Vaunut Saksasta?
Moi!
Onko kellään täällä kokemuksia Saksasta tilatuista vaunuista? Itse olen nettisivuja selaillut ja halvemmaksi ne todennut. Saksaa en hallitse, joten nyt olen katsonut suomenkielisiltä sivuilta..
Onko kellään kokemuksia seuraavasta paikasta tilatuista vaunuista tai vaunumerkistä:
http://www.villenkello.fi/shop/kauppa10/categories.php?id=5
Kommentit (5)
Moi!
Tilasin itse Hartanin vaunut juuri tuolta villen kello.fi:stä. Tulivat suht nopeasti, en tarkkaan muista kuinka kauan kesti. Ovat olleet hyvät vaunut kyllä. Voin suositella!
ne on topline x ilman sitä käsijarrua ja puolikovalla kantokopalla. Tosi hyvät on =)
Itse tilasin myöskin vaunut saksasta, kylläkin bingbongilta. Enemmän vaihtoehtoja kuin muilla !! Toimitus oli 4 vko. Väri oli huuri sellainen kuin olin halunnutkin, ja muutenkin kaikki sujui vaivattomasti.
Merkkiin olen ollut tosi tyytyväinen (Hartlan). Vaunut on jämäkät, erittäin tukevat myös talvella ison lumimäärän keskellä jne..
Mun vaunut on käsijarrulla ja puolikovalla kantokopalla. Ne on nyt olut meidän esikoisella reilun puolitoista vuotta ja nyt tässä kuussa syntyy seuraava käyttäjä.
Tilattiin Saksasta Gessleinit ja toimitus niissä oli pitkä, tilattiin kärryt 1.3 ja ne saapui 7 viikkoa myöhemmin. Oltiin kyllä varauduttu pitkään toimitusaikaan. Saatiin ne melko paljon halvemmalla kun Suomesta ostettuina, ja postipate toi ne kotiin asti. Saksaa ei mekään hallittu mutta hyvin saatiin silti tilattua, tutustuttiin kotikaupungin kaupassa kärryihin ja sitten mentiin nettiin ja tilattiin ne:)