Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi syyllistätte

Vierailija
22.04.2010 |

virikelasten vanhempia, vaikka vika on siinä ettei asuinkuntanne ole järjestänyt riittävästi hoitopaikkoja?

Saa kai ihmiset käyttää lastenhoito-oikeutta niin kauan kuin sellainen on vielä olemassa. Eiköhän sekin kohta poisteta, niin pääsette tästäkin toistuvasta riidanaiheesta eroon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoitopaikkoja olisi riittävästi, jos virikelapset olisivat kotona?

Vie itse virikekakarasi parakkitarhaan, ja tule sitten ihmettelemään asiaa.

Lähtökohtana kai nyt on se, että jos niitä lapsia tekee, niin ne pitäisi itse hoitaa, jos on kotona.

Vierailija
2/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän on niin, ettei ap:n lapset ole virike- tai missään muussakaan hoidossa. Ehdin hyvin ihmettelemään teidän ongelmianne päiväuniaikaan...

Mutta itse asia; jos on subjektiivinen päivähoito-oikeus, niin eikö vika ole kunnan, jos ei ole riittävästi hoitopaikkoja? Kyllä kai kunta osaa syntyvyyden perusteella rakentaa lisää hoitopaikkoja, suuri osa lapsista kuitenkin tulee viimeistään 3 vuoden ikäisinä hoitoon.

Minua ei yhtään haittaisi, vaikka subjektiivinen päivähoito-oikeus poistettaisiin, mutta siitä päättää ihan muut ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt se tilanne, että lapsia on 3. Kahdella vanhimmalla on puheen kanssa ongelmia ja he ovat erityispaikalla pk:ssa. Mietin töihin paluuta, mutta miten ehdin viedä heitä puheterapiaan ja käydä erilaisissa kokouksissa kun lapset menevät sairaalaan lisätutkimuksiin 1-2 vkoksi ja käyvät siellä päiväkodin omaisesti.

Töissä pitäisi olla 8 h/pvä. Kukaan ei pysty paikkaamaan töitä kun tulee poissaoloja. Jos olen vuoden vielä kotona, lapset kasvavat ja kuskaamisia on vähemmän.

Mitä mieltä olette?