Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

piinaako ketään ystävät puhelimella?

Vierailija
11.05.2010 |

osa mun ystävistä soittelee jatkuvasti ja kyselee meidän "kuulumisia".en jaksaisi koko päivää puhelimessa jauhaa tuntitolkulla,kun muutakin elämää on.nämä äidit ovat niitä jolla ei ole muuta tekemistä .mulla on lapset,harrastukset ym.ei pätkääkään kiinnosta jatkuvasti olla puhelimessa.olen yrittänyt sanoa että on muuta,muttei mene perille.paras ystäväni asuu melkein naapurissa.ei soittele usein eikä mitenkään säännöllisesti.silti olemme kuin eilen nähneet jos pitkän tauon jälkeen tavataan tai soitellaan.jos aika käy pitkäksi kannattaisi hakeutua töihin,eikä piinata muita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelen paljon ystäville ja pitkiäkin puheluja koska kaikki asuvat niin eripuolilla, että näämme muutaman vuoden välein. Mutta olen tottunut, että muilla on muutakin elämää ja minulle ystäväni sanovat suoraan jos ei olee aikaa jutella. Ihmiset on erilaisia. Yksi lyö luuria korvaan jos on paikassa ettei voi vastata. Toinen vastaa mutta sanoo että nyt ei käy, soitellaan myöhemmin. Kolmas sanoo että on vähän kiire, kerro jos on tärkeää asiaa ja jos ei niin soitellaan myöhemmin.

Ystäväni tietäbät, että minulle voi suoraan sanoa jos nyt ei ole aikaa ja niin he tekevätkin. Sitten kun on aikaa niin juorutaan pidempään.

Minusta sinun ongelmasi on se, että et osaa selkeästi ilmaista ystävillesi että sinulla ei ole nyt aikaa.

Vierailija
2/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän sua enempi ku hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelen paljon ystäville ja pitkiäkin puheluja koska kaikki asuvat niin eripuolilla, että näämme muutaman vuoden välein. Mutta olen tottunut, että muilla on muutakin elämää ja minulle ystäväni sanovat suoraan jos ei olee aikaa jutella. Ihmiset on erilaisia. Yksi lyö luuria korvaan jos on paikassa ettei voi vastata. Toinen vastaa mutta sanoo että nyt ei käy, soitellaan myöhemmin. Kolmas sanoo että on vähän kiire, kerro jos on tärkeää asiaa ja jos ei niin soitellaan myöhemmin.ei kehtaa kyllä sanoa suoraan tai paiskoa luuria korvaan,mutta taidat olla todellinen riesa sillon ei auta ku sanoa!

Ystäväni tietäbät, että minulle voi suoraan sanoa jos nyt ei ole aikaa ja niin he tekevätkin. Sitten kun on aikaa niin juorutaan pidempään.

Minusta sinun ongelmasi on se, että et osaa selkeästi ilmaista ystävillesi että sinulla ei ole nyt aikaa.

Vierailija
4/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhelimen saa myös kiinni.

Vierailija
5/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkoselle

taidat olla aikamoinen riesa ystävillesi muuten ei paiskoisi luuria ja sanoisi noin suoraan.

Vierailija
6/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkoselle

taidat olla aikamoinen riesa ystävillesi muuten ei paiskoisi luuria ja sanoisi noin suoraan.

Mun ystävien kanssa on ainakin ihan normaalia vastata puhelimeen "paha paikka, soitan myöhemmin, moi". Teen tätä itsekin, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa miten vähän tai paljon tykkään ko. henkilön kanssa puhua =)

Vierailija
7/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan myöhemmin kun on aikaa tai laitan txt.

Vierailija
8/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kamalaa kun on ystäviä jotka soittelee. Jos olet järkevä, osaat sanoa ystävällesi että sori, nyt en ehdi puhua. Puhelimeen ei tartte ain vastata ja tekstaritkin on olemassa.

tulee vielä se päivä, kun mietit että miks kukaan ei soita sulle. Muista sillon noi tunteet!

Vierailija
9/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein reissutyötä ja lisäksi rakennamme. Pahin riesa soittaa kesken työpäivän numero salattuna ja nauraa tyylii "vastasitpas!". Pakko kai mun on vastata työpuhelimeen kesken päivän!

Vierailija
10/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sanoisin etten kerkeä puhua.sitten soittaa myöhemmin ja pommittaa niin kauan että kerkeän vastata.ei sen puoleen,on kiva että on ystäviä mut kun soitellaan vähintään kerran viikossa ja udellaan kaikki asiat.aina en tod.vastaa ja sitten melkeen vedetään herneet.en tiedä ymmärtääkö kukaan mut mä koen jatkuvat soitot stressaavina.aidot ystävät ei katoa vaikka ei viikottain pidäkään yhteyksiä.

Vierailija
11/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se, että puhelut venytettiin vähintään tunnin mittaiseksi. Mun mielestä kaikki oleellinen on juteltu vartissa. Ja tunnin kuluttua voi olla kahden pienen lapsen kanssa jo tilanne muuttunut oleellisesti. Tai olis vaan jo välillä halunnut seurustella lastensakin kanssa. Aina piti jollain tekosyyllä lopettaa puhelu, ellei tullut ihan oikeaa katastrofia jo siinä vaiheessa. Mulle ei ole koskaan selvinnyt, kauanko pahimmillaan jotkut jaksaisivat viettää aikaa puhelimessa.

Vierailija
12/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mielestä vartti riittää jutusteluun ja kuulumisten kyselemiseen eikä tunnin löpinät.kun on perhe ympärillä harrastuksia siivoamista ja sitä sun tätä niin ei millään raaskisi käyttää aikaa jutusteluun.ja kun niitä ystäviä on useampia,niin menee kyllä aikaa jos jokaisen kanssa alkaa tunninkin puhumaan.onneksi osa tajuaa että lyhyestikin voi jutustella ja textarit käy myös.eräs lähipiiriin kuuluva ihmissuhde ammattilainen sanoi,että tälläiset kovasti toisten asioista kiinnostuneet ovat usein sellaisia eteenpäin puhujia.ruokkivat ystävyyssuhteita puhumalla muiden asioista.ei välttämättä ikäviä asioita,yleensäkin kaikenlaisia toisten asioita.selityksenä esim.ettet tunne henkilöä,niin voin kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme