Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako appivanhempasi syntymäpäiväsi?

Vierailija
22.04.2010 |

Saatko onnitteluja? Kortin? Kukkia? Lahjan? Mä saan joskus kortin, joskus tekstarin ja ok, on pinnallista, mutta mua ärsyttää, kun me kyllä muistamme heidän syntymäpäivänsä, mutta edes mieheni ei saa joka vuosi korttiakaan. No, nyt joku aattelee, että miksi me sitten muistamme heitä, mutta minusta se vain on hyvä tapa ja toimimme samoin minun vanhempieni kanssa, jotka kyllä antavat meillä kummallekin lahjan joka ainoa syntymäpäivä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin hänelle meidän perheen puolesta lahjan joka synttäripäivä 20 vuotta. Tänä vuonna en ostanut. Sanoin miehelleni, että jos haluat muistaa äitiäsi, muista itseksesi. Soitti äidilleen Thaimaahan onnittelusoiton.

Vierailija
2/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä rahalahjalla tilille. Viimeksi taisin saada satasen. Sillä on kiva ostaa jotain mukavaa... Kiitos vaan appivanhemmilleni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin muistamiset ovat kääntyneet appivanhempien osalta sellaisiksi, että me satsaamme heidän lahjoihinsa paljon enemmän kuin he meidän.

Vierailija
4/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän suvussa kun ei ole tapana viettää (juhlia) syntymäpäivä...Siis aikuisten ellei ole jotain 50 tai 60 v synttäreitä. Lasten-lasten synttärit muistelevat tietenkin ja tuovat lahjat. Ovat muuten niin mukavia ja osallistuvat aktiivisesti meidän ja lasten-lasten elämään että ei tulisi mieleenkään harmitella jotin sellasta kun että eivät muistele mun synttäreitä, olenhan minä jo aikuinen. Mun sukulaiset taas sitten muistavat kyllä mun synttäreitä aina ja se riittää...

Vierailija
5/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttärit ja koska synttärit ajoittuu samoihin aikoihin ajattelein, että en pidä synttäreitäni. Anopilla onkin ylhäällä synttäripäivä, joten puihin menikin sekin idea. Joka vuosi muistaa synttärit ja ostaa yleensä Kalevalakorun ja mukavaahan se on.

Tänä vuonna ajattelin vaan ohittaa synttärit, kun ei ole mikään tasavuosi, mutta nosti omatkin vanhemmat metelin, koska aina olen pitänyt ainakin kakkukahvit.

Pitänee siis yhdistää kahdet juhlat niin kaikki tyytyväisiä.

Vierailija
6/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tuo ihme ole kun ei muista mieskään...

Vierailija
7/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on syntymäpäivä. Mieheni ei ole koskaan suostunut kertomaan hänelle. Minulta hän ei ole koskaan asiaa kysynyt. Olen hieman pettynyt, koska mieheni kuitenkin odottaa minun muistavan äitinsä kaikki juhlat.

Vierailija
8/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on miehen kanssa synttärit peräkkäisinä päivinä, saadaan usein yhteinen paketti tai sitten esim. samasta aihepiiristä molemmat omat paketit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän