Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjät!

Vierailija
19.04.2010 |

Jos pyydät joltain tarjousta, lähetetäänkö niitä sähköpostissa vai tuleeko kirjeenä? Vaatiiko allekirjoituksen ollakseen sitova? Entä teetkö aina sopimuksen toimittajan kanssa? Vai riittääkö joissain tapauksessa meilitse tilausvahvistus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lähettänyt tarjoukset aina sähköpostitse eikä ongelmia ole ollut. Tilausvahvistukset tulevat minulle aina sähköpostitse.

Vierailija
2/3 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä edelleen pähkäilee. Tulen myymään palvelua ja jossa on digitaalista sisältöä ja suunnittelusisältöä.

Miten se prosessi siis menee? Joku soittaa sulle. Sovitte että lähetät tarjouksen ja lähetät sen meilillä. Onko se meilitse lähetettynä juridisesti sitova? Tekeekö asiakas vielä tilauksen erikseen, postitse tai meilitse? Entä oma tilausvahvistus, onko se sitova meilillä lähetettynä.

Kirjojen mukaan ainakin prosessin pitäisi mennä allekirjoitettuina paperiversioina näin: Tarjouspyyntö - Tarjous - Tilaus -Tilausvahvistus

Mutta miten digitaalisessa maailmassa toimitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen mukaan ainakin prosessin pitäisi mennä allekirjoitettuina paperiversioina näin: Tarjouspyyntö - Tarjous - Tilaus -Tilausvahvistus

Mutta miten digitaalisessa maailmassa toimitaan?

ja kyllä ne kaikki on juridisesti yhtä päteviä ja sitovia myös mailissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi