Eilen ravintolassa kiinnitin huomiota yököttävään ilmiöön.
Miksi jotkut ihmiset pyörittelevät kieltä suussaan monta minuuttia ruokailun jälkeen. Siis kaivellaan kielellä poskia ja ilmeisesti hampaita. Kuvottavan näköistä touhua.
Kommentit (14)
Eli tosi monet naiset ei pese käsiään vessakäynnin jälkeen :( SE on minusta kuvottavaa!
niin että sä kiinnität noin paljon huomiota muihin?
Ihmekyylä, mua hävettäis tuollaisnen toisen toljottaminen 8/
kummalliseksi, vaikka en olisi sitä huomannutkaan. ap
Eli tosi monet naiset ei pese käsiään vessakäynnin jälkeen :( SE on minusta kuvottavaa!
jos sellainen siis on. Oon saanut usein perääni noita "miksei toi pese käsiään" -katseita ;-)
Monet vielä katsovat "tuloksia" siitä tikun päästä. Jos on pakko puhdistaa hampaanvälit, niin eikö sitä voi tehdä vessassa tai edes näkymättömämmin?
kun ruotsinlaivalla joku nainen pesi kätensä juoma-automaatissa. Siis siinä mistä oli tarkoitus ottaa juomavettä.
jos sellainen siis on. Oon saanut usein perääni noita "miksei toi pese käsiään" -katseita ;-)
Kaikkiallahan niitä ei ole siellä vessakopissa.
aina kopin ulkopuolella, justiin siksi että on näitä kyyliä jotka supattaa ettei toi pessyt käsiään..ja tulee myös itse ajatelleeks että toi ei pese käsiään:) mutta myönnän sörkkiväni hampaita tikulla, piilossa käsien takana ja suu kiinni...jos niitä tikkuja on pöydässä. On paikkoja jossa tikut ovat vessassa niin silloin tietty siellä.
toljottanut muita ihmisiä ravintolassa niin paljon, että tuollainen olisi pistänyt silmään tai haitannut. Sulla nyt vaan on joku pakkomielle?
kaiveli nimenomaan tuon puoli tuntia vähintään kielellään. Täytyy sanoa, että lähdin todellakin yksin kotiin, siinä määrin ellottava tapa.
siksi niitä kaivelen puhtaisksi, koska ne on törkeen näköset muuten:-(
toista kättään suun edessä.
Kerran on meinasin tuijottaa suu auki kun eräs ei niin nuori nainen nuoleskeli ja imi tyhjää lusikkaa (söi jäätelöä). Hänen miesseuralainen oli tietenkin silmä (ja joku muukin..) kovana katselemassa.
tikku suuhu, suu melkein kiinni ja käsi eteen.
SAma tuon kanssa jos haluaa pyöritellä kieltään suussa,