Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RINTATULEHDUSKO? :-O

Vierailija
22.04.2010 |

Lopetin imetyksen n.2kk sitten. loppui helposti, en lypsänyt kun muutaman kerran tissejä vähän tyhjemmiksi. maidon tulo loppui ja tissit "normalisoituivat" :D

eilen huomasin oikeassa rinnassa patin, n.kirsikkatomaatin kokoisen ja mallisen rinnan päällä. ei ollut kipeä. pelästyin että onko mulla rintasyöpä.

illalla kävin suihkussa ja suihkuttelin pattia lämpimällä vedellä ja samalla vähän painelin.. rinnasta alkoi tulla vihreää, räkämäistä mälliä :/ ei siis mitään maitoa.. puristelin pahkuraa ja se pieneni ja vihreää limaista eritettä tuli sieltä pois.

tänä aamuna rinta on hellä ja tuntuu että muutamia pienempiä pahkuroita on edelleen.

kaiken lisäksi mulla loppu eilen 10pvän antibioottikuuri (poskiontelon tulehdukseen)! luulis että ois parantanu tämmösenkin vaivan??

tän tissi jutun lisäksi yleiskunto on edelleen aika heikko ja erityisesti lihakset ja nivelet on kipeenä.

onko arvon rouvilla kokemusta moisesta!

kokemuksia ja vinkkejä otetaan vastaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kaipailen edelleen!!!!!

-ap

Vierailija
2/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saat sitä itse tyhjennettyä suihkuttelulla ja puristamalla, niin hyvä. Jos vointi ei parane, mene lääkäriin. Voivat joutua avaamaan rinnan, jos pahenee. Mutta kyl se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen bakteeri, johon sun kuuri ei ole tehonnut. Jos ei kohtapuoliin rauhoitu, mene lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi