Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laukeaa liian nopeasti :/ Vinkkejä?

Vierailija
21.08.2013 |

Olemme surustelleet mieheni kanssa vähän yli vuoden ja alan olla kyllästynyt. Mies laukeaa lähes heti. Kun olen pääsemässä juttuun mukaan ja alan kiihottua, mies laukeaa ja tunnelma on lässähtää.
 Olen yrittänyt olla  näyttämättä pettymystäni ja toisinaan on ollut itsellenikin ok että on lauennut nopeasti, jos itseäni ei ole niin kiinnostanut koko akti.. Aiemmin olen todennut, että ei se mitään. Mulle oli ok että mies laukeaa nopeasti ja yleensä tyydytti minut sitten jollain muulla tavoin. Aika harvoin kuitenkin vaivautuu minua tyydyttämään.. . Minua on alkanut vaan harmittamaan kamalasti että itse en oikein saa nautintoa itse seksistä. Tai juuri kun olen itsekkin saamassa, mies laukeaa!!. :/

Muutaman kerran jälkeen olen purskahtanut itkuun silkasta pettymyksestä. Miksi edes vaivauduin harrastamaan seksiä, kun en saanut siitä itse mitään nautintoa? Olen yrittänyt ymmärtää miestäni, mutta tuntuu etten pysty siihen enää.. Nyt emme ole 2 viikkoon harrastaneet seksiä, koska viimekerralla taas purskahdin itkuun.. Tuntui niinkuin olisin joku reikä johon voi aina pari kertaa tökätä peniksellä ja siinä se!!

Eikö näihin vaivoihin ole olemassa jotakin? Jotain geeliä/voidetta olen kuullut olevan ja kondomeja.. Kaipaisin nyt mielellään omakohtaista kokemusta tälläisistä tai mitä olette kuulleet. Mikä auttaisi :(
Ei auta se, että harrastettaisiin seksiä useammin. Olemme yleensä harrastaneet jokapäivä seksiä, välillä jokatoinen ym.  Mutta ihan päivittäin! Ja seksin keskeyttäminen ei onnistu kun tuntuu että laukeaa, mies tulee heti kun aletaan taas hommiin..

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikainen siemensyöksy lääke - https://hespac.com/premfi.htm Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

Vierailija
82/107 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen vaatii tyydytystään, mutta eivät tyydytä miestään jos itseä ei haluta. Mies taas voi haluta useammin sen yhden ainokaisen orgasminsa. Tässä tapauksessa asia on vain toisinpäin, eli mies tyydyttää naista sen aikaa kun häntä sattuu kiinnostamaan. Kaksinaismoralismi kukkii ja minäminäminä on tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitetaan näin: nainen laukeaa liian hitaasti, vinkkejä?

Vierailija
84/107 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksumpi kondomi, voi hidastaa laukeamista. On myös puuduttavia kondomeita. Delay malleja. En tiedä löytyisikö pelkkää liukuvoidettakin.

Vierailija
85/107 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nainen voi psyykata itseään oikealle tuulelle ja tehdä orgasmiharjotteita ym.

Vierailija
86/107 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksumpi kondomi, voi hidastaa laukeamista. On myös puuduttavia kondomeita. Delay malleja. En tiedä löytyisikö pelkkää liukuvoidettakin.

Joo liukkarilla kiva tehdä molemmat tunnottomiksi.

Vierailija
87/107 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt paksua kondomia ja se auttaa hieman hidastamaan laukeamista.  Puuduttava kondomi on hyvä, pystyn ehkä 10 - 15 minuutin yhdyntään ennen laukeamista. Olen käyttänyt myös puuduttavaa voidetta ja sillä olen kestänyt parhaimmillaan puoli tuntia ennen kuin laukesin.

Vierailija
88/107 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä normi puolen-tunnin rakasteluita. Mies haluaisi pidempiä, mutta ei aina laukea. Kumpi parempi?  Minuutin sihautus vai tunnin jyskytys. Tunnin jälkeen tuntuu todella hyvältä tulla spermatuksi. Meillä seksiä vain noin 3 kertaa viikossa. Ollaan kuitenkin jo 64-v. Kuningatar

Vierailija
89/107 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa jyystää tunnin?

Vierailija
90/107 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa nuolemalla. Varpaat, polvitaipeet, olkapäät, selkä, niska, rinnat, vatsa, peppu, kainalot ja rinnat.  Nuolla ja nuuhkia hitaasti. Tähän menee tunti. Hyvää esileikkiä. Naisetkin tykkäävät. Lisäksi paljon sauvoja ja sopiva anustappi. Tämän jälkeen minuutissa spermaaminen on ihan hyvä. Ritari

Vierailija
91/107 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa nyt lusikka kauniiseen käteen ja rauhoitu. Olette seurustelleet vasta vuoden ja teillä on periaatteessa loppuelämä aikaa tehdä seksielämästänne parempaa. Selvittäkää toisillenne, että miksi rakastelette? "Koska kuuluu tehdä niin?", "Koska näette sen henkilökohtaisena oikeutena?"...Tiedän sanoa tähän väliin, että ei se pitkä jyystökään kivalta tunnu. Sitten yllättävä kysymys; rakastatko miestäsi? Voitko jo vuoden jälkeen sanoa niin?

Ala näyttämään pettymystäsi ja sanomaan, että et saanut itse, jos miehesi välittää ja rakastaa, niin hän herää ja pääsette parantamaan tilannetta. Kerro hänelle, mistä tykkäät ja näytä se omin kätösin. Kokeilkaa vaikka niin joskus, että kiihotatte sinut aivan äärimmilleen, mutta mies ei saa koskea sinuun kuin ihan H-hetkellä, jolloin sinäkin todennäköisesti ja toivottavasti pääset mukaan ja saat orkun.

Vierailija
92/107 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potki pari kolme kertaa miessikaa jalkoväliin niin johan alkaa laukomiset hidastumaan ja mikäli sika kehtaa vinkua jotain kivusta tai muusta typerästä muistuta sitä runkkaria että synnyttäminen on paljon kivuliaampaa, jotain josta yksikään miessika ei tulisi koskaan selviämään. Miehet alas! N25

Vierailija
93/107 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytynee tunnustaa että laukeaminen tulee joskus eittäin nopeasti. Kun työni vuoksi joudun olemaan reissussa pitempiäkin aikoja, niin sillon saattaa kertyä todella niin kovat paineet, että reissun jälkeen ensimmäin rakastelu jää ylleensä erittäin lyhyeksi, ja laukeaminen tapahtuu käytännössä välittömästi kun oma rakkaani ohjaa kaluni sisäänsä. Nämä ovat kuitenkin siis niitä kertoja, kun paineet ovat todella valtavat: elikkä koko alapäätä jomottaa ihan sietämättömästi, ja varsinkin (täysissä palleissa) on todella kivulias jomotus, joka paranee kyllä heti ensimmäisen laukeamisen jälkeen. Siemensyöksy on myös todella runsas, joka tarkoittaa sitä, että rakkaani on suurinpiirtein täynnä spermaa tuon ensimmäisen orkun jälkeen. Elikkä silloin tällöin nopea laukeaminen ei suinkaan ole mikään ongelma, varsinkin silloin, kun vaimo työskentelee hoito alalla, ja ymmärtää taatusti myös nopeat laukeami

No miksi et masturboi ennen aktia?

Vierailija
94/107 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potki pari kolme kertaa miessikaa jalkoväliin niin johan alkaa laukomiset hidastumaan ja mikäli sika kehtaa vinkua jotain kivusta tai muusta typerästä muistuta sitä runkkaria että synnyttäminen on paljon kivuliaampaa, jotain josta yksikään miessika ei tulisi koskaan selviämään. Miehet alas! N25

Hahhah. Synnyttäminen muka on aina se maailman kivuliain asia. Kyllä se niin on että ei naiset kestä puoltakaan siitä kivusta mitä miehet kestää. Kyllä monet kerrat on tullu todettua ihan käytännön elämässä kuinka itse kestää mukisematta vähän kipua ja vahinkoa, mutta nainen alkaa heti vikisemään kun vähänkin kynsi katkee tms.

Monet naiset jopa nauttii siitä synnyttämisestä kun hormonit pistää pään ihan sekasin.

Sulla N25 on jotain ihme patoumia miehiä kohtaan, koitappa nyt vähän rentoutua, ja alistut siihen todellisuuteen että te naiset ootte kuitenkin vaan miesten kylkiluista valmistettuja, heikompia ja kaikin puolin avuttomampia yksilöitä.

Vierailija
95/107 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa jyystää tunnin?

Hep, minä ainakin.

M52

Vierailija
96/107 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.mies nuolee ja sormettaa naista

2.yhdyntä

3.jos mies laukeaa liian nopeasti palaa kohtaan numero yksi

Vierailija
97/107 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat siltä ensin vaikka suihin eli löysät pois. Sitten kulli pystyy ja naimaan. Jos et saa kullia uudestaan pystyyn, niin teet jotain väärin tai jätät kokonaan tekemättä.

Vierailija
98/107 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oppinut nopean tulemisen runkkaamalla eli nopeasti vain mällit lapaseen tai serlalle. Opittu tapa siis, mikä pitää korvata uudella. Eli runkkutreeneillä aloitettava, pitää opetella edgettämään. Ja vähitellen pidentää aikaa ja sitten samaa yhdyntään. Pitää tehdä hommia mikäli tuosta vaivasta haluaa eroon. Voihan sitä alussa kokeilla puuduttavaa suihketta tueksi, jotta saa onnistumisia alle ja itseluottamusta. Tsemiä! Terv. Entinen minuuttimuna

Vierailija
99/107 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah. Synnyttäminen muka on aina se maailman kivuliain asia. Kyllä se niin on että ei naiset kestä puoltakaan siitä kivusta mitä miehet kestää. Kyllä monet kerrat on tullu todettua ihan käytännön elämässä kuinka itse kestää mukisematta vähän kipua ja vahinkoa, mutta nainen alkaa heti vikisemään kun vähänkin kynsi katkee tms.

Monet naiset jopa nauttii siitä synnyttämisestä kun hormonit pistää pään ihan sekasin.

Sulla N25 on jotain ihme patoumia miehiä kohtaan, koitappa nyt vähän rentoutua, ja alistut siihen todellisuuteen että te naiset ootte kuitenki

Haista sinä miessika silkka paska ja tunge se sikakullisi pistorasiaan! Katsotaan kumpi sattuu enemmän, ihmisalun tunkeminen jalkojesi välistä ulos vai sähkönapsu sikakulliin. Saattaisit saada elämäsi ensimmäisen erektion, senkin perverssi sika! N25

Vierailija
100/107 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla N25 on jotain ihme patoumia miehiä kohtaan, koitappa nyt vähän rentoutua, ja alistut

Mitä, jos poistaisit tuon N kirjaimen ja olisit vaan 25?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi