Ällöttävintä / oudointa, mitä kumppani on tehnyt petipuuhien aikana?
Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."
Mitäs teillä?
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Oli mukavan kiihkeä puuhailu sängyssä ja satuin sitten vahingossa/puolivahingossa ottamaan miehen selästä vähän kovemmin kiinni ja taisi tulla sitten pieni raapu selkään.Äijä hyppäien pomppien sängystä kirkuen ja voivotellen vessaan peilistä katsomaan ja märällä paperilla "haavaa"puhdistamaan.Loppu siihen se!
Sinähän tuossa tunaroit.
Mies panon jälkeen karjui: Greegah ! Bundolo !
Minulle oli täysi shokki, että seiväshyppääjä Alasaari on pedofiili. Vieläkö tuo keihästä paiskoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mukavan kiihkeä puuhailu sängyssä ja satuin sitten vahingossa/puolivahingossa ottamaan miehen selästä vähän kovemmin kiinni ja taisi tulla sitten pieni raapu selkään.Äijä hyppäien pomppien sängystä kirkuen ja voivotellen vessaan peilistä katsomaan ja märällä paperilla "haavaa"puhdistamaan.Loppu siihen se!
Sinähän tuossa tunaroit.
Tämä, kehtaa vielä vähätellä parisuhdeväkivaltaa.
Vierailija kirjoitti: Tai huopikkaat :).
Tai roimavarsilapikkaat?
Olin ratsastamassa miehen päällä, kun yhtäkkiä sanoi: " Ai, kun sun tytär istuisi samalla mun naaman päällä!".
Lähti mies kyllä nopeasti kämpästä
N42
Mies alkoi kesken huutaan sieg hailia ja ave Halla-ahoa. Repesin täysin ja homma jäi siihen. Ei tavttu toiste näissä merkeissä muissa merkeissä kuitenki.
a v a n n u t
. . suun.
(puhumalla.)
Ruvennut kesken kaiken nauramaan ihan hysteerisesti. Oli saanut jonkun tosi oudon mielleyhtymän, jota ei sitten osannut oikein selittääkään. Olin kyllä aika pöllämystynyt ja se kerta keskeytyi siihen, mutta sen jälkeen meillä oli kyllä seksiä vielä monet kerrat.
Ilmeisesti w t -porukka panemassa, ei meil tollasta oo. Moukkia.
Juntteja olette. Surullista luettavaa.
Vierailija kirjoitti: Simba :). Mulla ex, todella, todella ex, takaapäin nainnin jälkeen veti kalunsa ulos ja antoi tulla spermansa selkääni. Se oli todella ällöä ja ei mennyt kauan, niin erosin hänestä. Onnea vaan sille, joka alkoi olee hänen kanssaan...
Eipä tässä ole mitään outoa. Kyllä naiseni kanssa voin vapaasti tulla minne haluan eikä häntä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Simba :). Mulla ex, todella, todella ex, takaapäin nainnin jälkeen veti kalunsa ulos ja antoi tulla spermansa selkääni. Se oli todella ällöä ja ei mennyt kauan, niin erosin hänestä. Onnea vaan sille, joka alkoi olee hänen kanssaan...
Eipä tässä ole mitään outoa. Kyllä naiseni kanssa voin vapaasti tulla minne haluan eikä häntä haittaa.
Mutta jotakuta muuta voi haitata, eikä siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä. Ihmiset on erilaisia ja jokaisen rajoja pitäisi kunnioittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jotakuta muuta voi haitata, eikä siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä. Ihmiset on erilaisia ja jokaisen rajoja pitäisi kunnioittaa
Eipä kukaan kyseenalaistanut tässä etteikö saisi olla rajoja. Eri asia jos etukäteen on puhuttu että näin ei saa tehdä ja tekee silti mikä ei ollut tässä se tapaus.
Vierailija kirjoitti: Ai niin, tän olen kuullut kaverilta: lasipöydän alla mies runkkasi ja katsoi, kun tyttöystävä pöydän päällä kakkasi. :)
Jännä. Tämä tuntuu tapahtuneen ainakin joka toisen ihmisen kaverille/tutulle. Oli tapahtunut jo 90 luvulla
Nainen työnsi sormen persreikääni... hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi kesken huutaan sieg hailia ja ave Halla-ahoa. Repesin täysin ja homma jäi siihen. Ei tavttu toiste näissä merkeissä muissa merkeissä kuitenki.
Melko väsynyt läppä. Yrittäisit edes. 😘
Vierailija kirjoitti:
Olin ratsastamassa miehen päällä, kun yhtäkkiä sanoi: " Ai, kun sun tytär istuisi samalla mun naaman päällä!".
Lähti mies kyllä nopeasti kämpästä
N42
Tarinan opetus: Aina ei kannata sanoa ääneen, mitä ajattelee ja mistä fantasioi tai saa kicksejä.
ou