Tämä on viimeinen viestini tälle palstalle ja haluan sanoa
että tajuatteko te, miten myrkyllistä tämä ilmapiiri täällä on? Täällä on ihan hirveän katkeria ja kylmiä ja kateellisia ihmisiä! Jos miettii, haluaako äidiksi ja tulee av-palstalle, jokainen järkevä nuori nainen todennäköisesti päättää pysyä lapsettomana. Äitiys ei kaunista täällä ainakaan!
Kiitän silti monista hyvistä nauruista ja siirryn nyt älyllisemmän viihteen pariin=)
Kommentit (22)
ei oo totta,ett jotku ottaa näist kirjotelmista oloja.mua ei liikuta suuntaan eikä toiseen.kuhan vaa luen ja vastaan ja lätisen:D
hohhoijaa:DDD
Ei niillä niin korkealentoisia ajatuksia oikeasti ole. Naamatusten vaan yritetään vähän pitää siistimpää suuta mutta kyllä niitä ihan samoja ajatuksia siellä pääkopassa on mitä nämä sitten tänne palstalle kirjoittelevat.
Jos luet suomi24 keskusteluja niin ainakin itse huomasin, että täällä ollaan kiltimpiä sitten kuitenkin. Aika harvoin saa todella pahaa kommentointia osakseen.
Itse autan myös muita.
Tämä on niin hyvä vinkkipalsta ,etten lähde pois, vaikka olen uskova ja yliopistokoulutuksen saanut sivistynyt ihminen. On meitä järkeviä täällä muitakin.
Joskus tosin aloitusten tylsyys ärsyttää, mutta minua ei ns. myrkyllinen tyyli häiritse ollenkaan. Johtuu ehkä siitä, että olen asunut pitkään Englannissa, ja siellä siihen rajuunkin läpänheittoon tottui. Ei kaikkea pidä ottaa kirjaimellisesti! Ja jos joku selvästi mt-potilas aukoo päätään, se ohitetaan uhraamatta sille ajatustakaan. Kyllähän heidänkin pitää jossain roikkua! Vähän suvaitsevaisuutta kehiin...
Taas tämän päivän "keskusteluja" lukiessa tuli niin paha olo, etten voisi suositella tätä kenellekään. Pelastakaa itsenne! :)
Esim jotain kalastajan vaimon blogia lukiessa mua alkaa surettaa kun oma elämä tuntuu niin vaikeelta ja toisilla on kiiltokuvaa.
Täällä asiat on toisin. Kaikilla on ongelmia enemmän ja vähemmän. Oma elämä alkaa vaikuttaa helpolta ja ihanalta. Kiitos teille.
Slla on vittuilun musta vyö ihan selvästi.
Halaus sinulle silti, ja kiitos monista yhteisistä nauruista.
joskus kymmenen vuotta sitten mutta täällä sitä keikutaan edelleen =D
Sieltä lähti ihan perus-AV-mamma pois palstalta...
Älkää ottako tätä AV-palstaa ihan tosissaan! Tää on levinnyt vähän käsistä... kaikki kommunikoi sellaiseen tyyliin kuin on tavaksi tullut.
Sehän näiden nettikeskusteluiden perisynti on.
oon täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Täällä on ihan sairasta porukka, joiden sietäis hankkiutua hoitoon! Itse olen tehnyt tänne 3 aloitusta, ja kaikkiin niihin olen asaanut ihan typeriä kommentteja mitenkään liittyen kyseiseen asiaan.Ihme harrastukset teillä on, jos saatte iloa ihmisten haukkumisesta.
vedätsä herneet nenään jostai mitä netissä jotku nimettöminä kirjottaa...hahaa...voi elämä:D
Mitä nimettömyys liittyy normaaleihin käyttäytymistapohn?
Itse olen myös välillä järkyttynyt, miten paljon pahaa oloaan ihmiset käyvät oksentamassa tällä palstalla. Paljon on asiallista ja kannustavaa kirjoittamista, mutta osa on ihan sieltä syvältä... Vaikea uskoa, että törkeyksiä latelevat ihmiset olisivat täysin toisenlaisia netin ulkopuolellakaan - sosiaaliset pidäkkeet vain toimivat paremmin.
Voitaisiinpa ilkeilijöille ja provosoisille perustaa oma Törky-av ja käyttäytymistään paremmin hallitseville Tavis-av.
ehee vedätsä herneet nenään jostai mitä netissä jotku nimettöminä kirjottaa...hahaa...voi elämä:D
Ja nyt vain odottelemaan, kuka ensimmäiseksi ehtii hihkaista: "Mikä itse luulet olevasi - joku nutturapää äidinkielenmaikka varmaan, häh?" tai "Mitäs sitten roikut täällä - olisi varmaan nukkumaanmenoaika, nössö!" tai "Mene, uskis, muualle valittamaan!"
Aika alkoi nyt.
Aina siis silloin, kun on raskaus ollut agendalla.
Samanlaista meno oli kymmenen vuotta sittenkin, osa palstailijoista on ihan raivohulluja, toiset muuten vaan hulluja, puolet superkateita ja katkeria ties mistä, mutta sehän tämän palstan suola onkin, eikös?
Silloin kymmenisen vuotta sitten myös esim. Odottajat-palstat (palstajako oli silloin ihan erilainen) oli tosi ikävä paikka. Palaute oli aika kylmää aina vähänkään tyhmempiin kysymyksiin ja muita nokiteltiin mennen tullen.
ja passivoi ja koukuttaa. Yleensä mulla onkin koneelta estetty tänne pääsy, mutta nyt vuodelepoon pakotettuna olen palstaillut viikon. taidan kohta pyytää estoa tänne uudelleen, ei täällä järkikeskustelua ole. asiallisiin aloituksiin ei saa vastauksia (esim. kokemuksia lastenvaunuista, nettikaupoista tms.), mutta provosoivat aloitukset saavat tuulta purjeisiin. huvittavaa, että kovasti varakasta porukkaa täällä tuntuu pyörivän, toisaalta sitten tosi köyhää ja sossun asiakasta. ei ollenkaan taviksia?
kannata kovin älyllistä seuraa etsiä. Ihan turha mollata AV:ta, ei mitkään miesten palstat tai Suomi 24 tms. ole yhtään sen älyllisempiä. Saati lehtien keskustelut.
Typerintä on omistusasunto vs. vuokralaisuus-keskustelut Taloussanomien palstalla.
Vuosia täällä palstailleena olen oppinut täällä hyvin luovimaan. Osaan tehdä aloitukset niin, että niihin tulee asiallisia vastauksia. Ja kyllä täällä aina autetaan niitä, jotka ihan oikeasti on hädässä, ja kertoo tilanteestaan avoimesti. Jos taas selittää epämääräisiä kuinka sossut vainoaa, ei ole mikään ihme, että asiaa ruoditaan.
Lisäksi tällä palstalla saa maailman nopeiten vastauksia mihin tahansa kysymyksiin, täältä löytyy aina ihmisiä, joilla on kokemuksia omaa mieltä askarruttavista kysymyksistä jne. Plus että täällä tiedetään kaikki kohujutut ja niiden taustat varsinkin ennen mediaa.
Hieno palsta, te mammat olette upeita!
T: Ylpeä ja ikuinen AV:lainen
ihmeellisesti tämä av koukuttaa, vaikka usein on koneelta (viimein) lähtiessä enemmänkin vihainen olo.