Ihanaa asua kerrostalossa!
Norovirus jyllää ja pesin 1(!!) koneellisen pyykkiä niin, että linkous päättyi klo 22.10.
Seuraavana päivänä ilmoitustaululla lappu: HUOMIOITHAN ETTET PESE PYYKKIÄ KLO 22 JÄLKEEN!
Huoh...
Kommentit (3)
ei siitä kannata vetää mitään kilareita. Ja sekin on totta, että kun pieniin asioihin puututaan, niin isoja häiriöitä ei pääse syntymään. Tosin tuollaista lappusysteemiä en oikein hyväksy - aina ois parempi mennä naamatusten juttelemaan.
Mut mä olen aluevastaavana kuitenkin sitä mieltä, että noita "kyttääjiä" syytetään ihan turhaan siitä että reagoivat asioihin. Heidän vuokseen muut asukkaat saa olla rauhassa monelta harmilta. Niissä taloissa, joissa noita kyttääjiä on, on paljon mukavampi elää kuin niissä taloissa, joissa kukaan ei uskalla puuttua asioihin. Paitsi niin että soittavat aluevastaavalle ja valittavat häiriöstä, joka on tapahtunut joskus kaksi päivää sitten eikä tekijästä ole tietoa, kun ei kehdattu käydä katsomassa että ketkä riehuu...se se vasta turhauttaakin. Ei pidä valittaa jollei ole yhtään puuttunut asioihin itsekin.
vaikka kerrostalossa asutaankin. Minusta kerrostalo on jollain lailla rauhallisempikin kuin okt (siitäkin on kokemusta), okt-alueella kaikki kesäviikonloput meni kuunnellessa ruohonleikkureiden möykkää ja teinien mopoilla pärräystä. Ja monilla tuntui olevan käsitys että okt=ei tartte välittää yhtään millaista ääntä pitää vaikka naapuri ei oikeasti ole kovin monen metrin päässä sielläkään.
jos ajatellaan toisin päin asiaa, niin eipähän pääse kamalaa häiriköintiäkään syntymään kun jo mitättömiinkin pikkuasioihinkin puututaan.
Itse varmaan olisin mennyt seinän kautta ympäri jos olisin tuollaisen lapun saanut.