Siis voiko tämä tyttö olla tosissaan???
http://glamwithm.blogspot.com/
Mä kuolisin häpeästä jos omasta tyttärestäni kasvaisi tuollainen tyhjäpää.....
Kommentit (90)
Kuulostaa kyllä ihan tosi huonolta vitsiltä.
Ei se Ragnarkaan kovin paljon esille nouse. Hävettäisi pukata tuollaisia maailmaan.
en kyllä kestäis jos mun tyttärestä tulis tollainen bimbokana.
Kyllä tuollaisia on -ja paljon.
Hyvät huutonaurut sain, kiitos linkistä.
eilen kuulemaan tuosta haastattelusta pienen pätkän radio rockilta... voi hyvä pyhä sentään... en oikein tienny, että oisinko itkeny vai nauranu...
tytölle kunnon selkäsauna, josko se siitä tokenis...
"valkaisemattomat hampaat on kauheita, Katie Pricellä on just hyvät hampaat", kauneusleikkausten ihannointi ja tosi kummallinen BB-Nikon haukkuminen (siis sen ala-astetaso) saavat mut oikeasti miettimään, olisko kyseessä joku koomikko.
Ei oikeasti kukaan voi olla noin...no, idiootti.
Marika Fingeroos paljastuisi provoksi. Samoin toivon tämänkin kohdalla. Mutta varmaan saan odottaa ja pitkään. Marikan suhteen elättelen vielä toivoa :)
Mä en todellakaan valitse mun cruuhun ketä tahansa, mä en hengaa rumien ja tylsien tyyppien kaa! Tutustuin Johannaan Campari grid girl kisassa vuonna öööö..en muista, ihan sama! Johanna tulee kirjottamaan enemmän asiapohjaista tekstiä esim. kauneusleikkauksista yms muusta hyödyllisestä feat. Johanna S. osioissa! Jostain kumman syystä tarvitsen aina seuraani astetta hillitymmän tyypin joka hidastaa tätä mun mielettömän nopeaa järjen juoksua!
Marika Fingeroos paljastuisi provoksi. Samoin toivon tämänkin kohdalla. Mutta varmaan saan odottaa ja pitkään. Marikan suhteen elättelen vielä toivoa :)
juttua? Tosin en ole juuri lueskellut kyseisen naikkosen aivopieruja, joten voi olla kyse ihan vain tietämättömyydestä.
Kuulostaa ehkä elitistiseltä mutta mun mielestä tämän naisen elämä on oikeasti surullista ja säälittävää. Joopa joo kaikilla saa olla omat mielipiteet ja harrastukset, mutta tässä mennään jo niin kaiken älyllisen elämän rajamaille että toivon tosiaan tämän naisen joko järkiintyvän ajan myötä tai sitten jättävän jälkikasvun tekemättä.
en tiedä, mutta tuo Ragnar on vissii ollut Big Brotherissa.
Hän edustaa nykyajan älykästä naista. Meille kalkkiksille ei mene jakeluun. Olemme jo niin vanhoja. Kyllähän meitäkin aikoinaan kauhisteltiin. Vai mitä?
Kuulostaa ehkä elitistiseltä mutta mun mielestä tämän naisen elämä on oikeasti surullista ja säälittävää. Joopa joo kaikilla saa olla omat mielipiteet ja harrastukset, mutta tässä mennään jo niin kaiken älyllisen elämän rajamaille että toivon tosiaan tämän naisen joko järkiintyvän ajan myötä tai sitten jättävän jälkikasvun tekemättä.
adjektiivit surullinen ja säälittävä. Ei voi mitään. Tuntuu, että hänellä ei ole suhteellisuudentajua ollenkaan. Tai sitten on vitsi.
Hän edustaa nykyajan älykästä naista.
Eipä mun maailmaa paljon hetkeuta :)
No eikö toi tyttö ole ihan tavallinen teini.. Eipä mun maailmaa paljon hetkeuta :)
ei ole synonyymi idiootille. Joten minä sanoisin: ei ole.
Tunnen aika hyvin helsingin seurapiirit ja tähän typykkään en ole ikinä törmännyt? Minkä ikäinen ja onko jonkun tunnetun suvun kultalusikkakakaroita vai joku itiksen wannabe-kasvatti? Ei vaikuta järjen jättiläiseltä.
Hän on ovela, nerokas, seksikäs ja pitää miehiä pikkurillinsä ympärillä koska vain.
Teidän vihamielinen asenne häntä kohtaan aiheutuu juuri siitä, koska tiedätte kumpi lähtisi vaihtoon jos miehenne saisi päättää.
Tietenkin nuoruus aiheuttaa jokaisessa pientä hölmöyttä. Kun ikää tulee myös äly kertyy. Ettekait te kuvittele aina olleenne älykkäitä?
Miksi ihmeessä menitte edes kouluun, kun olitte niin älykkäitä.
Elkää kirjoittako enempää, teette itsestänne hölmöjä. Kiitos.
Tuskin on jakoja edes unissaan.
T: 11cm mies