Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaapa villi veikkaus, päästäänkö lentämällä reissuun ensi lauantaina? ev

Vierailija
19.04.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäis päästä lentoon jo pe-aamuna :((

Vierailija
2/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaan ja yritän asennoitua, et reissuun ei päästä. Mukavampi ylläri on jos päästäänkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallisuusohjeita on siihen mennessä vähän löysätty.

Vierailija
4/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset. Luulen että just kohta päätetään että ei se olekaan niin vaarallista ja lentoon vaan.



Mulla ois lento to enkä taatusti pääse. Seuraava kuukauden kuluttua ja siihen luulen pääseväni.

Vierailija
5/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

klm on tehnyt koelentoja tuhkapilvessä eikä koneessa mitään vikaa.

Vierailija
6/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kentät kiinni sen vuoksi ainakin to-pe asti..

Itse lentoemäntänä en uskalla toivoa enää mitään, luulenpas että parasta asennoitua, ettei pääse.



Finski ei riskeera turvallisuuttaan. Todistetusti tuhka on vaarallista, lukekaan oikeesti raportteja muitakin kuin iltapäivälehtien juttuja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tosiaan tän hetkinen tieto on että helsinki-vantaa ainakin on perjantaihin asti kiinni...Onneks en itse matkusta kuin laivalla :)

Vierailija
8/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palauttaisko finnmatkat rahat jo nyt takas (matkan lähtöön 10 päivää)

Kerran tilanne epävarma?

Vai antaako ne odotuttaa ihan viimeiseen asti?



Onko joku saanut peruutettua tai siirtänyt matkaa jo nyt ilman lisäkuluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokoneet "ajan tasalle" ja se tuhkapilvi pölähtelee näillä näkymin (ainakin) perjantaille Suomen yllä.

Vierailija
10/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää jonkun aikaa lennättää nämä maailmalla olevat takaisin. Normaaliin aikatauluun päästään vasta viikon päästä siitä kun lennot alkavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkareitistä ja määränpään säästä. Ainakin 3 muuttujaa ja jos voisittekin lentää Suomesta niin ei tiedä missäkohdin se uusi pilvi on muualla.