Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ns. poika- ja tyttö-mahat pitäneet paikkansa?

Vierailija
21.04.2010 |

Mulle kaikki sanoo poika-mahaksi, saas nähdä :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vöhkättiin koko esikoisen odotusaika poikamahasta, tyttö tuli. Seuraava (minun silmään samannäköinen) maha oli sitten tyttömaha ja tyttö tuli. Seuraava kans tyttömaha mutta poika tuli ;)

Vierailija
2/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa aikalailla on pitänyt paikkansa. Varmaan tuuria:) Miten noi sykkeet kun jotkut sanoo et tytöillä korkeat. Ihan alusta asti vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini laittoi narun päähän vihkisormukseni ja piti sitä mahan päällä, sormuksen pyörimiskuvion nähtyään sanoi että tyttö sieltä tulee...

Ja näin tapahtui :)

Vierailija
4/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiki sanoi että poika se on. Ainoastaan pomo oli sitä mieltä että se on tyttö. Vielä ultrankin jälkeen kun oltiin saatu tietää että vauva on tyttö niin monet sanoi että eihän ne ultrat aina paikkaansa pidä, poika se on. Aloin jo itekkin uskoa että poika sitten varmaan tulee mutta tyttöhän se oli.:)

Vierailija
5/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsan muodon perusteella.

Vierailija
6/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytöllä enemmän sivulle päin leviävä.

Vierailija
7/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On..

Vierailija
8/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kasvoi vain eteenpäin. Takaa ei näkynyt että olin raskaana. Kaksi poikaa tuli.

Vierailija
9/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"poikamaha".

Muuta ei ole ollut kuin "pallo vatsassa", eli edessä oleva piukka, pysty masu. Sykkeet ovat olleet tytöstä hieman korkeammat kuin pojista-- eli saldona yksi tyttä kaksi poikaa.

Vierailija
10/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverilla on jo kahdesti ollut tyttömaha, mutta poika on tullut molemmilla kerroilla. Toisella kaverilla taas oli poikamaha, mutta tyttö tuli.

Itsellä on kanssa käsittääkseni poikamaha (kapee ja korkee siis), mutta suvun naiset on sitä mieltä, että tyttö sieltä on tulossa. Perjantaina ultrassa ehkä selviää!

Vierailija
11/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eteenpäin työntynyt kiintee pieni pallo:D

ja ultrassa nähty kaks kertaa nyt pippeli ja ultraaja on varma pojasta eli juuuuuh:D

Vierailija
12/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvanut kolme kertaa pönöttävä "poikamaha". Tuloksena kaksi tyttöä ja yksi poika..

Tai pitihän se 33%:sti paikkansa ;D

Vierailija
13/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vatsan muodosta voi päätellä kumpi on tulossa, kuten ei sykkeistäkään.

Omalla kohdallani; poikamaha (oikein siro, pikkuinen, takaa ei huomannut raskautta, näin siis kaikki sanoi, että poikamaha on), tyttö tuli. Itse en edes uskonut mihinkään poika- tai tyttömahoihin, enkä usko vieläkään. :)

Vierailija
14/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikamaha ja kappas, minulla on kaksi tyttöä...

Vierailija
15/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojista maha on ollut edessä, pysty, takaa ei ole raskautta huomannut. Moni näin just sanonutkin. Kun olen odottanut tyttöä on vatsa levinnyt sivulle eri tavalla, pyöreä pallo, mutta leveämpi vatsa.

Vierailija
16/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sekä poikamaha että pojan sykkeet (matalat) ja tyttö tuli

Vierailija
17/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa ollut aina vatsa edessä, takaa ei ole huomannut raskautta.

Vierailija
18/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostettiin kehtoa Lieksassa. Myyjä sanoi että pitäähän sitä pojalle kehto saada. Mä olin huuli ymmyrkäisenä, ultrassa oltiin poikaa epäilty, ja poikahan sieltä tuli. Onhan siinä 50-50 mahdollisuudet, mutta outoa tuo oli että ihan nappiin ennusti.

Vierailija
19/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavapiirissäni on aikalailla pitänyt paikkansa. Itselläkin oli tyttöä odottaessa selkeä "tyytömaha", poikaa odottaessa ei mikään kunnon poikamalli sekään, mutta kapeampi ja enemmän eteen työntyvä kuitenkin.

Vierailija
20/26 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan! Meni aivan väärinpäin. Pojasta levisin joka suuntaan, tytöstä oli se pieni kompakti pallo edessä (takaa ei huomannut). Kaikki sanoi tyttöä odottaessa että poika tulee mahan perusteella :D. Poikaa odottaessa ei kukaan kommentoinut yhtä lukuunottamatta joka sanoi että saan varmaan tytön ku oon niin levinny :D