MITEN joku voi luulla että tuon ok-talo lapsille-ketjun aloittaja oli TOSISSAAN :D
Kommentit (10)
Puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä ;)
Kyllä täällä nyt niin idiooteista asioista puhutaan tosissaan, että mä kyllä olen sitä mieltä että kirjoitti mitä tarkoitti.
Kyllä täällä nyt niin idiooteista asioista puhutaan tosissaan, että mä kyllä olen sitä mieltä että kirjoitti mitä tarkoitti.
parodioi sitä mikset anna lapselle lemmikkiä-ketjua
Siksi kaupunkilaislapset menevät maalla isolla pihalla aivan sekaisin eivätkä tiedä, mitä tehdä. Liikaa tilaa ei ole hyväksi.
tosikkovastauksia noihin provoihin. Saapahan ap tai muut palstalaiset tuntea ylemmyydentunnetta ajatellessaan että miten se voikin olla NOIN TYHMÄ! Se on vähän niinkun päivän lahja minulta teille :)
tosikkovastauksia noihin provoihin. Saapahan ap tai muut palstalaiset tuntea ylemmyydentunnetta ajatellessaan että miten se voikin olla NOIN TYHMÄ! Se on vähän niinkun päivän lahja minulta teille :)
esitti yläasteella ja ammattikoulussa tyhmää ja sitten takanapäin naureskeli niille jotka oli olevinaan sitä parempia ja älykkäämpiä.
Vain av:llä kaikki omituiset ajatukset näkevät päivänvalon.
tasan ei käy penalin terävimmät nallekarkit vai miten se meni...