Antakaapa villi veikkaus, päästäänkö lentämällä reissuun ensi lauantaina? ev
Kommentit (11)
matkaan ja yritän asennoitua, et reissuun ei päästä. Mukavampi ylläri on jos päästäänkin :)
turvallisuusohjeita on siihen mennessä vähän löysätty.
pääset. Luulen että just kohta päätetään että ei se olekaan niin vaarallista ja lentoon vaan.
Mulla ois lento to enkä taatusti pääse. Seuraava kuukauden kuluttua ja siihen luulen pääseväni.
klm on tehnyt koelentoja tuhkapilvessä eikä koneessa mitään vikaa.
kentät kiinni sen vuoksi ainakin to-pe asti..
Itse lentoemäntänä en uskalla toivoa enää mitään, luulenpas että parasta asennoitua, ettei pääse.
Finski ei riskeera turvallisuuttaan. Todistetusti tuhka on vaarallista, lukekaan oikeesti raportteja muitakin kuin iltapäivälehtien juttuja..
Kun tosiaan tän hetkinen tieto on että helsinki-vantaa ainakin on perjantaihin asti kiinni...Onneks en itse matkusta kuin laivalla :)
palauttaisko finnmatkat rahat jo nyt takas (matkan lähtöön 10 päivää)
Kerran tilanne epävarma?
Vai antaako ne odotuttaa ihan viimeiseen asti?
Onko joku saanut peruutettua tai siirtänyt matkaa jo nyt ilman lisäkuluja?
lentokoneet "ajan tasalle" ja se tuhkapilvi pölähtelee näillä näkymin (ainakin) perjantaille Suomen yllä.
kestää jonkun aikaa lennättää nämä maailmalla olevat takaisin. Normaaliin aikatauluun päästään vasta viikon päästä siitä kun lennot alkavat.
matkareitistä ja määränpään säästä. Ainakin 3 muuttujaa ja jos voisittekin lentää Suomesta niin ei tiedä missäkohdin se uusi pilvi on muualla.
Itse pitäis päästä lentoon jo pe-aamuna :((