Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaa mennä ostamaan apteekista peräpukamavoidetta?

Vierailija
21.04.2010 |

Siis en millään kehtaa, onko jotain nettikauppaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoile vaan ettei ikinä tarvitse hakea mitään tuon ahdistavampia juttuja sieltä.

Vierailija
2/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nettikaupan tuotteet auta kunnolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan apteekkituotteet.fi

Vierailija
4/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tällaisia ihmisiä olemassa oikeasti? Tosiaan voit valehdella niiden tulevan mummollesi, apteekissa kun aina kysytään tarkasti sinun vaivastasi, kun ostat käsikauppalääkkeitä :)

Vierailija
5/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi suosittelen, että laitat asioinnin ajaksi päähäsi ruskean paperipussin. Muovipussi ei käy.

Vierailija
6/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tapa, et meet kysymään mikä olis aamun silmäpusseille hyvä tuote ja et oot kuullu peräpukamavoiteista hyvää.

Vierailija
7/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajoimme taannoin omalla autolla Etelä-Ranskaan. Siinä istuessa mies kehitti pukamat. Minä sain mennä apteekkiin, ja solkata ranskallani, että tällainen vaiva ja lääkettä tarvisi. Pikku apteekin koko asiakas- ja henkilökunta kuuli. Olivat oikein auttavaisia, ja kystivät, tarviiko lääkäriäkin.

No, voide saatiin, ja auttoikin se.

Aivan sama, vaikka olisivat luulleet sen tulevan minulle:))

Vierailija
8/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kuule varmaan kummempiakin "voiteita" myyneet eli mitä ihmeen häpeämistä näet tuollaisessa asiassa. Teet itsesi naurettavaksi sitten KUN/JOS alat selittelemään "mummoasi".

Hae vain reilusti, mutta ei tarvi kuuluttaa asiaa kovaan ääneen muiden asiakkaiden vuoksi, farmaseutit ei varmaan edes ajattele tarkemmin sun tilannetta, se on niille jokapäiväistä.

Joskus olen itse miettinyt minkä ostoksen ostamista heiltä häpeäisin ja mieleen on tullut AIDS/HIV-lääkkeet, mutta onneksi ei ole koskaan ollut edes epäilyä siihen sairastumisesta on vain käynyt mielessä, että mitenköhän siihen suhtautuisivat. Toisaalta eihän se ole häpeä sekään kun sen lääkkeen tarvii ja sitä haluaa hoitaa eikä ihmiset useinkaan itse sitä HIV:iäkään taio AIDS:ia ole hankkimalla hankkineet.

Vierailija
9/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aloituspakkauksen mukaan, googlasin sitten antibiootin ja sitä käytettiin myös sukupuolitautien hoidossa. Tietenkään reseptissä ei lukenut mihin vaivaan olin saanut kuurin, pakko oli mainita apteekissa että onpa kamala kun tällä iällä voi saada korvatulehduksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan