Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä kukaan tehnyt kolmatta/neljättä lasta VAIN tietyn sukupuolen toivossa?

Vierailija
21.04.2010 |

Meillä on kolme poikaa ja toivoisin enemmän kuin mitään, että saisin vielä tyttölapsen. Onko hulluutta tehdä lapsi jos toivoo vain toista sukupuolta? Silti jos tytön saisin, niin se olisi elämäni suurin unelma, olisi myös hassua olla yrittämättä sitä vielä kun se on mahdollista.

Onko joku tehnyt? Ei tarvitse edes kysyä sitä fiilistä jos sieltä tuli se toivottu, mutta entäs te joille tuli se "ei-toivottu" sukupuoli? Oliko se yhdentekevää lapsen synnyttyä vai oliko kova paikka? Harmittaako jälkikäteen?

Kiitos asiallisista vastauksista!!! Mitään "kunhan lapsi on terve" hölpötyksiä ei nyt tartte tähän ketjuun alkaa kirjoittaan...joo joo tärkeintä on, että lapsi on terve. Mutta nyt ei puhuta siitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuvittele, että olisit nyt raskaana ja olisit juuri saanut tietää odottavasi poikaa. Miltä sinusta tuntuisi?

Vierailija
2/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osa ei uskalla tunnustaa edes itselleen.

Suosittelen että teet lapsen mahdollisuus on 50/50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehty tietyn sukupuolen toivossa (tämä oli vahinkotapaus), mutta VAHVASTI toivottiin tyttöä tästä viimeisestä lapsesta ja ajoituksen ja oireiden perusteella piti olla "varma tyttö". No 100% selvästi näkyi poika ultrassa. Pari viikkoa meni aika surullisissa fiiliksissä, itku oli useastikin lähellä, kun niitä tyttövauvojen vaateosastoja tuli vilkaistua. Eikä nyt myöhemminkään mikään ilo ole ylimmillään. Raskaudesta meni jotenkin maku ihan kokonaan. Aluksi tämä oli niin ihanaa ja mahtavaa, nyt tämä vain ON. Vauva ei siis ole vielä syntynyt. Ja tiedän kyllä, että tulen rakastamaan tätäkin yhtä paljon kuin muitakin. On "ihan kiva", että meille tulee vauva, mutta mitään suunnatonta iloa ja onnea en ainakaan tällä hetkellä osaa tuntea.

Vierailija
4/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehty tietyn sukupuolen toivossa (tämä oli vahinkotapaus), mutta VAHVASTI toivottiin tyttöä tästä viimeisestä lapsesta ja ajoituksen ja oireiden perusteella piti olla "varma tyttö". No 100% selvästi näkyi poika ultrassa. Pari viikkoa meni aika surullisissa fiiliksissä, itku oli useastikin lähellä, kun niitä tyttövauvojen vaateosastoja tuli vilkaistua. Eikä nyt myöhemminkään mikään ilo ole ylimmillään. Raskaudesta meni jotenkin maku ihan kokonaan. Aluksi tämä oli niin ihanaa ja mahtavaa, nyt tämä vain ON. Vauva ei siis ole vielä syntynyt. Ja tiedän kyllä, että tulen rakastamaan tätäkin yhtä paljon kuin muitakin. On "ihan kiva", että meille tulee vauva, mutta mitään suunnatonta iloa ja onnea en ainakaan tällä hetkellä osaa tuntea.

monesko lapsi? ja mitä sukupuolia aikaisemmat?

kirjoituksesi oli kuin suoraan minun kirjoittamani, olen myös nyt raskaana ja ajoituksen mukaan olisi pitänyt tulla tyttö. Ja fiilikset ultran jälkeen olleet aivan samat kuin sinulla. Se on jännä kuinka meni maku koko raskauteen. Tosi erikoista törmätä ihmiseen jolla noin samanlaiset fiilikset. Koska sinulla on laskettuaika? Minulla kesäkuussa (en siis ole ap) ja kolmatta poikaa odotan.

Vierailija
5/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on tyttö (onneksi sentään!!!) ja sitten on kaksi poikaa. Siksikin harmittaa, että kokemukseni tytöistä on - rauhallinen, järkevä, älykäs, taitava. Ja nuo pojat taas.. no lähinnä viettävät aikaa tapellen, leluja rikotaan päivittäin. Poikien maailma työkoneinnostuksineen ja riehumisineen on mulle niin etäinen ja mielenkiinnoton maailma. Silti nuo kaikki ovat tasa-arvoisina ja poikia ikänsäkin takia hellitään ehkä enemmän tällä hetkellä.

Niin ja seuraavan riekkujan (hurjan villi jo mahassa!) la on elokuussa.

monesko lapsi? ja mitä sukupuolia aikaisemmat?

kirjoituksesi oli kuin suoraan minun kirjoittamani, olen myös nyt raskaana ja ajoituksen mukaan olisi pitänyt tulla tyttö. Ja fiilikset ultran jälkeen olleet aivan samat kuin sinulla. Se on jännä kuinka meni maku koko raskauteen. Tosi erikoista törmätä ihmiseen jolla noin samanlaiset fiilikset. Koska sinulla on laskettuaika? Minulla kesäkuussa (en siis ole ap) ja kolmatta poikaa odotan.

Vierailija
6/6 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on tyttö (onneksi sentään!!!) ja sitten on kaksi poikaa. Siksikin harmittaa, että kokemukseni tytöistä on - rauhallinen, järkevä, älykäs, taitava. Ja nuo pojat taas.. no lähinnä viettävät aikaa tapellen, leluja rikotaan päivittäin. Poikien maailma työkoneinnostuksineen ja riehumisineen on mulle niin etäinen ja mielenkiinnoton maailma. Silti nuo kaikki ovat tasa-arvoisina ja poikia ikänsäkin takia hellitään ehkä enemmän tällä hetkellä. Niin ja seuraavan riekkujan (hurjan villi jo mahassa!) la on elokuussa.

monesko lapsi? ja mitä sukupuolia aikaisemmat? kirjoituksesi oli kuin suoraan minun kirjoittamani, olen myös nyt raskaana ja ajoituksen mukaan olisi pitänyt tulla tyttö. Ja fiilikset ultran jälkeen olleet aivan samat kuin sinulla. Se on jännä kuinka meni maku koko raskauteen. Tosi erikoista törmätä ihmiseen jolla noin samanlaiset fiilikset. Koska sinulla on laskettuaika? Minulla kesäkuussa (en siis ole ap) ja kolmatta poikaa odotan.

että sulla kuitenkin on jo tyttö. Minä en tainnut koskaan sellaista saada :( ihan upea katrashan tuommoinen on, kun löytyy kumminkin kumpaakin sukupuolta. Minulla kun tosiaan on vain nuo kaksi poikaa, niin en edes tiedä muusta. Riehumistahan tämä elämä vain on ja kolmas tulossa ..huoh :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi