Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettänyt miestäni yli 20 partnerin kanssa

Vierailija
19.04.2010 |

Noin viiden vuoden aikana ovat nämä tekoseni tapahtuneet. Parista olen jäänyt kiinni, kokonaistilanteen selviäminen miehelle olisi varmaan katastrofi. Olen pysynyt hänen luonaan lasten takia, mutta tämä on tavallaan henkireikä mulle kuolleessa liitossa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko laittaa minulle spostiosoitteesi? Voitaisiin vaihtaa ajatuksia.

t. 6

2/26 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko laittaa minulle spostiosoitteesi? Voitaisiin vaihtaa ajatuksia.

t. 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika monen kanssa kuitenkin.

Mä olen sitä mieltä, että on helppo olla moralisti, jos ei ole minkään näköinen eikä tule houkutuksia. Itse käyn baarissa ehkä 5 kertaa vuodessa, ja jos se baarin komein mies alkaa liehua ympärillä, tulee ehkä antauduttua hetken huumaan. Se ei ole keltään pois.

Monet meistä "alfanaisista" elävät hyvin kurinalaista elämää. Itse olen vaativassa työssä, teen itse perheeni ruoat koska yritän välttää lisäaineita, harrastan kestävyysurheilua ja pidän kodin ja puutarhan kunnossa. Lapset harrastavat paljon ja olen mukana kaikenmaailman vanhempaintoimikunnissa. Jos joskus saan irtautua kaikesta hetkeksi ja olla joku muu, jaksan taas paremmin. Näin se vaan menee.

Vierailija
4/26 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset taidatte ollä tosi hirviöitä, ette ainakaan omista omaatuntoa. Oma mielihyvä kaikista tärkein ja muulla ei väliä. Toivottavasti saatte kaiken tämän aiheuttamanne vääryyden vielä korkojen kera takaisin!

T. mies joka ei petä.

Vierailija
5/26 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut pettämisiäsi "tekosiksi", eli vähättelet niitä. Käytät tilapäiskumppaneitasi hyväksesi. Valehtelet miehellesi ja olet hänen kanssaan väärin perustein. Luuletko etteivät lapset vaistoa missä jamassa liittonne on ja kärsi siitä?

En oikein näe ilmoituksessasi mitään keskusteltavaa. Ilmeisesti et koe tekeväsi mitään moraalisesti väärää, ja sinulla on omasta mielestäsi oikeus "henkireikään kuolleessa liitossa". Se siitä sitten.

Ja ne, jotka tuomitsevat toimintasi, ovat "moralisteja". Miten näistä lähtökohdista voi alkaa mitään keskustelua?

Vierailija
6/26 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset taidatte ollä tosi hirviöitä, ette ainakaan omista omaatuntoa. Oma mielihyvä kaikista tärkein ja muulla ei väliä. Toivottavasti saatte kaiken tämän aiheuttamanne vääryyden vielä korkojen kera takaisin!

T. mies joka ei petä.

Kun mieHET aina yleistävät yhden naisen tekemiset koskemaan KAIKKIA naisia?

T: nainen joka ei petä

Vierailija
7/26 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se baarin komein mies alkaa liehua ympärillä, tulee ehkä antauduttua hetken huumaan

teen itse perheeni ruoat koska yritän välttää lisäaineita ... pidän kodin ja puutarhan kunnossa.

...joskus saan irtautua kaikesta hetkeksi ja olla joku muu, jaksan taas paremmin. Näin se vaan menee.

Vaikutat lähinnä aika vietävältä vikisijältä, joka ei ole kovinkaan tyytyväinen omaan elämäänsä.

Vierailija
8/26 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se baarin komein mies alkaa liehua ympärillä, tulee ehkä antauduttua hetken huumaan teen itse perheeni ruoat koska yritän välttää lisäaineita ... pidän kodin ja puutarhan kunnossa. ...joskus saan irtautua kaikesta hetkeksi ja olla joku muu, jaksan taas paremmin. Näin se vaan menee.

Vaikutat lähinnä aika vietävältä vikisijältä, joka ei ole kovinkaan tyytyväinen omaan elämäänsä.

Itse asiassa olen aika tyytyväinen elämääni. Vietävä vikisijä....onneksi kuitenkin olen onnistunut ainakin työelämässä peittämään tuollaiset luonteenpiirteet :-D

Vierailija
9/26 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevalta vikisijältä, joka lisäksi pätee anonyymisti netissä. Alfanainen parhaasta päästä, siis. :D

Vierailija
10/26 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset taidatte ollä tosi hirviöitä, ette ainakaan omista omaatuntoa. Oma mielihyvä kaikista tärkein ja muulla ei väliä. Toivottavasti saatte kaiken tämän aiheuttamanne vääryyden vielä korkojen kera takaisin! T. mies joka ei petä.

itse en tunne ainoataan ap:n kaltaista haarojen levittelijää..

t. yli 10v yhdessä, ei edes suukkoa muille! Eikä ole vaikeaa eikä tylsää ;))

Vierailija
11/26 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä minusta ollaan...av:n moralistiringissä.

Vierailija
12/26 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pettänyt yhden miehen kanssa ja mielettömän huono omatunto.

Vierailija
13/26 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että noin voi käydä, mutta varmasti itsekin tajuat ettei tilanne ole normaali. Sinulla ei ole nyt kaikki kunnossa ja on varmasti ainakin ajoittain paha olo. Tsemppiä!

(Toisaalta kun laskee, niin tuo on keskimäärin 4 miestä / vuosi ja jos ovat yhden illan juttuja, niin eipä ne nyt sun ajasta ja elämästä ole kuin hyttysen kakan kokoinen mitätön osuus. Ne eivät kerro sinusta läheskään kaikkea, voimia arjen pyöritykseen ja kaikkea hyvää sulle ja lapsillesi!)

Vierailija
14/26 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siis haku päällä... Muuta syytä käytökselle en näe.

Itse aloin avioliiton loppuaikana pettämään miestä ja minulla oli vuoden sisällä neljä suhdetta, joista lyhin sisälsi vain kaksi tapaamista. Neljäs suhde oli sitten se "oikea" ja sille tielle lähdin. Jälkikäteen olen tajunnut, kuinka selvästi olin kuin sinkku, joka hakee elämänkumppania, vaikka sormukset oli kädessä.

Sinuna ap miettisin tosissani sitä avioliittoa. Kannattaako jatkaa? Mitä haluat oikeasti?

Vierailija
15/26 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan mieheni veljen vaimo. Jätä miehesi, hän ansaitsee elämän.

Vierailija
16/26 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on, niin kuinka tuo pettäminen on ollut mahdollista?

Kuinka tutustut miehiin? Missä lapset/miehesi ovat silläaikaa kun petät?

Vierailija
17/26 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen ajatteleminen tai suuteleminen pettämistä? Oletko siis ollut yhdynnässä 20 eri partnerin kanssa viimeisen viiden vuoden aikana? Jokaisen kanssa kerran vai useamminkin?

Vierailija
18/26 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä miehesi ja tee sit mitä haluat...

Vierailija
19/26 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa 13 vuotta, enkä edes pysy laskuissa kuinka monen kanssa olen pettänyt. Taatusti luku on useampi kymmentä kuitenkin.

Sinusta poikkean kuitenkin siinä, että mulla ja miehelläni on hyvä suhde. Jostain syystä siitä huolimatta mä aina silloin tällöin eksyn vieraalle polulle. En kuitenkaan etsi uutta miestä tai korviketta miehelleni, vaan joskus vaan iskee himo ja en osaa olla antautumatta himojeni valtaan.

Mutta toisaalta, niin kauan kuin mulla ja miehelläni menee hyvin ja seksielämämme kukoistaa, miten nuo mun syrjähypyt olisi keneltäkään pois? Mieheni ei tarvitse asiasta tietää mitään, tokihan mieheni saisi slaagin jos kuulisi, mutta mitä ei tiedä, se ei satuta. Uskon myös, että miehelläni on ollut toisia naisia, vaikka ei mulla mitään todisteita asiasta olekaan.

Vierailija
20/26 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mä en oikein osaa sanoa mitään. Oon mä itekin joskun ammoin pettänyt, miestäni en ikinä pettäisi, en vaikka seksiä saakin harvoin.

Silloin joskus suhde, jossa elin ei ollut hyvä. En tajunnut tuolloin.

nyt on NIIN valtavan paljon muutakin. Meillä on kiva olla yhdessä. Rakastetaan ja se riittää. Seksi tyydyttää kummankin, silloin kun sitä on - ja voi miten se onkaan makeaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi