Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäisitkö lasta vielä 39-vuotiaana?

Vierailija
22.04.2010 |

Miksi tai miksi et?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa perustella, en osaa perustella miksi olen noita muitakaan lapsia juuri tietyn ikäisenä hankkinut.

Vierailija
2/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olisi ainakin kaksi lasta, niin en usko, että yrittäisin. Tai mistäs sen tietää; kun vauvakuume iskee, niin siinä ei paljon ikärajoitukset paina. :D

Oma äitini sai minut 42-vuotiaana, joten ei kait se ikä välttämättä mikään ongelma ole. Varsinkin nykyään lapsia saadaan niin vanhoina, ettei lapsen enää tarvitse samalla lailla hävetä vanhoja vanhempiaan kuin esim. minä aikoinani häpesin (ja nyt hävettää, että häpesin, mutta sellaista se teini-iässä on...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tässä tuumiskellut, että parin vuoden päästä kun olen 39 olisi ehkä hyvä aika kolmannelle lapselle (nyt 1v ja 3v lapset). Siis jos Luoja suo.

Vierailija
4/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis yritinkin, mutta päättyi keskenmenoon.

Vierailija
5/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai yrittäisin jos haluaisin. Mutta mulla on lapset jo tehtynä :)

Vierailija
6/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 21+1

Vierailija
7/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskit liian suuret

Vierailija
8/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi jo lapsia, jos taas ei olisi niin luultavasti yrittäisin, toki tietäisin olevani noin 20 vuotta myöhässä, mutta...

Vierailija
9/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tässä puolessavälissä raskautta ollaan:-) Niin se vaan vauvakuume nosti päätään, vaikka olin ajatellut etten tässä iässä enää vaipparumbaa jaksais.

Vierailija
10/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulla jo 3 lasta. Pimeä akka :)

Vierailija
11/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhin lapseni on 18-vuotias, seuraavat 17v, 16´v, 14v ja sitten nuo meidän "iltatähdet" 7- ja 6- vuotiaat. mieheni haluaisi vielä yhden lapsen, minä en enää jaksaisi raskausaikaa. lisäksi rakastan jo tätä osittaista vapautta mitä tämän härdellin läpikäyneenä ei oikein ole saanut kokea.

Vierailija
12/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meidän iltatähti ilmoitti tulostaan ! oli iso yllätys mutta positiivinen ja nyt poika 1 v ja 3 kk ja hyvin menee, siis molemmilla!:) ihanaa ja nauttii aivan eri lailla kuin muiden lasten kanssa, meillä ikäero kakkoseen tuli 10 v!

Vierailija
13/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisin kuvitella tekeväni iltatähden! ..tai pari! :D

Vierailija
14/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen asiaa juuri. Meillä on suurperhe jo nyt, mutta mies vielä kovasti toivoo yhtä lasta. Minä en ole ollut suostuvainen, mutta nyt mieleni on muuttunut ja olen luvannut harkita asiaa seuraavan puolen vuoden sisällä. Kuopus on nyt 1v7kk enkä vielä koe olevani valmis uuteen raskauteen - joka muuten takuulla sitten on minulle viimeinen jos päädytään yrittämään!

Kuntoni on huono ja siksi haluan nyt toipua viime raskaudesta ja synnytyksestä hyvin. Laihdutan ja parannan kuntoani, sitten voisi raskautta yrittää. En koe olevani liian vanha, mutta terveydelliset seikat kyllä mietityttävät kun aiemmatkaan raskaudet eivät ole olleet ongelmattomia.

Mielestäni emme ole liian vanhoja. Esim kun olin esikoiseni vanhempainillassa niin valtaosa vanhemmista oli meitä vanhempia. Eli tuskinpa lapsemme kiusatuksi joutuvat minun tai puolisoni iän tähden :-)

Vierailija
15/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sainkin niitä sitten neljä kappaletta.

Vierailija
16/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulinkin helposti raskaaksi, mutta se oli tuulimuna. Sen jälkeen en enää yrittänyt, mutta tulin silti raskaaksi, ja kuopus syntyi, kun olin 42. En mä nähnyt mitään syytä, miksi en olisi yrittänyt. Tykkään lapsista ja olen hyvä äiti.

Vierailija
17/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen elämäntilanne, miten tuo neljä lasta luonnistui vielä tuossa vaiheessa?

t. 36-vuotias elämäänsä uudelleen suunnitteleva :)

Vierailija
18/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vuoronperään : )

Vierailija
19/19 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi vammaista lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän