Kahvipöytäkeskustelu anoppilassa ;o)
Eipä tainnut meillä eilen olla ihan tyypillinen keskustelu anoppilassa, paikalla siis anoppi, appiukko ja kaksi miniää. Ensin analysoitiin anopin gyne-käynti eli missä kunnossa hänen alapäänsä on. Ja vitsaillaan emattimen pienennysleikkauksesta (ja siitä miten se olisi appiukon mieleen).Sitten toinen miniöistä alkaa muistella kuinka onnettomalta tuntui sänkypuuhat synnytyksen jälkeen, oli kuin kynää olisi muovikassissa heilutellut!
Että tällasia meillä kaffepöydässä puhutaan, mitens teillä?
Kommentit (3)
Ihania ootte! Meillä joskus minä punastelen kun mun äiti ja mun mies alkaa höpöttään. Ei myöskään ihan perus anoppi-vävy keskusteluja :)
Sehän on vain mukavaa että voitte puhua aiheesta ku aiheesta. Olen kuitenkin pyytänyt että meidän henk koht jutut jättää pois. Ja se on kyllä ollut ihan päivän selvää. Mutta tuollaiset normaalit ala-pääjutut ei haittaa.
en tosin osallistunut tuohon keskusteluun, itse en kykene moiseen avoimuuteen mutta mielestäni on hyvä että jotkut osaavat puhua avoimesti mistä vaan. Anoppi on rempseä tyyppi, samoin kälyni ja appiukko myös joten juttu joskus rönsyilee vähän erikoiseen suuntaan. Mieheni usein sanookin että kun se veljen vaimo on niin avautuvaa tyyppiä niin se saa muutkin avautumaan samalla tavalla. Minua jopa ärsyttää kun itse olen niin ylihäveliäs, hyvä ku menkoista pystyn puhumaan! ap