Olen pettänyt miestäni yli 20 partnerin kanssa
Noin viiden vuoden aikana ovat nämä tekoseni tapahtuneet. Parista olen jäänyt kiinni, kokonaistilanteen selviäminen miehelle olisi varmaan katastrofi. Olen pysynyt hänen luonaan lasten takia, mutta tämä on tavallaan henkireikä mulle kuolleessa liitossa.
Kommentit (26)
koska niillä on ehkäisy hoidettu jo pillerien avulla. T: mies joka sinkkuna oli myös naimisissa olevien naisten kanssa
Joku tuossa aloituksessa viittasi psykomammaan.
ei suuteleminen ole mielestäni varsinaista pettämistä. Lapsia on, jonka vuoksi en halua avioliittoamme rikkoakaan. Olen ihan tavallinen äiti suurimman osan ajasta, mutta toisinaan käy niin kuin käy. Joskus nämä jutut jäävät pidemmäksikin aikaa olemaan.
t. ap
Kutsut pettämisiäsi "tekosiksi", eli vähättelet niitä. Käytät tilapäiskumppaneitasi hyväksesi. Valehtelet miehellesi ja olet hänen kanssaan väärin perustein. Luuletko etteivät lapset vaistoa missä jamassa liittonne on ja kärsi siitä?
En oikein näe ilmoituksessasi mitään keskusteltavaa. Ilmeisesti et koe tekeväsi mitään moraalisesti väärää, ja sinulla on omasta mielestäsi oikeus "henkireikään kuolleessa liitossa". Se siitä sitten.
koska niillä on ehkäisy hoidettu jo pillerien avulla. T: mies joka sinkkuna oli myös naimisissa olevien naisten kanssa
Joku tuossa aloituksessa viittasi psykomammaan.