Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos poltitte ennen raskautta ja lopetitte heti raskauduttuanne

Vierailija
23.05.2010 |

niin aloitittekjo uudestaan vauvan synnyttyä/imetyksen jälkeen? Itse en ole aloittanut, mutta jostain kumman syystä välillä tekee mieli (mitä ihmettelen kovasti).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testin tehtyäni ja aloitin vauvan ollessa 3kk, mutta en imettänyt silloin enää ja olen muutenkin tarkka milloin ja missä tupakoin -en esim. koskaan vauvan läsnäollessa.

Vierailija
2/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin raskaaksi (olin polttanut 16 vuotta!yök...).

En ole aloittanut uudestaan, poika nyt 1v 3kk. Tupakointihan on vakava riippuvuus ja olenkin aina sanonut, että "kerran tupakoitsija, aina tupakoitsija". Välillä, onneksi todella harvoin,on tehnyt hirveesti mieli tupakkaa.

Kerran, kun oltiin juhlissa ja moni tupakoi, maistoin ja onneksi se maistui niin pahalle, ettei tehnyt enää yhtään mieli! Sain myös hirveän yskänkohtauksen siitä yhdestä henkosesta, joten se siitä...Olen onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin raskaustestin tekemisen jälkeen ja olin polttamatta koko raskauden ajan. Jossain vaiheessa syntymän jälkeen alkoi taas tehdä ihan älyttömästi mieli, ja aloin polttaa muutaman silloin tällöin, iltaisin, viikonloppuisin jne. Lopulta yhä useammin ja melkein päivittäin, houkutus oli liian suuri kun mies tupakoi kuitenkin. Sitten tulin uudestaan raskaaksi (ja olen yhä) ja lopetin tietty kokonaan uudestaan. Tällä välillä mieskin on lopettanut ihan oma-aloitteisesti, ja nyt todella toivon, että meidän perhe on päässyt mokomasta paskasta lopullisesti eroon. Tiedän olevani lopun ikääni tupakoitsija, vaikken enää koskaan polttaisikaan. Vihaan tupakkaa sydämeni kyllyydestä, mutta tiedän olevani sille heikko, yhä.

T. Pari päivää sitten miehelleen salatupakoinnista kilahtanut ja täällä siitä avautunut hormonihirviö

Vierailija
4/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se menee ohi kun hetken sitä sietää. En kuitenkaan aio hankkia itselleni syöpää tai keuhkoahtaumaa. Pienellä määrällä tahdonvoimaa tienaa itselleen mukavasti lisää elinvuosia.

Vierailija
5/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pian lopetin kokonaa. Tästä nyt aikaa 6v. ja meillä on nyt toinen vauva ja jostain syystä nykyään tekee ajoittain kovasti mieli tupakkaa. Johtuu varmaan unenpuutteesta ja stressistä. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan