Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävintä / oudointa, mitä kumppani on tehnyt petipuuhien aikana?

Vierailija
03.06.2013 |

Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."

Mitäs teillä?

Kommentit (340)

Vierailija
261/340 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloimme seurustella nykyisen kihlattuni kanssa, olin seksin suhteen melko kokematon.

Kerran aloitimme esileikin ~30min syömisen jälkeen. Otin häneltä suihin ja mies otti jossain vaiheessa tukastani kiinni ja työnsi kullin syvemmälle... voi arvata miten siinä kävi, pari sekuntia myöhemmin oli makaronilaatikot pitkin miestä ja lakanoita. Kun mies tämän tajusi, lensi häneltäkin laatat lattialle ja lakanoille. Tilanne oli niin koominen, että tässä vaiheessa nauroin huutonaurua lähtiessäni hakemaan siivousvälineitä. Mies oli kyllä tosi vihainen, mutta siivouksesta ja shokista selvittyämme pystyi jo nauramaan asialle. Ja yöllä saatiin seksi harrastettua kunnialla alusta loppuun ;)

Vierailija
262/340 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tuli vahingossa kahteen kertaan. Ja piti vielä sanoa, että tuossa kohtaa ei siis kumppani tehnyt ällösti vaan minä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/340 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 11:32"]Mulla oli kerran sellainen yhden illan juttu, etten voi vieläkään muuta kuin nauraa: mies näytti päällisin puolin ihan normilta. Kun oli saatu vaatteet riisuttua, niin paljastui, että hänellä oli tolkuttoman pitkät raajat, sekä kädet että jalat. Oli ihan kuin hämähäkki.

Seksi sinänsä olisi ollut ihan ok, mutta mun oli koko ajan pideltävä nauruani. 

[/quote]

Ei vittu, katson tässä juuri lapseni piirtämää kuvaa meidän perheestä :DD

Vierailija
264/340 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuna tuli törmättyä kaikenmaailman kummajaisiin:

- mies yritti survoa velttoa penistä sisään, välillä ähisi että "runkkaa! runkkaa nyt!" ja lopulta meni vessaan itkemään

- toinen sankari vaihtoi reikää varoittamatta doggy stylessä, kehtasi vielä ihmetellä miksi olin vihainen ja ajoin tyypin ulos. huuteli vielä oven takaa " eikä me enää nussitakaan?!"

- mis sormetti minua ja alkoi yhtäkkiä oksentaa. kännissä ei oltu, vaan vatsatauti yllätti!

- bi-kokeiluni päättyi siihen, että nainen puri klittaani & teki kynsillään alapäähäni haavoja. piti olla vielä kokenut lesbo..

Vierailija
265/340 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies laukesi ensimmäisellä kerralla noin minuutissa. No, ei se mitään ajattelin. Lopuilla kerroilla ei sitten lauennut ollenkaan.

Nykyinen mies, silloin 32-vuotias 2 lapsen isä, oli aluksi todella arka. Ei uskaltanut kuin rynkyttää eestaas lähetyssaarnaajassa. Kun otin ohjat omiin käsiini ja aloin ihan normaalisti ratsastaa niin mies alkoi nyyhkiä. Piakkoin nyyhkytys vaihtui itkuksi. Sopersi "mä oon niiin onnellinen"!!!

Itkeskeli muutenkin alkuaikoina PALJON. Olihan se vähän outoa, mutten halunnut nolata miestä. Myöhemmin kertoi että ko kerta oli ensimmäinen kerta kun nainen ratsasti. Joo..!

Yksi teiniajan poikakaveri yritti sormettaa minua. Tunti sormen KUIVAAN pimppiin ja alkoi koukistella sitä :D se oli kyllä outoa. Hoki samalla "sä tykkäät tästäääh". No en tykännyt.

Kerran pussailn yhden miehen kanssa, ikää hänellä oli n.30v. Yhtäkkiä mies alkoi täristä ja huokailla, jonka jälkeen hän sanoi jotain "mmm.. Mä tulin äsken!!!"

Oh my.

Vierailija
266/340 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntänyt kielen korvakäytävään

Vierailija
267/340 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 18:27"]

Kun aloimme seurustella nykyisen kihlattuni kanssa, olin seksin suhteen melko kokematon.

Kerran aloitimme esileikin ~30min syömisen jälkeen. Otin häneltä suihin ja mies otti jossain vaiheessa tukastani kiinni ja työnsi kullin syvemmälle... voi arvata miten siinä kävi, pari sekuntia myöhemmin oli makaronilaatikot pitkin miestä ja lakanoita. Kun mies tämän tajusi, lensi häneltäkin laatat lattialle ja lakanoille. Tilanne oli niin koominen, että tässä vaiheessa nauroin huutonaurua lähtiessäni hakemaan siivousvälineitä. Mies oli kyllä tosi vihainen, mutta siivouksesta ja shokista selvittyämme pystyi jo nauramaan asialle. Ja yöllä saatiin seksi harrastettua kunnialla alusta loppuun ;)

[/quote]

"Well that escalated quickly!" 

Haha, mitkä mielikuvat. :--D

Vierailija
268/340 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kielihoitoa poikaystävän peppureiälle ja se pieras suuhun :(

Vierailija
269/340 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
270/340 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:46"]Tosta Simbasta on paha pistää enää paremmaksi, joten en edes yritä. Voi luoja, vieläkin naurattaa :D

[/quote]

jep, mä istun just bussissa ja on kiva nauraa täällä ääneen :)

Vierailija
271/340 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 18:59"]Eräs mies laukesi ensimmäisellä kerralla noin minuutissa. No, ei se mitään ajattelin. Lopuilla kerroilla ei sitten lauennut ollenkaan.

Nykyinen mies, silloin 32-vuotias 2 lapsen isä, oli aluksi todella arka. Ei uskaltanut kuin rynkyttää eestaas lähetyssaarnaajassa. Kun otin ohjat omiin käsiini ja aloin ihan normaalisti ratsastaa niin mies alkoi nyyhkiä. Piakkoin nyyhkytys vaihtui itkuksi. Sopersi "mä oon niiin onnellinen"!!!

Itkeskeli muutenkin alkuaikoina PALJON. Olihan se vähän outoa, mutten halunnut nolata miestä. Myöhemmin kertoi että ko kerta oli ensimmäinen kerta kun nainen ratsasti. Joo..!

Yksi teiniajan poikakaveri yritti sormettaa minua. Tunti sormen KUIVAAN pimppiin ja alkoi koukistella sitä :D se oli kyllä outoa. Hoki samalla "sä tykkäät tästäääh". No en tykännyt.

Kerran pussailn yhden miehen kanssa, ikää hänellä oli n.30v. Yhtäkkiä mies alkoi täristä ja huokailla, jonka jälkeen hän sanoi jotain "mmm.. Mä tulin äsken!!!"

Oh my.

[/quote]

Meilläkin mies herkistyy kun ratsastan. :D joten outoa ja hellyyttävää.

Vierailija
272/340 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies antoi minulle suuseksiä ihan innoissaan kunnes hän yht äkkiä sanoi että nyt tulee ripuli!! Meni vessaan ja yksiössä kun asuin, niin kaikki pärskeäänet kuului ihan selkeästi ja eihän siinä mitään.Jos on hätä niin minkäs sille voi.Kiusallista siinä  vain se,että oltiin tavattu hetki sitten muutenkin niin ei heti alkuvaiheessa pierukakkajutut oikein kovin romanttista ole  :(

Vierailija
273/340 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:51"]

- laukesi ensin itse, sen jälkeen nuoli minua

- känniseksiä kakkoseen

- yritän nuolla miehen peppua vaivihkaa

- seksi autossa just ennen kun mentiin kylään.

- panee mua yöllä kun nukun. Tykkään herätä siihen

[/quote]

OT, mutta huh, miehesi on kyllä onnekas, kun on sinut saanut! Lyhensin lainausta, ja nuo jutut on sellaisia, että antaisin kaikkeni, jotta vaimoni suostuisi hyvin mielin noihin.

Olet upea nainen, ei muuta. :)

M27

[/quote]

Mua jaksaa aina ihmetyttää tällaiset kommentit. Miten estyneitä muut naiset sitten oikeesti on? Siis oikeesti, ei minkään av:n mukaan, että seksiä tekee mieli kerta vuoteen ja silloinkin lähetyssarnaajassa peiton alla. :D

Vierailija
274/340 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:51"]

- laukesi ensin itse, sen jälkeen nuoli minua

- känniseksiä kakkoseen

- yritän nuolla miehen peppua vaivihkaa

- seksi autossa just ennen kun mentiin kylään.

- panee mua yöllä kun nukun. Tykkään herätä siihen

[/quote]

OT, mutta huh, miehesi on kyllä onnekas, kun on sinut saanut! Lyhensin lainausta, ja nuo jutut on sellaisia, että antaisin kaikkeni, jotta vaimoni suostuisi hyvin mielin noihin.

Olet upea nainen, ei muuta. :)

M27

[/quote]

Mua jaksaa aina ihmetyttää tällaiset kommentit. Miten estyneitä muut naiset sitten oikeesti on? Siis oikeesti, ei minkään av:n mukaan, että seksiä tekee mieli kerta vuoteen ja silloinkin lähetyssarnaajassa peiton alla. :D

[/quote]

Sama, noi kaikki kuulostaa ihan tavallisilta jutuilta. Eiköhän useimmat ole noita kokeillut. :)

Vierailija
275/340 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 14:18"]Ai niin, tän olen kuullut kaverilta: lasipöydän alla mies runkkasi ja katsoi, kun tyttöystävä pöydän päällä kakkasi. :)[/quote]

tämä juttu oli jossain jenkkiläisessä kirjassa. sellainen luksushuorien välittäjä, ns.bordelliemäntä, kirjoitti kirjan julkkisten seksimieltymyksistä. muistaakseni sylvester stallone oli mieltynyt tähän systeemiin.

Vierailija
276/340 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro.

Vierailija
277/340 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä 2015 on jo nurkan takana. Mitkä on työttömien fiilikset ja onko uskoa tulevaisuuteen?

Vierailija
278/340 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran suhteessa naisen kanssa, kellä oli ongelmia sulkijalihaksen kanssa niin panotouhuissa kuin suuseksissäkin. Ilmeisesti synnytyksen jälkeisiä ongelmia... yhtä kaikki se oli todella etovaa! Stondis kyllä lopahti useampaan kertaan. Vaikka siitä on jo vuosia, niin vieläkin etoo, kun ajattelee.

M42

Vierailija
279/340 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:42"]

Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."

Mitäs teillä?

[/quote]

Tekisin tarkentavan kysymyksen, että sipaisiko mies otsaasi pillumehuilla vai ulosteella?

Vierailija
280/340 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 00:39"]

"Ällöttävintä" on se jos mies alkaa tunkemaan päätäni hänen jalkojen väliin jotta ottaisin suihin. En niinkään ällöksy suihin ottamista, mutta ärsyynnyn tuosta.

Ja yök se kielen tunkeminen syvälle korvaani....

[/quote]

Mulla sama juttu, eli tuo pään työntäminen jalkoväliin. Tykkään ottaa suihin, mutta vihaan sitä kun mies käsillä painaa päätäni. Olen sanonut monta kertaa, mutta aina sama juttu toistui. Yksi kerta en sitten vastustellut, vaan annoin sen painaa niin, että kyrpä upposi syvälle kurkkuun ja oksensin sen päälle. Sen jälkeen on kädet pysyneet poissa =D

[/quote]

Tämä olisi vain mahtava aloitus deepthroat suihinotolle.

Pestään isoimmat nakinpalat pois ja jatketaan harjoittelua.

Tykkäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme