Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minun tytär 19v seurustelee yli 30v NELJÄN lapsen isän kanssa

Vierailija
21.01.2009 |

auttakaa ja kertokaa mitä olette mieltä

olen ihan kauhuissani

mitä minä teen

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ole kuin s.

Vierailija
2/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisit tyttäresi lopettamaan suhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän tässä minua kauhiostuttaakin äitinä kun minä kyllä tiedän miksi tuo mies tyttäreni kanssa on

mutta kun tytär luulee, että mies perustaa hänen kanssaan perheen ja on nyt muuttamassa miehen luokse , kotoota siis pois ja toiselle paikkakunnalle

mitä minä voin tehdä ? olen yrittänyt puhua vaikka miten

olen nyt ihan menettänyt yöunet ja olen ihan masnetunut

auttakaa nyt minua, onko kellään kokemusta vastaavasta

mitä voisin tehdä

virallisesti tytär on aikuinen, muutoin ei ole

Vierailija
4/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se maailma siihen (ikäero) kaadu.

Vierailija
5/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan, rauhallisen hetken tullen otat asian puheeksi, etkä tuomitse itse rakkautta, mutta kerrot selkeästi, mitkä pointit suhteessa epäilyttävät sinua.

Enempää et voi varmaan tehdä...

Vierailija
6/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on yksi kaveri silloin nuorempana kans seurustellut yli 30 vuotiaan "eroavan" isän kanssa. olisiko sinulla mahdollisuutta puhua tämän miehen kanssa? ymmärrän että tilanne on tosi vaikea.

Vierailija
7/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edut/haitat ihanaa jos on tosi rakkaus jne lapsen kanssa oleminen niitä kun on peräti neljä 10 vuoden siällä syntyneitä ovat kaikki, eli pieniä vielä

että miten sitten niiden kanssa, kun mies kuitenkin tapaa ja yhteiseen kotiin tulevat käymään, että miten tyttäreni heidän kanssaan on jne

miestä en ole nähnyt, tyttäreni tuntee minut niin hyvfin että tiesi etten tykkäisi asiata, on siis valehdellut minulle pitkään

otin miehestä ns selvää ja sain sähöpostiosoitten johon kirjoitin asiallisen viestin hänelle, hän keroo vastauksessaan rakastavansa tytärtäni ja odottelee siis eron virallista päätöstä

minua nyt siis kauhistuttaa kun tyttäreni suinpäin on muuttamassa miehen kotikuntaan, joka siis 400km päästä kotoota

mies on kunkas ollakkaan muusikko, ja keikalla tapasivat

en halua että tyttäreni suin päin muuttaa, mutta millä sen nyt siis estän

pääni on ihan sekasin, enkä keksi enää mitään

joten apua kaivataan

Vierailija
8/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhunut paitsi tyttäresi, myös tämän "vävykokelaan" kanssa? Sinulla ei ole laillista oikeutta puuttua asiaan, kun ovat täysi-ikäisiä molemmat, mutta tunteesi ovat oikeutetut, joten puhu niistä molempien kanssa! Ja erikseen! Mitä tytön isä sanoo?

Vierailija
9/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo vain, että jokainen tekee omat virheensä

Vierailija
10/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että heidän yhteiselostaan tulee mitään, eli mies kyllästyy pilalle hemoteltuun tyttäreeni hyvin pian

tai sitten tyttäreni siihen, kun mies pomppii ex-vaimon ja lasten luona alvariinsa

ja tyttäreni siis hakee tuolle paikkakunnalle opiskelemaan, joten on sitten sinne sidottu seuraaviksi 5 vuodeksi, tosin ei ole vielä sitä opsikelupaikkaa kun haku vasta alkaa

eli pelkään tyttäreni puolesta, että joutuu pettymään

ja minä ikävöin täällä tytärtäni kaiken aikaa

Vierailija
11/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, miltä tuntuu olla rakastunut... Tyttö on nuori ja kuvio vaikea. Tärkeintä olisi, ettei alkaisi hakea uutta perhettä tekemällä nopeasti yhteistä lasta. Sitten siinä on jumissa lopullisesti. Pari vuotta kun malttaisi olla vauvakuumeilematta, niin sitten tietääkin paremmin, missä mennään ja osaa harkita asioita paremmin.

Vierailija
12/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun kaitsee toisen neljää mukulaa eikä baarissa hypätäkkään niin alkaa vapaus maistua makoisalta. Eiköhän tuokin mies ole vaimon palveluihin siis kokkaamiseen ja siivoamiseen tottunut joten urakkaa on edessä.

Jokaisen on makssettava omat oppirahansa. Luulempa että mitä enemmän aiti laittaa hanttiin niin mies kiinnostaa. Sano tytölle että on oman elämänsä herra mutta sinuun voi turvata jos asiat menee pieleen. Ei yhden äijän takia kannata siltojaan polttaa.

Vierailija
13/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tosin olisi asua yksin jonkin aikaa.

Vierailija
14/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä tilanne, otan osaa. Täytyy olla kyllä henkisesti jotenkin hukassa/taantunut tuo mies, ei tiedä tyttärellesi hyvää. Toivottavasti keksit jotain, ennen kuin tyttö on raskaana.

Vierailija
15/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap itse kiinni niin lapsessasi, ettet varmaan päästäisi häntä, vaikka yksikseen menisi toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.

Ja miksi tahdot suojella häntä pettymyksiltä: Et voi elää tyttäresi elämää. Mielestäni miehesi on täysin oikeassa.

T: Myöskin tyttären äiti.

Vierailija
16/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttaisi omaan asuntoon ja itsenäistyisi siis ensin itse

katsoisi mihin suhde johtaa

ja olisi sitten lähellä sukuaan ja kavereitaan jne

mutta mies ei suostu kun hänellä on ne lapset, ei siis halua muutta näin kauas lapsistaan

ja ei kuulemma riitä. että näkisivät vain viikonloppuisin

Vierailija
17/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin hän huomaa itse, että ei ole valinnut helppoa tietä. Mies maksaa neljän lapsen elatusmaksuja, tapaa lapsiaan säännöllisesti. Tuskin tulee olemaan ruusuilla tanssimista. Älä auta lastasi taloudellisesti, ettei hänkin ala elättämään toisen perhettä. Osta tyttärellesi vaatteita ja meikkejä tms., mutta älä anna rahaa.

Vierailija
18/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä äidillä on tässä tilanteessa VELVOLLISUUS opastaa tytärtään oikeaan suuntaan! siis eihän kaikelta voi lapsia suojella, mutta jos ap:n 19 vuotias tytär ei ole jotenkin super kypsä, niin ei hänellä varmasti ole aavistustakaan mikä hänellä on siellä edessä 4:n lapsen äitipuolena.

minusta on hienoa että ap edes yrittää.

Vierailija
19/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäresi saa ehkä sydänsuruja ja pettyy, aika todennäköisesti mutta ei kenenkään elämä ole ainaista ruusuilla tanssimista ja epäonnistumiset kuuluvat elämään ja kasvattavat..

Ja valitettavasti ne pettymykset joutuu jokainen itse elämään ja ymmärrän, että lapsen poismuutto kotoa itsessään jo on varmasti äidille kova paikka.

Olen itse 19-vuotiaana leikkinyt puolitoista vuotta äitipuolta kolmelle lapselle, isänsä, miesystäväni oli 11 vuotta minua vanhempi. Ensimmäinen seurustelusuhteeni oli se ja kyllähän se näin jälkikäteen ajateltuna olisi saanut jäädä elämättä ja kyllä vanhempani hanttiin panivat mutta eihän ne mitään kovapäälle voineet.=). Toisaalta se suhde kasvatti minusta aikuisen, ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin..

Tuonikäisestä on alkuun varmasti ihanaa kun joku rakastaa ja kun aikuinen mies eikä pojankloppi kiinnostuu itsestä niin..

Sinun nyt vain täytyy höllätä ja antaa tyttären mennä, suhde joko onnistuu tai ei. Se mitä pidän ehdottoman tärkeänä kaikesta löysäämisestä huolimatta on se, että puhut tyttärellesi ehkäisystä, ettei mene lasta miehelle tekemään koska olen aika varma, että alkuun ne miehen lapset tuntuvat tosi ihanilta ja jänniltä ja haluaa itsekin vauvan miehelleen. Suhde jos eroon joskus päättyy niin ei ole lasta asioita vaikeuttamassa ja tyttäresi voi aloittaa vielä ns.puhtaalta pöydältä.

Vierailija
20/46 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän nyt olla rauhallinen ja katsoa mitä tästä tulee

tunteeko ketään vastaavaa jossa suhde olisi onnistunut