Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, saan vielä kolmannen lapsen...

Vierailija
22.04.2010 |

Kaksi edellistä ovat jo "isoja", toinen menossa kouluun ja toinen pari vuotta nuorempi.

Kaksi edellistä ovat syntyneet sektiolla lantion ahtauden vuoksi, eivät olleet mitään jättivauvoja ja itsekin olen terve. Kohtu todettiin n.viisi vuotta sitten ohentuneeksi, kuitenkin lääkäri antoi luvan vielä kolmanteen lapseen. Sitten olisi lapsilukumme täynnä.

Olen niin onnellinen lupauksesta ja tuloksesta! Luulin, ettei meille enää saisi vauvoja tulla! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat suuri rikkaus ja lahja.

Vierailija
2/4 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun joku jakaa iloisiakin uutisia ja juttuja. Paljon Onnea ! Tulipas hyva mieli. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen tilanne - pikkuinen kolmonen on nyt vähän yli puoli vuotta, ja joka päivä mietin millainen onni meillä kävikään kun hänet saimme :)

Vierailija
4/4 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin synnytytin juuri 3 lapseni (alateitse tosin tulleet kaikki), mutta mulla on ollut kaikissa raskauksissa jotain häikkää. Ekassa raskausmyrytys ja tokassa verenpaineet hieman nousi lopussa. Nyt kolmannessa raskausmyrkytys tuli aiemmin (onneksi vasta rv 37) mutta synnytyskäynnistettiin rv 39+3 ja nyt mulla terve ihana tyttönen 3,5kk ,mutta omat munuaiset paskana (en tiedä vielä miten pahasti ja mistä johtuen)... tais olla nää 3 raskautta nyt tarpeeksi mun keholle... mutta kyllä näissä kolmessa riittää hommaa :)