Italialainen tuttuni muutti Milanosta Kouvolaan
Kehuskelee kuinka hieno ja elegantti paikka Kouvola on. Naurahdin vähän.
Kommentit (17)
Jos istuu kotona netin ääressä niin samahan se on missä maassa kun ruokakin tuodaan oven taakse, ja sekin voi olla lähes samaa kuin kotona.
Eipä ole Milanossa kouvolatukkaa, mutta Kouvolassapa on.
Vaikka tämä selvästi provo onkin, niin tuskin italialaisetkaan ymmärtäisivät miksi suomesta joku muuttaisi Italiaan johonkin kuolevaan kyläpahaseen. Suomalaisesta se olisi tietysti hienoa ja eksoottista.
Ruoasta kuulemma ei ole kovin innoissaan.
AP
Minullakin on italialainen tuttu, joka asuu Kouvolassa. Tosin hän on Venetsiasta. Tuntuu viihtyvän, kun on jo vuosia siellä asunut.
Kouvola on ihan samanlainen kuin 99 prosenttia suomalaisista kunnista. Ainut vika siinä on tämä mainehaitta. Kyllä se kieltämättä vähän väsyttää joutua lukemaan näitä Kouvola-provoja harva se päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kouvola on ihan samanlainen kuin 99 prosenttia suomalaisista kunnista. Ainut vika siinä on tämä mainehaitta. Kyllä se kieltämättä vähän väsyttää joutua lukemaan näitä Kouvola-provoja harva se päivä.
Olen samaa mieltä. Ajatteles, jos olisi muuttamut Porvooseen? Siitä olisi kuullut loppuelämän. Ainakin vauvapalstalla.
Tulipa mieleen; mulla oli nuorempana hurjan komea poikakaveri Kouvolasta. Tumma ja karvainen; häntä luultiin italialaiseksi; nauravainen ja eläväinen kun oli. Kouvolassa kävin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ajatteles, jos olisi muuttamut Porvooseen? Siitä olisi kuullut loppuelämän. Ainakin vauvapalstalla.
No, on Porvoo sentään paljon kauniimpi kaupunki kuin Kouvola ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, on Porvoo sentään paljon kauniimpi kaupunki kuin Kouvola ;)
Joo, siis se vanha Porvoo. Uusi ei todellakaan.
Hih! No onhan siellä luontoa, ja Veturi, ja nättejä kävelyreittejä. Olenkin ihmetellyt, miksi kaikki haukkuvat Kouvolaa.