Ottaako työtön lapset mukaan työhaastatteluihin jos ei ole hoitopaikkoja?
tai mitä tykkäävät jos kitisevät lapseni otan mukaan työkkärin työnhakuinfoon tai työnhakukoulutukseen?
Kommentit (25)
jos esim. on hyvät suhdeverkostot, joita pystyy hyödyntämään. Itse olen pätkätyöläinen (korkeasti koulutettu), ja olen ollut työttömänä kerrallan max. 4 kk, aina on töitä löytynyt. Todellakaan en ole lasten hoitopaikoista välillä luopunut, vaikka tietenkään täyspäivähoidon maksuista huolimatta täyspäivähoitoa ei ole käytetty ellen ole ollut töissä. Työttömyysaikanakin olen opiskellut kyllä avoimessa yliopistossa, mistä on ollut työllistymisen kannalta hyötyä.
Jonkun ihmisen päätös kutsua työpaikkahaastatteluun ei ole sen arvoinen ,että sen takia pitäisi pokkuroida ja hakea lapselle joku hoito. Sehän on ihan sattuman kauppaa, saako työtä edes.
Sitten jos työn saa, niin hoito sitten.
Saisi olla laki, että työhaastatteluun pyytävän on järjestettävä hakijoiden lapsille hoito haastattelun ajaksi.
missä ajassa kunta on velvollinen järjestämään lasten hoidon. Sijaiseksi saatetaan soittaa päivää, paria ennen, ja se on sitten voi voi, jos ei ole lapsille paikkaa.
Jonkun ihmisen päätös kutsua työpaikkahaastatteluun ei ole sen arvoinen ,että sen takia pitäisi pokkuroida ja hakea lapselle joku hoito. Sehän on ihan sattuman kauppaa, saako työtä edes.
Saisi olla laki, että työhaastatteluun pyytävän on järjestettävä hakijoiden lapsille hoito haastattelun ajaksi.
lapselle hoitaja jonkun tyhjänpäiväisen työpaikkahaastattelun vuoksi.
Moni työpaikkahan vaan kutsuu porukkaa haastatteluun, jotta saavat selville, millaisia ihmisiä on markkinoilla.
Osa kutsutaan asenteella, että ei me kyllä tod. näk. tuota oteta, kun on ihan selkeä valittu jo papereiden perusteella, mutta otetaan nyt muutama muukin haastatteluun.
mutta harvemmin kukaan ihan kotoa asti tulee töihin hakemaan, jos ei mitään se eteen ole valmis tekemään.
Kauhee homma hankkia lapselle hoitaja jonkun tyhjänpäiväisen työpaikkahaastattelun vuoksi.
Moni työpaikkahan vaan kutsuu porukkaa haastatteluun, jotta saavat selville, millaisia ihmisiä on markkinoilla.
Osa kutsutaan asenteella, että ei me kyllä tod. näk. tuota oteta, kun on ihan selkeä valittu jo papereiden perusteella, mutta otetaan nyt muutama muukin haastatteluun.
kutsua työpaikkahaastatteluun ei ole sen arvoinen ,että sen takia pitäisi pokkuroida ja hakea lapselle joku hoito. Sehän on ihan sattuman kauppaa, saako työtä edes.