Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on viimeinen viestini tälle palstalle ja haluan sanoa

Vierailija
22.04.2010 |

että tajuatteko te, miten myrkyllistä tämä ilmapiiri täällä on? Täällä on ihan hirveän katkeria ja kylmiä ja kateellisia ihmisiä! Jos miettii, haluaako äidiksi ja tulee av-palstalle, jokainen järkevä nuori nainen todennäköisesti päättää pysyä lapsettomana. Äitiys ei kaunista täällä ainakaan!

Kiitän silti monista hyvistä nauruista ja siirryn nyt älyllisemmän viihteen pariin=)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä menettää yksi normaali keskustelija (jos pystyy vielä ymmärtämään tämän palstan myrkyllisyyden, ei voi olla ihan pihalla). Mutta myös onnea, että olet tehnyt päätöksen ja toivottavasti se pitää.

Mä yritän kovasti päästä pois täältä, sillä tämä ei tee hyvää mun mielenterveydelle - käsitys muista ihmisistä on täysin pohjamudissa. Voin hiekkälaatikolla miettiä, että mitähän p****a tuokin suoltaa netissä muiden niskaan ja varmaan arvostelee kotiimn päästyään mun lapsen haalarit, hiekkalelut ja mun meikittömyyteni ja kuraiset vaatteeni. Ei ihan tervettä :D Toisaalta olen onnellinen, etten vielä ole täysin kovettunut pitämään tätä av-tyyliä normaalina nettikeskusteluna.

Ehkä on vielä toivoa, että minäkin pääsen irti tästä palstasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi