olisi seksiä useasti päivässä. Kokelitu on puudutteet, kondomit, penisrenkaat, keskeyttäminen.... hänellä on ahdas esinahka, joka ilmeisesti aiheuttaa liikaa ärsykettä aktin aikana. Ympärileikkausta oon ehdottanut, mutta mies ei halua. Se kuulemma vaikuttaa aktin kestoon. Toinen syy on jatkuvat kohtutulehdukset, jotka alkoivat kun kondomin käyttö lopetettiin..

Vierailija
26/107 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko dildosta apua? Sillä voi antaa esileikin tai jälkihoidon.

Vierailija
27/107 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluan saada silloin, kun kalu on kovana sisälläni, enkä "muulla tavoin". Ei ole liikaa vaadittu, että aikuinen mies pystyy tähän. Teen heti selväksi, että mulla ei masturboida itseään.

Vierailija
28/107 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitsiny lueka aiempia vastauksia koska arvaan mitä roksaa siellä on. Tässä minun mielipiteeni asiasta. 

-mies kärsii aivan valtavasti. Miehelle laukeaminen sinällään ei ole mikään maailman isoin juttu ja ajatus siitä että hönen tarpeensa tulee tyydytetyiksi on aivan hakusessa. Koitin löytää miehen kirjoittaman hyvän kuvauksen ongelmasta, mutta en nyt löytänyt. 

-yleisiä neuvoja on seuraavat (suht. todennäköistä että mies on jo joitakin kokeillut)
1. kyllä se siitä alkaa sujumaan kun alkujännityksestä pääsee (joo totta 16 vuotiaalle, ei enää myöhemmin)
2. Aloitus lopetus tekniikalla kuntoon. Eli varmaan tässäkin ketjussa mainittu systeemi jolla aloitetaan hyväily tai yhdyntä hyvin rauhallisesti ja aina pysähdytään ja huilataan kun ollaan lähellä. (en usko että tekee ihmeitä ellei kyse ole 1:sen kaltaisesta ongelmasta)
3. Lantiopohjan lihasten hallinta. Tähän uskon itse hiukan enemmän vaikka ei sekään yskin riitä mullistaviin muutoksiin. Eli miehen pitäisi tehdä kegel (kuin pidättäisi virtsaa, nostaisi munaa pystyyn) sekä käänteisiä harjoitteita (kuin yrittäisi virtsata kovempaa). Kuvaukset helpotaa ko. lihasten tunnistamista treeniöä ei ole tarkoitus tehdä pissatessa... Helposti käy niin että kiihottuessaan ja jännittäessään (tai runkatessa opittu paha tapa) jännittää vääriä (nosto lihaksia) nämä autonomiset jännitykset edesauttavat siemensyöksyä. Kun lihaksissa on parempi hallinta niitä osaa jännittää ja rentouttaa hallitummin. 

4. Naikaa kahdesti. Usein epäkäytännöllinen  neuvo arkeen, mutta saattaa toimia jollain tasolla. Ei kuitenkaan välttämättä sillä oikeat ongelmat eivät poistu

5. Jotkut raportoivat puudutuskondomien puolesta hyviä kokemuksia. Family retard tai vast. löytyy monista apteekeista. 

6. Ongelma saattaa hyvin olla serotoniini aineenvaihdunnasta kiinni. Lääkäriin mars. 

Minun suositukseni on. A) keskustelkaa asiasta (ei seksin yhteydessä) B) mies lopettaa runkkaamisen tiuhaan c) mies runkkaa vain reilulla voitelulla lantiotaan käyttäen, ei kättään liikuttaen. Ja opettelee ensin kestvyyttä sillä tavoin D) samalla päälle lantiopohjan lihasten jumpparutiini. Aika sama varmaan kuin naisilla eli voi tehdö kaupassa, bussissa yms.  E) puudutus kumit käyttöön F) kärsivällisyyttä. Paine epäonnistyumisesta ja epävarmuus omalta osaltaan vain pahentavat asiaa

Jos näistä ei ole mitään merkittävää iloa muutamassa kuukaudessa niin lääkäriin. 

ja viimeisenä ja tärkeänä:

http://www.hs.fi/elama/a1403071228561

Vääriä käsityksiä on myös lääkäreillä.

Otetaan esimerkiksi sellainen melko yleinen vaiva kuin ennenaikainen siemensyöksy, josta kärsii Pihan mukaan jopa joka viides mies. Siemensyöksyä sanotaan ennenaikaiseksi silloin, kun se tulee noin minuutin sisällä yhdynnän alkamisesta.

Moni lääkäri tokaisee potilaalleen, että kyse on jännittämisestä ja kokemattomuudesta, jotka menevät ohi ajan myötä.

Mies menee kotiinsa odottamaan, että vaiva "menisi ohi".

"Keskimäärin miehet odottavat 17 vuotta ennen kuin hakevat lääkäriltä apua", Piha kertoo.

Ja aivan turhaan. Ennenaikaisella siemensyöksyllä ei nimittäin ole mitään tekemistä jännittämisen kanssa.

Pihan arvion mukaan melkein kaikkia ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsiviä voidaan auttaa saman tien.

Vierailija
29/107 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:14"]

Edellisten vastausten kirjoittajilla ei taida olla omakohtaista kokemusta aiheesta? Saamasi vinkit ovat nimittäin suureksi osaksi puuta heinää. Vahvasti elää tuo myytti, että jotenkin harjoittelemalla tai yhdyntää keskeyttämällä ongelma ratkeaisi. Ei muuten ratkea!

Lukekaa esim oheinen lääkärin haastattelu, jossa sivutaan aihetta (en saa padilla liimattua kohtaa tähän):

http://www.hs.fi/elama/30000+tarinaa+seksistä/a1403071228561

Miehelläni oli/on tuo ongelma, ja onneksi tajusi mennä suhteen alussa jo lääkäriin. Ratkaisuna Optipar-tabletti (tai puolikas) vähän ennen yhdyntää, toimii! Ja mieheni ainakin on kertonut, että liian nopea siemensyöksy ei tunnu fyysisestikään niin hyvältä kuin kauemmin kestävä. Että ei se vaan niin ole, että nainen kärsii ja mies nauttii tilanteessa. Eli ap, mies lääkäriin ja heti.

[/quote]

tämä ja sinun kirjoituksesi oli vielä ilman kirjoitusvirheitä! (toisin kuin omani)

Vierailija
30/107 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä yksi: Alkoholi. Jokainen päättäköön itse, että onko hyvä vai huono vaihtoehto. Pidentää kuitenkin kestoa.

Vierailija
31/107 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma monista näistä ohjeista (kuten tuo alkoholi) on se, että ne pidentävät normisti toimivan kropan kestoa. Kyse ei ole samasta asiasta kuin aidosti ennenaikaisesta kärsivän miehen keston pidentäminen. 

Vierailija
32/107 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 16:13"]

Vaihda miestä.

[/quote]

Tällainenko kerää yläpeukkua ?? Miten olis jos miehelle neuvottas että akka vaihtoon kun ei laukea millään tai ota suihin tulisko peukkua?  Vaihtamallako ne ongelmat ratkaistaan ? Ei täälläkään kovin järjen jättiläisiä kulje näköjään

Vierailija
33/107 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kysymyksesi kuuluu seksipalstalle, mutta vastaan. Harjoitelkaa niin, että olette yhynnässä, mutta miehen on otettava penis ulos, kun alkaa tuntua liian kivalta ja peniksen nuppia puristetaan niin, että himot hiljenee ja taas kalu sisään. Ja sama uudestaan ja uudestaan. Lopulta ukko oppii hallitsemaan pikkuveikan. - Kikka kakkonen on, että mies tumputtaa ennen yhdyntää.

Vierailija
34/107 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on kai ennemminkin sinua huomioimaton mies kuin ennenaikainen laukeaminen. Ensiksimainittu ongelma onkin vaikeammin hoidettavissa. :( Kyllä huomaavainen mies tyydyttää naisensa jollakin konstilla. Se, että miehesi ei sanojesi mukaan vaivaudu siihen, on minusta isompi ongelma kuin ennenaikainen laukeaminen. 

Vierailija
35/107 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Vierailija
36/107 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiolääke! seisoo herkemmin mutta ei laukea niin nopeasti.

Ja jos sattuu laukemaan niin, se toinen sessio onnistuu paremmin ;)

Tokakierroksella ei varmaan laukea niin herkästi :D

Vierailija
37/107 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tilanne ole helppo miehellekkään! ei hän tahallaan laukea.

Mitä jos autat itse itseäsi yhdynnän aikana että ehtisit saada orgasmin.

Seksiin osallistuu kaksi joilla molemmilla on vastuu nautinnosta

Vierailija
38/107 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa puhua miehen kanssa siitä, että sinäkin haluat jollain tavalla tyydytyksen. en tiedä kuinka se onnistuu syyllistämättä miestä siitä, että hän tulee nopeasti, mutta tuosta minä ainakin alkaisin sinuna.

meillä on tuota ongelmaa toisinaan ja parhaiksi keinoiksi olen huomannut sen, että ensinnäkin seksiä on usein. mitä pitempi väli on, sitä nopeammin mies tulee. toisen keinon jonka olen huomannut toimivan on se, että minä kontrolloin itse aktia. kun huomaan miehen olevan liian lähellä saamista, lopetan hetkeksi kokonaan. näiden lisäksi on auttanut myös se, että mies saa ensin kerran esimerkiksi suuseksissä ja toisella kertaa hän onkin jo kestävämpi.

muitakin juttuja olemme kokeilleet, muistaakseni luin noita jostain suomalaisesta miehen seksuaalisuudesta kertovasta kirjasta, mutta en nyt äkkiseltään muista kaikkea. kehottaisin kuitenkin ensin puhumaan asiasta. mitä avoimempaa seksistä ja siitä puhumisesta tulee, sitä helpompaa on ongelmien hoitaminen.

Vierailija
39/107 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli joku sellainen seksikaupasta ostettu penikseen laitettava rengas, joka auttoi asiaa.

Vierailija
40/107 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti liukuvoidetta peliin! vähentää tuntumaa kun luistaa oikein hyvin.

Ja sit on tietty puuduttavia voiteita tähän vaivaan, vievät enimmän herkkyyden peniksestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän