Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko äitienpäivälahja saada jo raskausaikana?

Vierailija
21.04.2010 |

Eli jos äitienpäivän aikaan satut olemaan raskaana (oletusarvoisesti ensimmäinen lapsi tulossa), odotatko miehesi huomioivan sinua jotenkin, vaikka vasta odottava äiti oletkin?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toisen ketjun vauvalahjan odottaja.

Vierailija
2/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun lapsi on syntynyt..

hassua ajatella että nyt on jo äiti..

vai onko äiti vasta kun lapsi on syntynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin toki mielissäni huomiosta. Esimerkiksi sellainen helisevä äitiyskoru voisi olla kiva pieni yllätys :)

Vierailija
4/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehelleni äiti ole, vaan lapselleni. Sitten kun lapsi on siinä iässä, niin voi askarrella isän kanssa vaikka jonkin kortin. Jotakin hauskaa lapselle. Minä ja mieheni muistetaan sitten omia äitejämme.

Vierailija
5/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielelläni ottaisin vaikkapa pienen kukan ja toivotuksen tulevalle äidille, jos niikseen tulee.

Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti.

Vierailija
6/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkin odotan vain lasten itsetehtyjä lahjoja. En odota siis mieheltä lahjan lahjaa, hän ei ole lapseni.

Vierailija
7/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut kiva, jos olisi muistettu ihan vaan jollain pikkuasialla liittyen vaikka tulevaan vauvaan...

Vierailija
8/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta äiti saa äitienpäivälahjan. Odottavalla äidillä ei ole lasta vielä.

Vierailija
9/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessani mietin myös kutosen ehdottamaa korua...

Vierailija
10/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vei syömään.

Vierailija
11/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkimaan lahjan =) ja lapsi sen sit saa antaa. mä olen ajatellut että äitienpäivä muistamaminen on kiittämistä siitä että on tehnyt ton lapsen jne.

mut en nyt niin vakavasti ota itseeni ko. juttua. kuka sen muistamisen oikeasti muistaa.

Vierailija
12/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta äiti saa äitienpäivälahjan. Odottavalla äidillä ei ole lasta vielä.

Vierailija
13/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lasteni äiti...

Vierailija
14/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä välttämättä tule lasta. Sen tietää vasta onnistuneen syntymän jälkeen.

Vierailija
15/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lasteni äiti...

jokaisen muistaa omaa äitiään. Meillä on tapana ollut tehdä kortit äidille, mummolle, äitipuolelle jne ja vanhemmat auttavat lapsia tekemään niitä. Eli minä autan lasta tekemään omalle äidilleni+muistan jotenkin itsekin, ja mieheni auttaa muistamaan minua.

Mutta voin hyvin arvata millaisten miesten vaimojen suusta tulevat nämä kommentit että enhän ole mieheni äiti...

Vierailija
16/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän saa muitakaan lahjoja etukäteen, esim. hääpäivälahjaa ( jos nyt sellaisia joku ostaa ) tai nimipäivä, synttäri, joululahjaa jne.

Toki naiset keksivät vaatia kaikenlaista raskaanaollessaan ja mikäs siinä:), mutta siltikin vastaukseni on EI.

Vierailija
17/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisi häälahjatkin etukäteen jo kihlattuna!

Vierailija
18/53 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on keskenmeno, mutta sen jälkeen mitä jos lapsi kuolee tai syntyy ennen ja kuolee?

ja miksi kuolleen sikiön synnyttäneet kutsuvat itseään äidiksi?

Vierailija
19/53 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei elämässä ole varmaa kuin epävarma. Kyllä mä olen äiti mun pikkuiselle joka kuoli 5kk:n iässä kätkytkuolemaan. Ja tulen aina olemaankin hänen äitinsä. Myöhäisessä vaiheessa kohtuun kuollut lapsi haudataankin - miksi hänen äitinsä ei siis olisi äiti?

Ap:n kysymykseen en oikein osaa vastata, mä en oo saanu mitään äitienpäivälahjaa raskausaikana, en moista edes odottanut mutta olishan se toisaalta kiva ollut. En kyllä tiedä mitä sille olisi tapahtunut jos lapsi olisi sen jälkeen esim. kuollut kohtuun... (siis jos olis koru tms niin olis aika tuskaisaa kun se muistuttais aina ja ikuisesti lapsen kuoleman tuomasta tuskasta).

Vierailija
20/53 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehelleni äiti ole, vaan lapselleni. Sitten kun lapsi on siinä iässä, niin voi askarrella isän kanssa vaikka jonkin kortin. Jotakin hauskaa lapselle. Minä ja mieheni muistetaan sitten omia äitejämme.

Nyt lapsen synnyttyäkään ei mies huomio mitenkään. (Mies ei tosin muista edes syntymäpäiviäni. Saati sitten hääpäivää..)

No enhän minä mieheni äiti ole, mutta kuka opettaa lasta muistamaan äitiä äitienpäivänä jos isä ei sitä tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän