Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

virikehoito/päiväkoti laskutuksesta tietävä hoi!

Vierailija
22.04.2010 |

Miten paljon maksaa lapsen virikehoito jos käy vaikka kerran viikossa 4h? Enintään.

Mulla kohta varmaan tilanne että saisin auton käyttöön niin ajattelin jos 2v pojan veisin kerran viikossa hoitoon. Onko se edes mahdollista? Minulla ei ole näistä asioista mitään tietoa..

Ja siksi kysyn täältä kun täällä aina ainakin joku tietää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy hoitoaikavaihtoehdot (meillä ne on osa-aikahoidossa 5, 10, 12 tai 15 päivää). Meillä osapäivähoito kestää 5 t. Hoitopäivien määrän mukaan määräytyy sitten maksu ja tietty tulojen.

Vierailija
2/5 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan soittaa kaupungin päivähoitoon ja kysyä sieltä maksua. Päivämaksu on muistaakseni noin kympin luokkaa ollut, nythän tosin maksut on noussut. Menee vähän eritavalla kun on kuukausimaksu tai hoitopäivien mukaan.

Toisaalta kyllä tuntuisi ainakin itsestä tosi hassulta viedä lapsi vain kerran viikossa päivähoitoon, ainakin lapsen kannalta sopeutuminen ja muut. Eiko paikkakunnalla olisi mitään kerhoa tai vastaava? missä lapsi voisi olla yksin sen hetken. Päiväkoti ei ehkä ole ihan oikea paikka noin vähälle hoitomäärälle.

Meidän 5vuotias on kolme päivää viikossa päivähoidossa, lyhyitä päiviä. On kyllä mun mielestä aika minimi tuo kolme päivää, varsinkin kun ensimmäinen päivä menee aina sopeutuessa rytmiin. kyllä itse miettisin kovasti toista hoitovaihtoehtoa jos vain yhdestä päivästä viikossa on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnalta esim. avoimen päiväkodin kerhoja, tai seurakunnan vastaavia.

Meillä on esim. avoimen päiväkodin toiminnassa ke,to,pe 4h kerhotoimintaa, jonne lapsi menee yksin.

Seurakunnan kerho on ke ja to aamupäivisin.

Tai sitten menette koko porukka avoimeen päiväkotiin käymään, niin näkee muksu muitakin.

Toi 1pv/vk kuulostaa aika huonolta vaihtoehdolta...

Vierailija
4/5 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. Seurakunnan kerho on vasta 4v eteenpäin.

Täytyy tosiaankin ottaa yhteyttä kunnan päiväkotiin. Sieltä sitten varmaan neuvovat. Jos sitten vaikka pari päivää viikossa 4-5h.

Ei ole vielä pojalla ollut ikäistään seuraa kun maalla asutaan eikä ole sitä autoa mulla ollut millä puistoihin menisi.

Vierailija
5/5 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka lapsesi olisi "vain" sen 4-5h/pvässä siellä pkssa niin hän silti vie täysipäiväisen lapsen paikan koko siltä päivältä ja mahd jopa viikolta?

-Tarhan täti-

PS, 2v ikäinen ei vielä oikeasti tarvitse pk:n tarjoamia "virikkeitä", ei vaikka asiaa miten päin katsoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän